АрміяInform розповідає, хто може скористатися такою послугою та що потрібно зробити. Раніше пільговикам потрібно було подавати декілька заяв. Перша — про взяття на облік ветерана…
Зв’язківець-військовослужбовець
:
Вік до 45 років;
Розуміння принципів діагностики ПК;
Знання десктопних ОС сімейства Windows на рівні адміністратора;
Розуміння принципів роботи мережі NAT, DHCP, DNS, TCP / IP, MPLS, VPN;
Розуміння роботи поштових протоколів POP3, IMAP, SMTP;
Досвід налаштування мережевого обладнання (практичний досвід з Mikrotik буде плюсом);
Встановлення та початкове налаштування мережевих пристроїв (комутатори, маршрутизатори);
Підтримка та налаштування периферійного обладнання (принтери, МФУ, сканери);
Практичний досвід роботи з системами відеоспостереження буде плюсом;
Досвід монтажу СКС;
Повага і толерантність у ставленні до користувачів;
Впевнені практичні і теоретичні знання апаратної частини ПК, мережевих технологій для невеликих офісів
Вміння та навички ділової комунікації, обміну інформацією з колегами, розстановки робочих пріоритетів;
Досвід роботи в TeamViewer, AnyDesk;
Розуміння, що таке IP-телефонія;
Вміння та бажання вчитись;
Стресостійкість.
:
Мобілізація до кінця воєнного стану або служба за контрактом;
Можливість переведення чинних військовослужбовців за згодою безпосереднього командира;
Грошове забезпечення від 20 000 до 50 000 гривень залежно від поставленого завдання та місця служби;
Наявність захищених споруд в місцях несення служби;
Соціальний захист та гарантоване страхування життя на 15 мільйонів гривень;
:
Технічна підтримка користувачів;
Діагностика проблем з обладнанням та програмним забезпеченням, їх усунення;
Встановлення та налаштування ОС та програм сімейства Windows;
Налагодження, діагностика, виявлення та усунення проблем з локальною мережею;
Встановлення та початкове налаштування мережевих пристроїв (комутатори, маршрутизатори);
Взаємодія з L2 розробниками системи, а також суміжними відділами;
Віддалено встановлювати програмне забезпечення (через TeamViewer, AnyDesk);
Налаштовування телефонії клієнтів (через веб-інтерфейс);
Підтримка та налаштування периферійного обладнання (принтери, МФУ, сканери);
Підтримання працездатності існуючої системи відеоспостереження.
АрміяInform розповідає, хто може скористатися такою послугою та що потрібно зробити. Раніше пільговикам потрібно було подавати декілька заяв. Перша — про взяття на облік ветерана…