ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

У рф на навчально-бойових літаках несправні катапульти, тож за борт по-старому – з парашутом

Новини
Прочитаєте за: 2 хв. 29 Жовтня 2022, 17:25
Юрій Ігнат

росіяни скаржаться на проблему з катапультними кріслами у чеських літаках Л-39, які використовуються для початкового навчання курсантів.

Про це під час прямого включення в ефірі телемарафону «Єдині новини» сказав речник Командування Повітряних Сил ЗСУ Юрій Ігнат.

− Окупанти у своїх Телеграм-каналах скаржаться на те, що через відмову Чехії (в умовах антиросійських ізоляційних санкцій) обслуговувати та надавати комплектуючі до винищувачів, росіяни не можуть поремонтувати крісла-катапульти на навчально-бойових літаках Л-39 та повноцінно навчати майбутніх пілотів.  Вони повідомляють,  що з огляду на те, що навчальних літаків ЯК-130 дуже мало, а на Л-39 немає запчастин, то рішення у них декілька: або відраховувати курсантів, або відправити їх у безстрокову відпустку, або ж садити їх без робочого крісла у цей навчальний літак та давати їм парашути і, як-то кажуть, по-старому, якщо щось, вистрибувати за борт. Власне, тут ми говоримо про те, що по-перше, Чехія, яка є виробником цих літаків, не співпрацює з країною-окупантом. І по-друге, що окупанти вже навіть до того дійшли, що будуть ризикувати життям та здоров’ям своїх молодих потенційних майбутніх пілотів. Це теж треба говорити, щоб росіяни знали, як їхнє керівництво кидає своїх людей, – сказав Юрій Ігнат.

Для наглядного прикладу даємо посилання на російський Телеграм-канал, де власне піднімається питання навчання пілотів у рф.

«Підходить до логічного завершення проблема з катапультними кріслами в чеських літаках Л-39, які використовуються для початкового навчання курсантів.

Проблемі вже півтора року.

Вийшли терміни у піропатронів, наша промисловість виготовити такі піропатрони не може/не вміє/не хоче. Чехи нам їх, ясна річ, не продають (через антиросійські санкції. – Ред.). Наших літаків Як-130 дуже мало, щоб навчити на них всіх наявних курсантів, та й нових побудувати ми не встигнемо.

Я бачу кілька шляхів вирішення цієї проблеми.

Перший шлях, найпростіший і тупий. Сподіваюся, він не розглядається навіть у теорії.

Відрахувати пару курсів курсантів льотного училища, які не отримали через відсутність літаків льотної практики. Тобто всіх, хто навчався у льотному училищі 4 роки – геть. І проблема сама собою відпаде.

Другий варіант. Відправити курсантів на канікули, а коли з’явиться можливість відлітати льотну практику, відлітати її та випустити курсантів.

Третій варіант. Використовувати наявні Л-39 для навчання. Залишення літака в аварійних ситуаціях здійснювати без використання катапультного крісла. По-старому, за борт з парашутом.

Крайній варіант, мені бачиться найреальнішим, і звичайно курсант (і інструктор) має підписати згоду на такі польоти. Ну, а хто не згоден, той іде за першим варіантом», − йдеться в повідомленні.

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
До ЗСУ передали 100 тонн продукції підприємства, підконтрольного російським власникам

До ЗСУ передали 100 тонн продукції підприємства, підконтрольного російським власникам

Прокурори Чернігівщини забезпечили вилучення і передачу для потреб ЗСУ понад 100 тонн продукції підприємства, пов’язаного з резидентами рф та Білорусі.

Небо над Лиманом стало чистіше: Signum зменшив популяцію ворожих БПЛА

Небо над Лиманом стало чистіше: Signum зменшив популяцію ворожих БПЛА

На Лиманському напрямку дронарі підрозділу SIGNUM зі складу 53 ОМБр імені князя Володи́мира Монома́ха на регулярній основі перешкоджають ворогу вести розвідку дронами.

Коаліція охочих посилює безпекову підтримку України — Президент

Коаліція охочих посилює безпекову підтримку України — Президент

Україна продовжує формувати систему довгострокових безпекових гарантій разом із міжнародними партнерами. Про це повідомив Президент Володимир Зеленський після чергового засідання Коаліції охочих — формату, який зміцнює обороноздатність України сьогодні і визначає її безпеку в майбутньому.

«Один залп — і „осине гніздо“ вибухнуло»: історія командира РСЗВ «Град» із 46-ї бригади ДШВ

«Один залп — і „осине гніздо“ вибухнуло»: історія командира РСЗВ «Град» із 46-ї бригади ДШВ

Сержант із позивним «Денчик» прийшов у військо в перші дні російського вторгнення і пройшов шлях від навідника до командира бойової машини «Граду». За плечима — десятки бойових виходів і участь у найважчих боях на Курахівському напрямку.

Ошукала воїнів від імені благодійного фонду: жінку засуджено до 3 років ув’язнення

Ошукала воїнів від імені благодійного фонду: жінку засуджено до 3 років ув’язнення

Прокурори Франківської окружної прокуратури Львова в суді довели вину 24-річної жінки з Закарпаття, яка видавала себе за представницю благодійного фонду та виманювала гроші у військовослужбовців.

«ППОцид» триває: дронарі Nemesis знищили два «Тори» і новітній «Бук-М3»

«ППОцид» триває: дронарі Nemesis знищили два «Тори» і новітній «Бук-М3»

Оператори 412-ї бригади Nemesis Сил безпілотних систем продовжують вибивати російську протиповітряну оборону на своїй ділянці фронту. Бійці батальйону Asgard провели результативну операцію, знищивши одразу три зенітні ракетні комплекси противника.

ВАКАНСІЇ

Зовнішній пілот, оператор ударних БПЛА

від 30000 до 90000 грн

Павлоград

Військова частина А4759

Лікар медичного пункту

від 21000 до 21000 грн

Київ

168 окремий батальйон 120 ОБр Cил ТрО

Санітарний інструктор, військовослужбовець

від 25000 до 125000 грн

Київ, Київська область

Розвідник зенітного артилерійського відділення

від 50000 до 100000 грн

Вся Україна

Військова частина А4085

Кулеметник у 66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго ЗСУ

від 50000 до 120000 грн

Київ, Київська область

Пілот DJI Mavic, військовослужбовець

від 20000 грн

Дніпро

93-тя окрема механізована бригада "Холодний Яр"

--- ---