Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Серед українських бронеавтомобілів невдовзі з’явиться новий зразок, який за своїми можливостями може випередити конкурентів. Мова йде про розробку машини «Козак-7», яку веде НВО «Практика».
«Козак-7» — це армійський бронеавтомобіль, точніше — загальновійськова багатофункціональна платформа, яка відповідає всім суворим вимогам військових як за прохідністю та рухомістю, так і за потужністю самого шасі. А головна різниця — замість посилення окремих елементів шасі встановлюють готовий комплект.
Про те, як розробляють цей новий бронеавтомобіль, розповів один із розробників машини — Олексій Ревтов, повідомляє Defense Express.
Зазначається, що в «кейсі» «Практики» нині є «Козак-2М1», який створювали у співпраці з бійцями елітних та високомобільних підрозділів. Цю машину вже замовили для Сил спеціальних операцій, Десантно-штурмових військ, а також морпіхів.
Необхідно зауважити, що «Козак-2М1» офіційно класифікують як бойову колісну броньовану машину, бо він має повністю несучий бронекорпус. Якщо говорити максимально спрощено, то «Козак-2М1» фактично є БТРом з колісною формулою 4х4.
Водночас лінійка бронеавтомобілів, тобто машин, які створені на автомобільному шасі, нині на «Практиці» представлена «Козаком-5». Ця машина створена на посиленому шасі Ford F-550, що є звичною світовою практикою, наприклад, відомий ізраїльський Sand Cat від Plasan також використовує це ж шасі.
Проте, як підкреслюють на підприємстві, «Козак-5» — це «поліцейська машина», яка може ефективно діяти в умовах доріг та легкого бездоріжжя. Тому, попри те, що його вже успішно експортують, Збройним Силам України не пропонують. Бо реальні вимоги до армійських бронеавтомобілів у ЗСУ значно вищі.
Саме тому наразі «Практика» створює «Козак-7», який має стати універсальною платформою для війська. Це зумовлює і те, що він має бути готовий до масового виробництва, тобто — технологічним у виробництві.
Фактично «Козак-7» також створюють на базі Ford F-550, але на «Практиці» кардинально змінюють його ходову частину завдяки встановленню готового комплексного рішення від іноземної компанії з однієї з країн НАТО.
Цей комплект має посилені мости, ресори, амортизатори, кардани, стабілізатори, нові стандартизовані за стандартом НАТО армійські ступиці коліс. Але на його встановлення витрачають не більше ніж кілька годин.
Це дозволило підняти загальну вантожопідйомність шасі «Козак-7» до 12 тонн з 10-ти, як порівнювати з «Козак-5». Водночас «Козак-7» оснащений 330-сильним турбодизелем V8 з об’ємом у 6,7 літра, який поєднаний з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач. Тобто питома потужність залишається на більш ніж високому рівні — у 27,5 к.с./т.
Загалом корисне навантаження нового шасі сягає 9 тонн, що дозволяє розмістити на ньому не тільки бронекапсулу, але й використати шасі для створення цілого сімейства військових машин під різні завдання.
Наприклад, мобільного міномета, протитанкового комплексу, станції радіолокаційної боротьби чи радіотехнічної розвідки, машини управління БПЛА тощо.
Отже, НВО «Практика», як і у випадку з розробкою колісної бронемашини «Отаман» з формулою 6х6 або 8х8, робить ставку на модульне рішення зі створення універсальної платформи.
@armyinformcomua
У смузі оборони 7-го корпусу швидкого реагування Десантно-штурмових військ у районі Покровської агломерації розпочалася стабілізація оперативної обстановки. Водночас із початку жовтня десантники вже знищили майже 300 окупантів та понад 1100 ворожих БПЛА.
Оператори ударних дронів Центру спеціальних операцій «А» Служби безпеки України завдали серії потужних ударів по місцях зосередження техніки та живої сили ворога на тимчасово окупованих територіях.
Заступник Міністра оборони України Сергій Боєв провів перемовини з національним директором з озброєнь Фінляндії Оллі Рууту щодо ширшого індустріального співробітництва країн.
Бійці Державної прикордонної служби протягом доби продемонстрували високу ефективність у боротьбі з повітряними цілями, знищивши понад півтора десятка російських безпілотників на різних напрямках.
У Липецькій області росії під час тренувального польоту зазнав аварії винищувач-перехоплювач МіГ-31, поповнивши статистику втрат російської авіації.
У Києві чотири дні працював Третій міжнародний форум оборонних індустрій DFNC³ у рамках якого відбулися виступи керівництва держави та Міністерства оборони України, урядовців та були підбиті підсумки діяльності галузі ОВТ і намічені плани розбудови галузі, а також пройшли панельні дискусії.
від 25000 до 35000 грн
Павлоград
Військова частина А4759
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…