Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
У щільному графіку польотів, що проходять у бригаді тактичної авіації повітряного командування «Центр», особливе місце посідає льотна підготовка майбутніх винищувачів — випускників ХНУПСу. Вони під керівництвом досвідчених наставників дедалі впевненіше «стають на крило», опановують ази льотної майстерності.
Упродовж попередніх льотних змін курсанти виконали самостійні вильоти на простий пілотаж по колу, в пілотажну зону й на визначений маршрут на середніх висотах. На черзі — підготовка до складніших вправ — виліт на групову злітаність.
— Особливість цих вправ у тім, що молодь виконуватиме завдання як ведучого, так і веденого, — розповів пілот-інструктор полковник запасу Олександр Оксанченко. — Адже такий формат передбачає особисту відповідальність кожного пілота за загальне, тобто групове, виконання бойового завдання. А це не тільки майстерне володіння авіаційною технікою та озброєнням, а й чіткий зв’язок між екіпажами, загальне розуміння ситуації, миттєва реакція на зміни повітряної обстановки.
Загалом інструктори підлеглими задоволені. За їхніми словами, достатня загальнотеоретична готовність курсантів у поєднанні з позитивною налаштованістю дозволяють їм без зайвих труднощів опановувати практичний курс підготовки.
— Якщо пригадати мої курсантські роки, то після випуску загальний наліт кожного становив близько трьохсот годин, — ділиться враженнями Олександр Оксанченко. — У нинішніх випускників він на сто годин менший. Але нині курсантів навчають літати на бойових літаках. Ми ж льотний вишкіл здобували на навчально-бойових машинах в навчальних полках і після прибуття у частини додатково перенавчались на бойовій техніці.
Курсант Дмитро, за його словами, до кожного вильоту готується як до першого побачення.
— Кожна година наземної підготовки у повітрі спресована до секунд, — розповів хлопець. — Кожен зліт і посадка — не тільки екзамен, а й неперевершена гама вражень і відчуттів. А розбір польотів для нас — ще один омріяний крок до статусу пілота-винищувача. Тому як льотчики значним чином зростаємо завдяки кропіткій праці пілотів-інструкторів. Саме їм завдячуємо і за льотну науку, і за їхні людські якості: терпіння, виваженість та уміння ухвалити правильне рішення у складній ситуації.
До слова, всі випускники льотного факультету ХНУПСу під час льотної практики в авіаційних бригадах виконують нормативи на третій клас.
@armyinformcomua
52-річний старший солдат Анатолій «Батя», ветеран АТО та батько чотирьох дітей, розповів про свій бойовий шлях, зокрема про ризиковану спецоперацію в Торецьку, де він з кулемета прикривав саперів під час підриву будинку з окупантами, за що згодом отримав орден «За мужність».
На Харківщині до рук бійців бригади «Гарт» потрапили російські «Равшан і Джамшут».
Головнокомандувач ЗСУ генерал Олександр Сирський провів чергову нараду з питань розвитку безпілотних систем у Збройних Силах України.
Продовжує палати нафтопереробний завод в Феодосії, уражений напередодні дронами Сил оборони. На півострові, який і до того відчував серйозну нестачу пального, додалося проблем.
ДБР спільно з СБУ викрили інспектора «Миколаївського СІЗО». який виправдовував агресію ворога та закликав завдати удару по його місцю роботи, щоб звільнити зрадників та колаборантів, котрих там утримують.
Бійці 63-ї механізованої бригади взяли у полон громадянина Індії, котрий між тюрмою в рф та контрактом з армією окупанта вибрав друге.
від 20100 до 60300 грн
Кривий Ріг
Інгулецький ОРТЦК та СП
від 21000 до 21000 грн
Київ
Рекрутинговий центр Сил ТрО ЗСУ
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…