ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Нове життя для МіГ-29: як на Львівському авіаційно-ремонтному заводі підіймають у повітря винищувачі

Озброєння та техніка Публікації
Прочитаєте за: 3 хв. 24 Грудня 2021, 10:19

АрміяInform уже розповідала про перспективи розвитку та очікування авіаремонтників з ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод» (входить до складу ДК «Укроборонпром»). Цього разу мова піде про те, які процеси відбуваються з винищувачами МіГ-29 на ділянці з ремонту та монтажу літаків — основного цеху з виходу готової продукції з підприємства.

Заступник директора підприємства з виробництва Сергій Страхов розповів, що на цю ділянку літак потрапляє з цеху розбирання і після виконання клепальних робіт на корпусі літака. При цьому всі агрегати МіГ-29 є повністю демонтованими, включаючи механізми, трубопроводи, радіоелектронне обладнання тощо. Сюди відносяться й частини літака, які забраковані фахівцями під час проведення дефектації.

На планері літака виконано бюлетені промисловості. Бюлетень — це технологічний документ, який є обов’язковим до виконання під час ремонту з метою продовження льотної придатності літака, тим самим продовжуючи його життєвий цикл.

Сергій Страхов відзначив, що капітальний ремонт літака виконується дуже глибоко. На наступному етапі робіт заводчани ремонтують електромережу: заміна пошкоджених дротів, роз’ємів, їх діагностування, модернізація у разі потреби. Ці роботи займають доволі багато часу, адже помилки неприпустимі. Якщо обладнання вже буде встановлене на літак, відремонтувати проводку буде вкрай проблематично.

Після проведення інспектування та затвердження комісією відділу технічного контролю (ВТК) придатності літака розпочинається складання та випробовування окремих його частин. До прикладу, перевірка гідравлічної, пневматичної систем, їхньої герметичності тощо.

За словами Сергія Страхова, перевірка обладнання виконується на підприємстві дуже прискіпливо. Для прикладу, після встановлення прицілу, якщо буде виявлено негерметичність системи охолодження, то усунення цього недоліку, знову ж таки, займе дуже багато часу.

Слід додати, що під час цього етапу кожний відсік випробовується окремо від загальної системи. Тобто якщо це стійка шасі, то вона під’єднується до відповідного обладнання і відпрацьовується без інших елементів літака.

Після цього МіГ-29 переходить на кінцеву ділянку складання, де монтуються консолі крила, підключається електроживлення і розпочинається так звана наземна перевірка цілком зібраного винищувача.

Тут же перевіряється функціонування паливної системи, виявлення негерметичності, порядку вироблення палива. Для будь-якого літака це має дуже важливе значення, бо він розрахований на певний порядок вироблення палива та дотримання при цьому центру ваги, тим більше для такого невеликого, як МіГ-29.

Сергій Страхов розповів про те, що після усунення всіх виявлених недоліків працівники монтують двигуни. Далі відбувається їх наземне випробовування, так зване опробування силової установки літака без її запуску.

Після контрольно-випробувальної станції літак передають до льотно-випробувальної, де проводиться комплекс робіт із підготовки до льотних випробувань. Після декількох вдалих польотів та ознайомлювального польоту винищувач передають до військової частини.

Фото автора

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
«Горіло так, що нічого не залишилося»: 44-та бригада знищила чотири ворожі гармати та склад БК

«Горіло так, що нічого не залишилося»: 44-та бригада знищила чотири ворожі гармати та склад БК

Воїни 44-ї окремої артилерійської бригади імені гетьмана Данила Апостола продовжують нищити логістику та вогневі засоби окупантів, завдаючи точних ударів по цілому «арсеналу» російських артилерійських систем і складу боєприпасів.

«Ховався під дахом — тепер сяде під замок»: СБУ викрила агента рф, який полював на українську ППО

«Ховався під дахом — тепер сяде під замок»: СБУ викрила агента рф, який полював на українську ППО

За доказами Служби безпеки, російський агент отримав 15 років ув’язнення з конфіскацією майна. Він коригував повітряні атаки росії по Миколаєву й намагався виявити позиції української ППО, встановивши приховану камеру на горищі багатоповерхівки, де проживав.

«Ховаються в одних і тих самих місцях»: дронарі методично розбирають бліндажі та «труби» з окупантами

«Ховаються в одних і тих самих місцях»: дронарі методично розбирають бліндажі та «труби» з окупантами

Бійці 5-ї Слобожанської бригади «Скіф» НГУ планомірно та холоднокровно знищують ворога на Південно-Слобожанському напрямку. Росіяни намагаються просуватися малими групами, накопичуючи сили перед штурмами, і змушені ховатися в укриттях, які вже давно пристріляні українськими підрозділами.

Сучасні проблеми потребують середньовічних рішень: окупанти не можуть подолати рів

Сучасні проблеми потребують середньовічних рішень: окупанти не можуть подолати рів

Дронарі бригади НГУ «Рубіж» користуються тим, що ворог не може подолати протитанковий рів, і перетворюють його у братську могилу для росіян.

У Генштабі ЗСУ назвали напрямки з найбільшою ворожою активністю

У Генштабі ЗСУ назвали напрямки з найбільшою ворожою активністю

Від початку доби між українськими військами та російськими окупантами було зафіксовано 76 бойових зіткнень.

М-46 укрили сітками, але не врятували — FPV зайшов у мертву зону й поклав снаряд в «горло» гармати

М-46 укрили сітками, але не врятували — FPV зайшов у мертву зону й поклав снаряд в «горло» гармати

Дронарі батальйону безпілотних систем «Сапсан» 14-ї Князівської бригади показали філігранну роботу: пілот-ас майстерно обійшов ворожі антидронові сітки та уразив 130-мм гармату М-46 точним ударом у місце заряджання боєприпасів.

ВАКАНСІЇ

Водій військовослужбовець

від 21000 до 121000 грн

Дніпро

1 відділ Сватівського РТЦК та СП

Артилерист

від 21000 до 121000 грн

Вся Україна

1 центр рекрутингу Сухопутних військ ЗСУ

Бойовий медик

від 27000 до 80000 грн

Павлоград

Військова частина А4759

Гранатометник

від 21000 до 190000 грн

Вся Україна

22 окрема механізована бригада

Начальник полігону

від 25000 до 125000 грн

Київ

Морська Піхота ЗСУ

Водій-механік

від 20000 до 20000 грн

Одеса

ВМС ЗС України

--- ---