Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Нині в Україні експлуатують 53 літаки Ан-26 та його модифікацій, зокрема, 24 екземпляри у цивільній авіації та 29 екземплярів у державній авіації. Найстарший з них літак сер. № 12-02 1972 року випуску – 48 років 5 місяців, наймолодший – літак сер. № 142-05 1985 року випуску – 35 років 1 місяць. Про це йдеться у повідомленні пресслужби ДП «АНТОНОВ».
Технічне обслуговування літаків, зокрема Ан-26, виконується експлуатантом повітряного судна (ПС) згідно з документацією з технічної експлуатації.
На більшості літаків Ан-26 цивільної авіації технічне обслуговування виконується згідно з Регламентом технічного обслуговування літаків Ан-24, Ан-26 з періодичністю базової форми через 500±50 льотних годин.
Регламент передбачає виконання наступних видів технічного обслуговування:
– оперативне технічне обслуговування;
– періодичне технічне обслуговування;
– технічне обслуговування під час зберігання літака;
– сезонне технічне обслуговування;
– спеціальне технічне обслуговування.
ДП «АНТОНОВ» як розробник літаків виконує роботи з оцінки технічного стану повітряного судна з метою рішення щодо можливості подовження ресурсів та строків служби планера літака. Етапи індивідуального відпрацювання строків служби становлять 1-2 роки. Літакам Ан-26 усіх модифікацій в індивідуальному порядку може бути встановлено призначений строк служби 50 років.
Як повідомляється, водночас спеціалісти підприємства постійно працюють над модернізацією, поновленням та продовженням льотної придатності літаків типу Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-72 та Ан-74, які перебувають на озброєнні, з метою забезпечення їх безпечної експлуатації протягом 2-5 років, поки їх не замінять на більш сучасні машини.
ДП «АНТОНОВ» розробив середній військово-транспортний літак Ан-178 і готовий до його постачання. Цей новий літак із сучасним бортовим обладнанням відповідає вимогам Збройних Сил України та може замінити Ан-26, зокрема, для підготовки курсантів.
Пресслужба також повідомляє, що підприємство ДП «АНТОНОВ» розпочало роботи над новітнім військово-транспортним літаком Ан-188, який має прийти на заміну військово-транспортним літакам Іл-76, термін служби яких закінчується у 2035 році.
@armyinformcomua
На Закарпатті врятували військовозобов’язаного чоловіка, який ледь не загинув, намагаючись переплисти Тису, щоб незаконно потрапити до Румунії.
Однією з головних переваг українських важких бомберів типу Vampire є здатність нести потужні заряди, які здатні не лише вражати цілі підрозділи російських піхотинців, а й знищувати будь-яке укриття, в якому ті спробують сховатися.
Командувач Сил безпілотних систем Роберт «Мадяр» Бровді показав пораненого російського штурмовика, який перед своєю смертю вирішив пообійматися з українським FPV-дроном.
На Північно-слобожанському напрямку екіпажі розвідувально-ударних дронів 73-го морського центру Сил спеціальних операцій системно знищують широкий спектр ворожих цілей — від дронів-«ждунів» і артилерії до засобів радіоелектронної боротьби та складів боєприпасів.
Президент України Володимир Зеленський упевнений, що далекобійні удари по російських стратегічних об’єктах створюють умови для наближення миру.
Правоохоронні органи викрили керівництво одного з комунальних підприємств Харкова, що належить до об’єктів критичної інфраструктури, у створенні власної схеми для ухилянтів.
від 27000 до 30000 грн
Запоріжжя
Військова частина А3130
від 21000 до 27000 грн
Білгород-Дністровський, Одеська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…