ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Зв’язківець-військовослужбовець

Одеса, Одеська область
від 22000 до 50000 грн

:

  • Вік до 45 років;

  • Розуміння принципів діагностики ПК;

  • Знання десктопних ОС сімейства Windows на рівні адміністратора;

  • Розуміння принципів роботи мережі NAT, DHCP, DNS, TCP / IP, MPLS, VPN;

  • Розуміння роботи поштових протоколів POP3, IMAP, SMTP;

  • Досвід налаштування мережевого обладнання (практичний досвід з Mikrotik буде плюсом);

  • Встановлення та початкове налаштування мережевих пристроїв (комутатори, маршрутизатори);

  • Підтримка та налаштування периферійного обладнання (принтери, МФУ, сканери);

  • Практичний досвід роботи з системами відеоспостереження буде плюсом;

  • Досвід монтажу СКС;

  • Повага і толерантність у ставленні до користувачів;

  • Впевнені практичні і теоретичні знання апаратної частини ПК, мережевих технологій для невеликих офісів

  • Вміння та навички ділової комунікації, обміну інформацією з колегами, розстановки робочих пріоритетів;

  • Досвід роботи в TeamViewer, AnyDesk;

  • Розуміння, що таке IP-телефонія;

  • Вміння та бажання вчитись;

  • Стресостійкість.

:

  • Мобілізація до кінця воєнного стану або служба за контрактом;

  • Можливість переведення чинних військовослужбовців за згодою безпосереднього командира;

  • Грошове забезпечення від 20 000 до 50 000 гривень залежно від поставленого завдання та місця служби;

  • Наявність захищених споруд в місцях несення служби;

  • Соціальний захист та гарантоване страхування життя на 15 мільйонів гривень;

:

  • Технічна підтримка користувачів;

  • Діагностика проблем з обладнанням та програмним забезпеченням, їх усунення;

  • Встановлення та налаштування ОС та програм сімейства Windows;

  • Налагодження, діагностика, виявлення та усунення проблем з локальною мережею;

  • Встановлення та початкове налаштування мережевих пристроїв (комутатори, маршрутизатори);

  • Взаємодія з L2 розробниками системи, а також суміжними відділами;

  • Віддалено встановлювати програмне забезпечення (через TeamViewer, AnyDesk);

  • Налаштовування телефонії клієнтів (через веб-інтерфейс);

  • Підтримка та налаштування периферійного обладнання (принтери, МФУ, сканери);

  • Підтримання працездатності існуючої системи відеоспостереження.