ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Нове життя для МіГ-29: як на Львівському авіаційно-ремонтному заводі підіймають у повітря винищувачі

Озброєння та техніка Публікації
Прочитаєте за: 3 хв. 24 Грудня 2021, 10:19

АрміяInform уже розповідала про перспективи розвитку та очікування авіаремонтників з ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод» (входить до складу ДК «Укроборонпром»). Цього разу мова піде про те, які процеси відбуваються з винищувачами МіГ-29 на ділянці з ремонту та монтажу літаків — основного цеху з виходу готової продукції з підприємства.

Заступник директора підприємства з виробництва Сергій Страхов розповів, що на цю ділянку літак потрапляє з цеху розбирання і після виконання клепальних робіт на корпусі літака. При цьому всі агрегати МіГ-29 є повністю демонтованими, включаючи механізми, трубопроводи, радіоелектронне обладнання тощо. Сюди відносяться й частини літака, які забраковані фахівцями під час проведення дефектації.

На планері літака виконано бюлетені промисловості. Бюлетень — це технологічний документ, який є обов’язковим до виконання під час ремонту з метою продовження льотної придатності літака, тим самим продовжуючи його життєвий цикл.

Сергій Страхов відзначив, що капітальний ремонт літака виконується дуже глибоко. На наступному етапі робіт заводчани ремонтують електромережу: заміна пошкоджених дротів, роз’ємів, їх діагностування, модернізація у разі потреби. Ці роботи займають доволі багато часу, адже помилки неприпустимі. Якщо обладнання вже буде встановлене на літак, відремонтувати проводку буде вкрай проблематично.

Після проведення інспектування та затвердження комісією відділу технічного контролю (ВТК) придатності літака розпочинається складання та випробовування окремих його частин. До прикладу, перевірка гідравлічної, пневматичної систем, їхньої герметичності тощо.

За словами Сергія Страхова, перевірка обладнання виконується на підприємстві дуже прискіпливо. Для прикладу, після встановлення прицілу, якщо буде виявлено негерметичність системи охолодження, то усунення цього недоліку, знову ж таки, займе дуже багато часу.

Слід додати, що під час цього етапу кожний відсік випробовується окремо від загальної системи. Тобто якщо це стійка шасі, то вона під’єднується до відповідного обладнання і відпрацьовується без інших елементів літака.

Після цього МіГ-29 переходить на кінцеву ділянку складання, де монтуються консолі крила, підключається електроживлення і розпочинається так звана наземна перевірка цілком зібраного винищувача.

Тут же перевіряється функціонування паливної системи, виявлення негерметичності, порядку вироблення палива. Для будь-якого літака це має дуже важливе значення, бо він розрахований на певний порядок вироблення палива та дотримання при цьому центру ваги, тим більше для такого невеликого, як МіГ-29.

Сергій Страхов розповів про те, що після усунення всіх виявлених недоліків працівники монтують двигуни. Далі відбувається їх наземне випробовування, так зване опробування силової установки літака без її запуску.

Після контрольно-випробувальної станції літак передають до льотно-випробувальної, де проводиться комплекс робіт із підготовки до льотних випробувань. Після декількох вдалих польотів та ознайомлювального польоту винищувач передають до військової частини.

Фото автора

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
До ЗСУ передали 100 тонн продукції підприємства, підконтрольного російським власникам

До ЗСУ передали 100 тонн продукції підприємства, підконтрольного російським власникам

Прокурори Чернігівщини забезпечили вилучення і передачу для потреб ЗСУ понад 100 тонн продукції підприємства, пов’язаного з резидентами рф та Білорусі.

Небо над Лиманом стало чистіше: Signum зменшив популяцію ворожих БПЛА

Небо над Лиманом стало чистіше: Signum зменшив популяцію ворожих БПЛА

На Лиманському напрямку дронарі підрозділу SIGNUM зі складу 53 ОМБр імені князя Володи́мира Монома́ха на регулярній основі перешкоджають ворогу вести розвідку дронами.

Коаліція охочих посилює безпекову підтримку України — Президент

Коаліція охочих посилює безпекову підтримку України — Президент

Україна продовжує формувати систему довгострокових безпекових гарантій разом із міжнародними партнерами. Про це повідомив Президент Володимир Зеленський після чергового засідання Коаліції охочих — формату, який зміцнює обороноздатність України сьогодні і визначає її безпеку в майбутньому.

«Один залп — і „осине гніздо“ вибухнуло»: історія командира РСЗВ «Град» із 46-ї бригади ДШВ

«Один залп — і „осине гніздо“ вибухнуло»: історія командира РСЗВ «Град» із 46-ї бригади ДШВ

Сержант із позивним «Денчик» прийшов у військо в перші дні російського вторгнення і пройшов шлях від навідника до командира бойової машини «Граду». За плечима — десятки бойових виходів і участь у найважчих боях на Курахівському напрямку.

Ошукала воїнів від імені благодійного фонду: жінку засуджено до 3 років ув’язнення

Ошукала воїнів від імені благодійного фонду: жінку засуджено до 3 років ув’язнення

Прокурори Франківської окружної прокуратури Львова в суді довели вину 24-річної жінки з Закарпаття, яка видавала себе за представницю благодійного фонду та виманювала гроші у військовослужбовців.

«ППОцид» триває: дронарі Nemesis знищили два «Тори» і новітній «Бук-М3»

«ППОцид» триває: дронарі Nemesis знищили два «Тори» і новітній «Бук-М3»

Оператори 412-ї бригади Nemesis Сил безпілотних систем продовжують вибивати російську протиповітряну оборону на своїй ділянці фронту. Бійці батальйону Asgard провели результативну операцію, знищивши одразу три зенітні ракетні комплекси противника.

ВАКАНСІЇ

Водій-Військовослужбовець

від 20100 до 125000 грн

Харків

Косівський РТЦК та СП

Начальник РЛС радіотехнічні війська

від 20000 до 50000 грн

Дубровиця

Фельдшер

від 51000 до 51000 грн

Запоріжжя

Державна прикордонна служба України

Старший водій, військовий

від 25000 до 125000 грн

Київ

Морська Піхота ЗСУ

Водій

від 20000 до 50000 грн

Дніпро

Соборний РТЦК м. Дніпра

Командир відділення

від 21000 до 120000 грн

Вся Україна

22 окрема механізована бригада

--- ---