Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
АрміяInform уже повідомляла, що поки російському охлосу щодня розповідають з екранів телевізорів про «недієвість» санкцій та імпортозаміщення, російські авіакомпанії готуються до припинення польотів на регіональних літаках SSJ-100 (Superjet) через дефіцит свічок запалювання, які використовуються в російсько-французьких моторах SaM146.
Сьогодні проблема експлуатації Superjet уже вийшла за рамки «дефіциту свічок запалювання». Річ у тім, що двигун для літака SaM146 розробило спільне російсько-французьке підприємство Powerjet, 50% якого належить ОДК-Сатурн, а інші 50% компанії Safran. З початком російсько-української війни французька сторона зупинила постачання запчастин, техпідтримку та ремонт двигунів, а також нівелювала зобов’язання як розробника двигуна.
Наразі російські авіакомпанії можуть позбутися літаків SSJ 100, якщо влада не призначить нового «розробника двигуна» лайнерів, який візьме на себе відповідальність за його «французьку» частину. Про це йдеться в листі Асоціації експлуатантів повітряного транспорту (АЕВТ) на адресу Мінтрансу, пише «Комерсант» із посиланням на документ.
У листі російські авіакомпанії просять наділити повноваженнями розробника двигуна SaM146, встановленого на SSJ 100 підприємство ОДК-Сатурн, яке входить до ОДК ростех.
У результаті відходу французької компанії Safran, російські авіакомпанії залишилися без структури, яка має оновлювати каталоги запасних частин на двигуни SSJ 100, випускати сервісні бюлетені та уточнювати ремонтну документацію. А без розробника двигуна неможливе продовження ресурсу і жодні серйозні роботи з ним, не передбачені експлуатаційною документацією. Через це у всіх російських авіакомпаній виникають серйозні питання із продовженням льотної придатності SSJ 100.
Довідково: Літак SSJ-100 розроблявся в кооперації з більш ніж 20 світовими лідерами авіабудування. Турбовентиляторні двигуни SaM146 Superjet до введення санкцій виробляла компанія PowerJet — спільне підприємство французької Safran Aircraft Engines та «ОДК-Сатурн».
@armyinformcomua
У смузі оборони 7-го корпусу швидкого реагування Десантно-штурмових військ у районі Покровської агломерації розпочалася стабілізація оперативної обстановки. Водночас із початку жовтня десантники вже знищили майже 300 окупантів та понад 1100 ворожих БПЛА.
Оператори ударних дронів Центру спеціальних операцій «А» Служби безпеки України завдали серії потужних ударів по місцях зосередження техніки та живої сили ворога на тимчасово окупованих територіях.
Заступник Міністра оборони України Сергій Боєв провів перемовини з національним директором з озброєнь Фінляндії Оллі Рууту щодо ширшого індустріального співробітництва країн.
Бійці Державної прикордонної служби протягом доби продемонстрували високу ефективність у боротьбі з повітряними цілями, знищивши понад півтора десятка російських безпілотників на різних напрямках.
У Липецькій області росії під час тренувального польоту зазнав аварії винищувач-перехоплювач МіГ-31, поповнивши статистику втрат російської авіації.
У Києві чотири дні працював Третій міжнародний форум оборонних індустрій DFNC³ у рамках якого відбулися виступи керівництва держави та Міністерства оборони України, урядовців та були підбиті підсумки діяльності галузі ОВТ і намічені плани розбудови галузі, а також пройшли панельні дискусії.
від 22000 до 120000 грн
Луцьк, Волинська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…