ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Які БПЛА представили провідні іноземні компанії на виставці в Абу-Дабі

Армії світу Публікації
Прочитаєте за: 7 хв. 23 Лютого 2022, 13:44

У столиці Об’єднаних Арабських Еміратів Абу-Дабі відбувається п’ята міжнародна спеціалізована виставка-конференція безпілотних систем і технологій UMEX-2022, що триватиме до 23 лютого. До речі, у цьогорічному заході вперше беруть участь сім нових країн: Бахрейн, Ізраїль, Сербія, Австрія, Болгарія, Мальта та Туреччина, а також два нові міжнародні павільйони: український та ізраїльський. Заходи в рамках виставки включають 15 шоу наживо, під час яких представлять кілька нових та інноваційних технологій та систем. Загалом свою участь у виставці офіційно підтвердили 124 компанії з 26 країн світу.

На об’єднаній експозиції Державної компанії «Укрспецекспорт» (входить до складу ДК «Укроборонпром») представлені перспективні вітчизняні розробки в галузі безпілотних літальних апаратів, створені підприємствами як державної, так і приватної форми власності. До речі, одним із перших український національний стенд відвідав міністр у справах президента ОАЕ шейх Мансур бін Заїд Аль Нагаян.

Фото: ДК «Укрспецекспорт»

Зокрема, наша об’єднана експозиція включає розвідувально-ударний безпілотний авіаційний комплекс «Сокіл-300» (КБ «Луч»), переносний прилад протидії дронам «RIFF-P» (ТОВ «ІнтерПроінвест»), БПЛА «Лелека-100» (ТОВ «Виробничо-інноваційна компанія DeViRo»), мобільний комплекс радіорозвідки «Хортиця-М» (ТОВ «Інфозахист»), БПЛА типу мультикоптер Windhover (ТОВ «НВП Spaitech»), авіаційний двигун АІ-350 (ДП «Івченко-Прогрес»), систему боротьби з БПЛА «Буковель-АD» (ТОВ «Проксімус»), а також БПЛА UJ-23 «TOPAZ» і БПЛА-камікадзе UJ-32 «Ластівка» у комплекті з пусковою установкою (ТОВ «Укрджет»). Про деякі з цих експонатів АрміяInform вже розповідала. Тепер пропонуємо вашій увазі ознайомитися з деякими перспективними розробками іноземних компаній в галузі опанування безпілотних технологій.

Дрон-гексакоптер IKA-20

Багатоцільовий гвинтокрилий дрон IKA-20 розробила та серійно виготовляє сербська компанія PR-DC. Безпілотник має конфігурацію гексакоптера (6 гвинтів) та каркас зі стандартною системою кріплення корисного навантаження. Вага порожнього дрона (без акумулятора) становить 20 кг. Оптимальна маса корисного навантаження може досягати 20 кг, але максимальна злітна маса становить не менше 12 кг. Кріплення корисного навантаження є стандартною 12-міліметровою рейковою системою. Силова установка заснована на шести ізольованих рушіях, кожен із яких містить двигун BLDC з дволопатевим гвинтом. Система живлення — 44,4-вольтова батарея на літієвій основі, яка має загальну масу 23 кг.

Дрон обладнаний системою обходу перешкод, яка заснована на камері з LІDAR (технологія отримання та обробки інформації про віддалені об’єкти за допомогою активних оптичних систем, що використовують явища відбиття світла і його розсіювання в прозорих і напівпрозорих середовищах). Контроль положення заснований на GNSS (приймач GNSS останнього покоління (M9N) із додатковим зовнішнім компасом RM3100 та інтерфейсом зв’язку CAN). Відстань передачі даних та відео наступна: 20 км (FCC) та 12 км (CE/SRRC) відповідно. Система також має великий запас обчислювальної потужності та пам’яті для майбутніх напрацювань.

Безпілотник оснащений роз’ємом живлення та зв’язку корисного навантаження для легкої інтеграції в систему електроніки літака, що дозволяє віддалено передавати та контролювати дані, отримані від корисного навантаження, а також керувати корисним навантаженням. Завдяки способу монтажу за допомогою адаптера легко інтегрувати різні корисні навантаження (виробник забезпечує проєктування та виготовлення адаптера, а також інтеграцію зв’язку з корисним навантаженням). Більшість корисних навантажень можна зарахувати до однієї з наступних категорій: механізми випуску та скидання, обприскувачі, сівалки, камери, радари та лідари, гучномовці, ліхтарі, мережі та пускові установки.

