Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
АрміяInform вже раніше повідомляла, що у жовтні минулого року в Чернігові були запроваджені обмеження для пільгових категорій населення, зокрема і для ветеранів війни, щодо перевезення у громадському транспорті у робочі дні з 6 до 9 години ранку та з 16.00 до 19.00.
Надалі, під час розгляду цього питання в судовому порядку, вищезазначені обмеження були визнані протиправними на підставі рішення місцевого суду, яке набрало законної сили.
Водночас Чернігівською міською радою було ухвалено ще одне рішення, що у місті з 5 квітня цього року до ухвалення іншого рішення зупиняється звичайний режим роботи міського громадського транспорту загального користування. Він працюватиме в режимі регулярних спеціальних перевезень за наявності у пасажира тимчасового посвідчення. При цьому пільги на безоплатний проїзд у транспорті взагалі не діють.
Ветерани війни обурені таким рішенням міської влади та вважають його протизаконним.
– Раніше, коли вводилися обмеження щодо проїзду, ми сприймали це якось більш-менш нормально, адже вважали, що це тимчасово і багатьом громадянам треба було потрапляти на роботу. Але коли пільговий проїзд взагалі скасували, є вже певне невдоволення. Міська влада своїм рішенням визнала, що кількість пасажирів у транспортному засобі визначається за кількістю сидячих місць. Я зранку їжджу на роботу тролейбусом і за проїзд сплачують всі категорії, включаючи пільговиків, у будь-який час, – розповів ветеран війни Олександр Буга.
Для багатьох учасників бойових дій розв’язання цього питання на місцевому рівні є край важливим, адже це впливає, на їхню думку, на авторитет українських захисників.
– Питання обмеження та скасування пільгового проїзду для воїнів не є поодиноким. У багатьох містах України його неодноразово порушували військові, і в деяких випадках навіть зверталися за захистом своїх прав до суду. Тут принципово відстоювати свою позицію, адже може так статися, що сьогодні позбавили пільгового проїзду, а завтра скасують й інші пільги. І нам треба зробити так, щоб людей, які захищають державу, завжди поважали та згадували про них. На мою думку, допоки законодавством передбачений пільговий проїзд і він не замінений іншими рівноцінними благами, не може бути будь-яких обмежень і тим паче скасувань, а відповідальність за такі порушення повинна бути ефективною та більш жорсткою, – зазначив учасник АТО/ООС Вячеслав Кудрик.
Наразі міським правозахисником уже скеровано позов до місцевого суду про скасування рішення міської ради щодо перевезення в режимі «спеціальних перевезень» і, як наслідок, скасування пільг на проїзд у міському транспорті. Це питання представники Феміди розглянуть на початку травня цього року.
@armyinformcomua
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.
Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.
від 20000 до 60000 грн
Софіївка
3 відділ Криворізького РТЦК та СП
від 20000 до 120000 грн
Дніпро
233 окремий батальйон 128 ОБр Сил ТрО
від 50000 до 120000 грн
Миколаїв
79-та окрема десантно-штурмова Таврійська бригада
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…