Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Президентські вибори у США – це не лише боротьба ідеологій, але й конкуренція стратегічних комунікацій між кандидатами. Головна мета – завоювати довіру виборців і забезпечити підтримку, достатню для перемоги. У цьому процесі штаби кандидатів створюють інформаційні кампанії, що мало відрізняються від тих, які проводяться в урядовому чи приватному секторах.
Виборча кампанія Дональда Трампа побудована на образах «рятівника простолюду» та національного героя. Його комунікаційна стратегія — це послідовне підкреслення ролі Трампа як єдиного захисника громадян від «системи». Його лозунг «Вони прийшли не за мною, а за вами. Я просто стою у них на шляху» знаходить відгук у тисячі американських громадян, особливо серед прихильників Республіканської партії.
Ключові тези кампанії Дональда Трампа зібрані у програмі «Порядок денний 47», яка включає десять пріоритетів і двадцять обіцянок, орієнтованих на безпеку і фінансовий добробут американців. Штаб Трампа активно використовує мікротаргетинг, залучаючи підтримку серед конкретних груп, таких як батьки, ветерани та спортсмени, шляхом обіцянок, адресованих кожній аудиторії окремо.
Лідери громадської думки — ще один важливий інструмент під час виборчих кампаній. На сьогоднішній день 49 відомих осіб, серед яких Ілон Маск, Мел Гібсон, Такер Карлсон, Каньє Вест і Фіфті Сент, висловили підтримку Дональду Трампу. Це значно посилює його позиції серед виборців, для яких думка цих людей є авторитетною.
У відповідь на імідж героя Дональда Трампа, штаб Камали Гарріс обрав архетип керівника, який віддано служить країні і веде її до змін. Її кампанія базується на попередньому досвіді Гарріс на посаді віцепрезидентки США та генерального прокурора Каліфорнії, акцентуючи увагу на її досягнення та вже виконану роботу. Основною аудиторією інформаційної кампанії Камали Гарріс є громадяни середнього класу.
У своїй стратегії вона спирається на підтримку таких відомих осіб, як Арнольд Шварценеггер, Джиммі Картер, Барак і Мішель Обама, Емінем та Тейлор Свіфт. Загалом її підтримала 81 відома особа, що є значною перевагою для залучення уваги та довіри виборців.
На інформаційні кампанії обох кандидатів також вплинула публікація «Проєкту-2025» від аналітичного центру «Херітедж Фондейшен», що висвітлює потенційні перші кроки Дональда Трампа у разі перемоги на виборах. Проєкт став сенсацією і викликав занепокоєння у багатьох громадян США, оскільки його рекомендації вважаються загрозою демократії та громадянським правам. Дональд Трамп відмежувався від проєкту. Водночас Камала Гарріс почала використовувати його як інструмент для ведення «наступальних дій», змушуючи Трампа зайняти реактивну позицію.
Стратегічні комунікації Дональда Трампа та Камали Гарріс демонструють послідовність та чітку структуру. Обидва кандидати докладають значних зусиль, щоб підтримувати обраний імідж і витримувати тон власного бренду. Камала Гарріс користується перевагою потужної підтримки лідерів громадської думки, а також ефектом від сенсаційного оприлюднення «Проєкту-2025», що суттєво підвищує її шанси на перемогу у президентських виборах. Водночас час та обставини залишають місце для змін, що додає невизначеності в боротьбі за Білий дім.
Автор: Серафим Сич для АрміяInform
@armyinformcomua
Внаслідок нічної ворожої атаки на Київщину уламки збитого БПЛА впали на двоповерхову будівлю мінімаркету у Броварах, спричинивши пожежу та часткове руйнування споруди.
Внаслідок масованої нічної атаки російських військ на Запоріжжя 10 жовтня загинув 7-річний хлопчик, ще троє дорослих отримали поранення, а через пошкодження інфраструктури в місті було тимчасово перекрито рух через греблю ДніпроГЕС.
Внаслідок масованої нічної атаки БПЛА та ракетами по Дніпропетровщині було уражено об’єкти енергетичної інфраструктури, поранено 66-річного чоловіка, при цьому силам ППО вдалося збити 60 ворожих безпілотників.
Протягом минулої доби російські війська продовжували обстрілювати населені пункти Херсонщини, внаслідок чого одна людина загинула, ще шестеро дістали поранення, а також було пошкоджено житлові будинки та об’єкти цивільної інфраструктури.
Внаслідок нічної ворожої атаки на Київ у Печерському районі уламки спричинили пожежу в багатоповерхівці, в результаті чого дев’ять людей отримали травми, а двадцятьох мешканців довелося рятувати.
Загалом від початку цієї доби відбулося 199 бойових зіткнень. Українські захисники продовжують рішуче давати відсіч спробам противника просунутися вглиб нашої території, завдаючи йому вогневого ураження.
від 25000 до 125000 грн
Київ, Київська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…