Тактичний ударно-розвідувальний дрон Blowfish A3

Китайська компанія Ziyan UAS представила власний тактичний ударно-розвідувальний дрон Blowfish A3. Цей безпілотник є високоманевреним БПЛА вертикального зльоту і приземлення з малим радіусом руху в польоті, якщо порівнювати з пілотованими вертольотами. Завдяки автоматичному зльоту та приземленню, а також простому та зручному управлінню літальний апарат можна повністю запрограмувати та запустити всього кількома кліками миші. Платформа використовує розвідку на основі штучного інтелекту для виявлення та відстеження цілей, що рухаються.

Безпілотний гелікоптер може використовувати технологію розподіленої розвідки Ziyan, щоб літати групами, підтримуючи стрій і автоматично уникаючи перешкод, навіть якщо зв’язок із наземною станцією керування втрачено. Він може бути оснащений різними корисними навантаженнями як для оборонних, так наступальних цілей.

Дрон Blowfish 3 підтримує канал передачі даних на дальність 30 км, інтегровану конструкцію передачі відео/даних 2 в 1. Незалежна частота може бути встановлена ​​за допомогою функції автоматичної стрибкоподібної перебудови частоти. Система має потужний захист від перешкод та використовує технологію алгоритму шифрування AES-2S6 для забезпечення безпеки передачі даних.

Цей БПЛА важить 12 кг, а його радіус дії становить 30 км, здатний працювати до 60 хвилин на крейсерській швидкості 50–75 км/год (максимальна швидкість 100 км/год), за температури від – 20 до +55°С, максимальна висота зльоту в автоматичному режимі — 5400 метрів.

Морський безпілотний літальний апарат SeaGuardian

Американська компанія General Atomics Aeronautical (GA-ASI) продемонструвала БПЛА SeaGuardian (морська версія безпілотника MQ-9B), що здатний здійснювати як дистанційно керований, так і автономний політ.

БПЛА SeaGuardian сконфігурований для проведення операцій зі спостереження над відкритою водою. Він може використовуватися для виконання широкого кола завдань, включаючи протичовнову війну, системи раннього попередження з повітря, пошуково-рятувальні операції далекої дії, протиракетну оборону, шлюзи та ретранслятори зв’язку.

Нещодавно компанія General Atomics Aeronautical завершила серію льотних демонстрацій цього БПЛА у співпраці з Королівськими військово-повітряними силами Великої Британії. Польоти продемонстрували розширені можливості в морській розвідці, спостереженні та виявленні.

SeaGuardian має фюзеляж завдовжки 11,7 м та розмах крила 24 м. Він має два вертикальні хвостові кілі, розташовані у формі літери V. Безпілотник оснащений одним турбогвинтовим двигуном Honeywell TPE331-10. Максимальна злітна маса — 5670 кг, вантажопідйомність — 2155 кг на 9-ти зовнішніх вузлах підвіски та 363 кг на внутрішньому відсіку.

Для здійснення зльоту та приземлення БПЛА SeaGuardian оснащений триопорним шасі з двома основними колесами під фюзеляжем та одним одинарним колесом під носом. Цей безпілотник може літати з максимальною швидкістю 390 км/год на максимальній висоті 12 200 м і тривалістю польоту до 30 годин. Цей БПЛА має запас ходу до 9260 км залежно від конфігурації.

Квадрокоптер-вертоліт KARGO з безпілотним літальним апаратом

Американська компанія Trust Kaman представила безпілотний квадрокоптер-вертоліт KARGО UAV (безпілотний літальний апарат). По суті, він є новітнім доповненням до сімейства спеціалізованих автономних безпілотних систем, розроблених як новий стандарт експедиційної логістики.

Побудований з урахуванням майбутніх концепцій збройних сил США, БПЛА KARGO пропонує конструкцію для легкого транспортування та розгортання. Компактна система поміщається у стандартний транспортний контейнер та призначена для розвантаження й використання двома людьми. БПЛА Kaman KARGO спеціально побудований для автономного забезпечення морських піхотинців, моряків, льотчиків, солдатів та берегової охорони у бойових умовах або для здійснення регулярних логістичних місій.

Розроблений для забезпечення економічного транспортування вантажів у капсулі або зовнішньої конфігурації стропового навантаження БПЛА KARGO зможе самостійно перебазуватися без корисного навантаження на дальність 960 км з максимальною вантажопідйомністю 360 кг, розвиваючи максимальну швидкість 225 км/год.

