Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Як вже повідомляла АрміяІnform, військовослужбовці Державної спеціальної служби транспорту Міністерства оборони України виконують завдання, зокрема, з відновлення мостів, які були зруйновані внаслідок бойових дій. Наразі лише в Київській області вже повністю відновлено 12 мостів. Ще один міст — через затоку Київського водосховища — днями буде введено в експлуатацію.
Сьогодні, 3 червня, Голова Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту генерал-майор Богдан Бондар особисто приймав роботу своїх підлеглих.
Під час будівництва мосту через річку Тетерів перед держспецтрансівцями стояло непросте завдання: приборкати річку Тетерів з її швидкою течією і забити палі для нового тимчасового мосту прямо з понтона.
На початку будівництва командир колійного батальйону підполковник Анатолій Пахолюк наголошував, що за такої швидкої течії це досить складне завдання. І хоча для його підлеглих будувати міст саме такої складності доводиться вперше, Анатолій Володимирович був впевнений, що із цим завданням вони впораються. І впоралися! Не минуло й двох тижнів відтоді, як була забита перша паля, а міст вже готовий до експлуатації.
— Цей міст дозволяє ефективно пропускати вантажі до 60 тонн. Служитиме він 10 і більше років. Можливо, для когось здається, що цей міст не є стратегічним, але для місцевої громади він точно є надважливим. Як, до речі, і кожен міст, який ми відновлюємо, якої б складності вони не були. Потрібно розуміти, що до відновлення цього й інших мостів причетні багато служб. Перед початком будівництва тут довелося добряче попрацювати саперам, які проводили роботи з розмінування. Наші партнери — дорожники — зробили під’їзні шляхи. От, врешті-решт міст можемо відкрити, — говорить Голова Адміністрації ДССТ МО України генерал-майор Бондар.
На відкритті мосту були також присутні представники органів місцевого самоврядування. Вони, як ніхто інший, чекали на його відновлення.
— Міст над річкою Тетерів орки підірвали 31 березня. Це не єдиний міст, який був зруйнований у нашій громаді. Загалом ми були в повній окупації 36 діб. Це — 81 населений пункт — найбільша ОТГ Київської області. Тому для нас сьогоднішня подія надважлива. Я від імені всіх мешканців громади дякую всім, хто долучився до відновлення мосту, особливо нашим військовим, які безпосередньо виконували роботи, — сказала голова Іванківської ОТГ Тетяна Свириденко.
І ось він, момент істини…
— Що ж, поїхали! — говорить генерал-майор Бондар і знімає обмежувальну стрічку.
Першими на міст неквапливо заїжджають завантажені вщент військові КрАЗи. Так держспецтрансівці доводять надійність нової споруди.
— Дякую вам, хлопці, аж сльози на очі навертаються, — схвильовано говорить жінка в юрбі місцевих, що зібралися неподалік.
Військові вантажівки величаво проїхались новоствореним мостом, посигналили на знак вітання, а за ними рушили цивільні автівки. Вже за кілька хвилин трафік на мосту став досить напруженим в обидва боки.
— Як вважаєте, витримає міст? — запитую в голови Іванківської ОТГ.
— Витримає, військові ж робили, — відповідає Тетяна Свириденко. — Взагалі, досить символічно, що першими по мосту пройшла військова техніка. Для мене це означає, що буде мир і обов’язково буде перемога!
Так і буде, Тетяно Дмитрівно, і ніяк інакше! А наш шлях далі — на північ Київської області, де на введення в експлуатацію чекає черговий міст.
Міст через Жереву, який орки з виключною тупістю та жорстокістю висадили в повітря, було також обладнано шлюзовою конструкцією, яка тримала воду в ставку вище за течією. Від цього ставок припинив своє існування, вода в колодязях у місцевих селах також зникла. Натомість нижче за течією ця вода й досі стоїть в погребах і навіть в хатах.
У цього мосту з трьох прольотів один було зруйновано вщент. Сам міст завдовжки 36 метрів, а завширшки — 6,5. Військовослужбовці Держспецтрансслужби провели роботи з підготовки залізобетонних балок і відновили зруйнований міст. Причому ця споруда є капітальною і слугуватиме місцевим мешканцям десятки років.
— Під час відновлення цього мосту довелося оновити залізобетонні балки. Після проведення цих робіт ми змонтували міст здебільшого з тих матеріалів, які залишилися від зруйнованого мосту. Наразі споруду можна експлуатувати на постійній основі. Звісно, у майбутньому необхідно провести роботи з відновлення підйомних механізмів шлюзової споруди, — зазначив Голова Адміністрації ДССТ МОУ генерал-майор Бондар після того, як першим проїхав відновленим мостом.
Автомобільний мостовий перехід через річку Ірпінь у Фастівському районі Київщини частково було зруйновано під час бойових дій. Над його відновленням працювали військовослужбовці ДССТ МОУ із Сумщини. Їм знадобилося не більш ніж 14 днів на те, щоб реанімувати рух мостом і з’єднати береги Ірпеня.
— Від себе особисто та від імені жителів села висловлюю щирі слова вдячності військовослужбовцям Держспецтрансслужби й усім причетним за високу організацію та самовіддану працю. Саме це дозволило в такі стислі терміни відновити цей міст, який життєво необхідний для мешканців нашого села, — зазначила місцева староста Людмила Ступак під час відкриття мосту через річку Ірпінь.
Після відвідин відновлених мостів Голова Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту генерал-майор Богдан Бондар подякував особовому складу за сумлінну працю та вручив найкращим фахівцям відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства оборони України.
— Наразі військово-політичне керівництво країни нам визначило певні завдання з відновлення мостових переходів у звільнених районах. Це — Київщина, Чернігівщина, Сумщина, і в майбутньому — Харківщина. Наразі, після завершення робіт на Київщині, наші підрозділи вже приступили до відновлення зруйнованих мостів у Чернігівській області, — зазначив наостанок Голова Адміністрації ДССТ МОУ генерал-майор Бондар.
Фото Олега Феценця
@armyinformcomua
Правоохоронні органи викрили керівництво одного з комунальних підприємств Харкова, що належить до об’єктів критичної інфраструктури, у створенні власної схеми для ухилянтів.
Російські штурмовики намагаються просунутися на Костянтинівському напрямку, використовуючи несприятливі для української аеророзвідки погодні умови.
Пілоти прикордонного підрозділу «Фенікс» оприлюднили кадри своєї бойової роботи, де загалом було ліквідовано близько 50 окупантів.
У Бельгії фіксують зростання кількості «невідомих» дронів над об’єктами оборонної компанії Thales Belgium, одного з найбільших виробників систем ППО в Європі. Керівництво компанії закликає владу терміново змінити законодавство, яке наразі забороняє збивати такі безпілотники.
Російське командування продовжує гнати своє «гарматне м’ясо» на виконання завдань, попри серйозні поранення.
Безпілотник ДШВ уразив ціль у тилу росіян. Команда SKY STRIKE Unit змогла пролетіти FPV-дроном понад 40 кілометрів, обійти РЕБ, залетіти в окуповане Курахове і там підірвати КАМАЗ. Наразі «кілзона» групи безпілотних систем 7 корпусу швидкого реагування ДШВ складає 15–20 км.
від 50000 до 170000 грн
Кривий Ріг
Криворізький РТЦК та СП
від 50000 до 50000 грн
Ужгород
Харківська окрема авіаційна ескадрилья
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…