Від самого початку широкомасштабного вторгнення «Яструби» ефективно й ефектно б’ють окупантів на сході та півдні України, застосовуючи широкий спектр безпілотних літальних апаратів — від…
На теренах України здавна проживали винахідники, науковці та новатори. В цьому контексті слід відзначити, що технології з’являлися фактично одночасно із західними, що доводить приналежність нашої сучасної держави до європейської спільноти. Мало хто знає, що на Західній Україні, зокрема у Львові, винайшли гасову лампу, вакцину проти висипного тифу та багато іншого. До речі, там же було представлено іграшку «йо-йо» та бульйонні кубики ще до того, як вони стали популярними в світі. Втім, мова в публікації піде про повітроплавання та авіацію, адже, як виявилося, на території Галичини вони розвивалися не менш стрімко, ніж в провідних країнах Європи.
Завідувач музею ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод» Людмила Крук розповіла, що старту авіації Галичини передував запуск повітряної кулі у 1784 році (у 1783-му була винайдена і вперше запущена куля братів Монгольф’єр у Франції). По суті це був тепловий аеростат. Щоправда, львівським винахідникам вдалося встановити перший у світі автоматичний пальник, що працював на рідкому паливі, розроблений професором фізики Львівського університету Ігнацієм Мартиновичем і доктором медицини Непомуком Германом. Пальник львівських винахідників підігрівав повітря в оболонці в міру того, як воно холонуло.
Це водночас дозволяло повітряній кулі триматися у повітрі тривалий час. У Франції ж перші повітряні аеростати запускали з допомогою спалювання соломи та вовни і вони не могли довго знаходитися у повітрі.
За словами Людмили Крук, перший політ цивільної вільнолетючої повітряної кулі «Авіата», яка була сконструйована та побудована у Львові, відбувся у 1910 році.
Ще до Першої світової війни на території міста вже існував аеродром в районі під назвою Левандівка. А в 1918 році Петро Франко створив перший український авіаційний загін на теренах Галичини, який базувався поряд зі Львовом у м. Красне.

Через декілька років, у 1924 році, було засновано і спроєктовано Скнилівський аеродром, а на початку 30-х летовище запрацювало. Там базувався 6-й авіаційний полк польського війська. Саме в той період було збудовано збиральний та розбиральний цехи сучасного Львівського державного авіаційно-ремонтного заводу.
У 1939 році на базі колишніх ангарів 6-ї ремонтної бази ВПС Другої Речі Посполитої були створені 133 стаціонарні авіаційні майстерні, які виконували ремонт авіаційної техніки, що експлуатувалась у західному регіоні Радянського Союзу. Того ж року було відремонтовано перші літаки І-15, І-16, І-153, У-2, також літаки польського виробництва РВД-28, ПВС-26 та авіаційні мотори до них.

До 1953 року на підприємстві відновлювали винищувачі І −15, І −153, І −16, МіГ-3, ЛаГГ-3, Ла-5, Ла-9, сімейство Як, штурмовики Іл-10 (їх навіть збирали серійно), навчальні У-2 (ПО-2), бомбардувальники СБ-2, ТБ-3, Ту-2, А-20 «Бостон», транспортники Лі-2 тощо.

У 1953 році підприємство отримало статус авіаційно-ремонтного заводу і розпочався ремонт реактивних літаків МіГ-15, Міг-17, МіГ-21, організовано виготовлення літаків-мішеней М-17М, М-17ММ, М-17ПФ та М-21. Згодом, у 1979 році, завод почав ремонтувати літаки третього покоління МіГ-23 та МіГ-27 усіх модифікацій.
Уже в незалежній Україні в 1992 році почалось освоєння ремонту літаків четвертого покоління МіГ-29 різних модифікацій і на сьогодні ДП «ЛДАРЗ» залишається єдиним в Україні підприємством, яке ремонтує та модернізує МіГ-29 для Повітряних Сил Збройних Сил України.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський зустрівся з міністром закордонних справ Нідерландів Давідом ван Веелом, який сьогодні перебуває з візитом в Україні, та обговорив з ним ключові на даний момент питання — енергетичну безпеку та захист інфраструктури.
Після наради щодо підсумків перших 100 днів роботи уряду Міністр оборони України Денис Шмигаль деталізував результати роботи Міністерства оборони та визначив пріоритети на наступні 100 днів.
Пресофіцер 24-ї окремої механізованої бригади імені короля Данила Олег Петрасюк, супроводжуючи журналістку з Нідерландів, вчасно помітив ворожий FPV-дрон, що прямував на знімальну групу, і збив його пострілом з автомата, врятувавши репортерку та побратимів.
Командувач Сил безпілотних систем ЗСУ майор Роберт «Мадяр» Бровді повідомив, що підрозділи Угруповання СБС «перетнули позначку у 7000 „хробаків“», а загальна кількість уражених ворожих цілей за 28 діб жовтня становить 23 500.
Міністр оборони України Денис Шмигаль провів у Києві зустріч із Старшим представником НАТО в Україні Патріком Тернером, а також командувачем NSATU та SAG-U генерал-лейтенантом Кертісом Баззардом.
В районі Добропілля відбили одну з наймасовіших атак росіян. Щоб захопити села Шахове та Володимирівка, окупанти кинули в бій 29 одиниць броньованої техніки. Колони рухалися різними маршрутами й у різний час — групами по 4–5 машин. Загалом атака тривала понад шість годин. За цей час вдалося знищити два танки, 12 бойових броньованих машин і одну машину з піхотою. Після цього FPV-дрони розпочали полювання на залишки окупантів.
від 50100 до 190100 грн
Кривий Ріг
Криворізький РТЦК та СП
Від самого початку широкомасштабного вторгнення «Яструби» ефективно й ефектно б’ють окупантів на сході та півдні України, застосовуючи широкий спектр безпілотних літальних апаратів — від…