До речі, вже завершено льотно-конструкторські випробування демонстратора БПЛА KARGO, які тривали протягом півтора року. Льотні ж випробування повноцінного автономного апарата заплановано на 2022 рік.

Безпілотник-освітлювач SkyFlare

Ізраїльська компанія Skylock представила безпілотник SkyFlare — інтелектуальне рішення для освітлення великих площ у будь-яких умовах довкілля. SkyFlare використовується в одиночному або роєвому строю. БПЛА приводиться в дію літій-іонним акумулятором на 22,2 В і має потужність освітлення 60 000 люмен. За максимальної потужності освітлення здатний працювати протягом 15 хвилин.

SkyFlare здатний висвітлювати зону бойових дій або сліпі зони противника, запускаючи потужний та синхронізований режим тривожного стробоскопа (прилад, що дозволяє швидко відтворювати яскраві світлові імпульси, що повторюються), який також може повністю відключити систему нічного бачення.

Невеликий за габаритами БПЛА (у зібраному вигляді: 200 мм x 87 мм x 87 мм; у розібраному — 200 мм x 260 мм x 260 мм) може підтримувати різне змінне корисне навантаження: видиме, ІЧ-димове тощо. Ним легко керувати за допомогою планшета Android та має дальність дії 10 км.

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас у Facebook
@armyinformcomua
У Тернополі завершилися пошуково-рятувальні роботи: 33 загинуло, 6 безвісти зникли — Президент

У Тернополі завершилися пошуково-рятувальні роботи: 33 загинуло, 6 безвісти зникли — Президент

Увечері 22 листопада завершилися пошуково-рятувальні роботи в Тернополі, на місці влучання ракети у житловий будинок.

Агресія до ТЦК з’явилась раніше, ніж термін «бусифікація» — речник Полтавського ТЦК

Агресія до ТЦК з’явилась раніше, ніж термін «бусифікація» — речник Полтавського ТЦК

Воєнний стан та загальна мобілізація створює в суспільстві високий рівень напруги, зокрема пов'язаний із діяльністю працівників ТЦК. Зокрема серед людей часто можна почути, мовляв, «ТЦК самі винні, що до них так ставляться». Що нібито таке відбувається через те що «ловлять», «б'ють», «тягнуть у буси».

Цієї ночі було збито/подавлено 69 ворожих БПЛА — Повітряні Сили

Цієї ночі було збито/подавлено 69 ворожих БПЛА — Повітряні Сили

У ніч на 23 листопада (з 19:00 22 листопада) противник атакував 98-ма ударними БПЛА типу Shahed, Гербера і безпілотниками інших типів із напрямків: Орел, Курськ, Міллєрово, Приморсько-Ахтарськ – рф та Чауда - ТОТ АР Крим, близько 60 із них – «Шахеди».

Завдано удару по електростанції поруч з російською столицею — ЦПД РНБО

Завдано удару по електростанції поруч з російською столицею — ЦПД РНБО

Внаслідок удару по Шатурській ГРЕС у московській області відбулися вибухи та загоряння.

Летять вбивати й знищуються самі — полювання за ворожими дронами під Покровськом

Летять вбивати й знищуються самі — полювання за ворожими дронами під Покровськом

Пілоти 1-го механізованого батальйону 42 механізованої бригади імені Героя України Валерія Гудзя щодня знищують ворожі дрони, що намагаються проникнути в район оборони бригади.

Близько 20 людей постраждало внаслідок російських ударів по Дніпровщині

Близько 20 людей постраждало внаслідок російських ударів по Дніпровщині

Окупанти завдали ударів по Дніпру, Синельниківському та Павлоградському районах, Нікополю.

ВАКАНСІЇ

Начальник групи охорони та патрульно-постової служби

від 20100 до 50000 грн

Краматорськ

Донецький зональний відділ ВСП

Стрілець снайпер, Військовий

від 25000 до 125000 грн

Київ

Морська Піхота ЗСУ

Такелажник, військовослужбовець

від 21000 до 22000 грн

Київ, Київська область

Водій

від 50000 до 130000 грн

Вінниця

210 окремий батальйон 120 ОБр Сил ТрО

Начальник складу МТЗ, військовослужбовець

від 22000 до 122000 грн

Яворів

Яворівський РТЦК та СП

Військова служба за контрактом в ЗСУ

від 45000 до 110000 грн

Київ

Шевченкіський в м. Києві РТЦКтаСП

--- ---