Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…
24 грудня виповнюється 37 років із дня першого польоту військово-транспортного літака Ан-124 «Руслан». Колектив дослідно-конструкторського бюро під керівництвом О. К. Антонова вирішив надскладне завдання, створивши літак з унікальними технічними характеристиками. «Руслан» у своєму класі перевершив усі літаки, вироблені раніше. Він утілив багато революційних для того часу технологій і рішень.
Так, уперше у світі в крилі Ан-124 застосовані принципово нові надкритичні профілі, які визначили його аеродинамічну досконалість.
Найбільшу ефективність у досягненні високої вагової видатності «Руслана» забезпечили конструктивні технологічні рішення з використання у фюзеляжі та крилі унікальних монолітних пресованих панелей довжиною до 25 метрів, а також інших великогабаритних силових деталей.
Уперше у світовій практиці застосовано дворядний фланцевий стик консолі крила з центропланом, що в порівнянні з однорядним забезпечує суттєву перевагу за масою й ресурсом.
У конструкції Ан-124 у значному обсязі використовують композиційні матеріали, що дало змогу знизити масу «Руслана» приблизно на 6 тонн.
Ан-124 першим з вітчизняних літаків оснащено бортовою автоматизованою системою контролю перевірки параметрів роботи двигунів, протиобліднювальної системи, гідрокомплексу, шасі, електроживлення, регулювання тиску та кондиціонування повітря тощо.
Створення Ан-124 потребувало не лише нового підходу до проєктування, а й координації роботи понад трьохсот підприємств.
Надійшовши на службу до ВПС, Ан-124 став неперевершеним перевізником озброєння та військової техніки. Його поява на комерційному ринку сформувала новий сектор послуг — авіаперевезення надважких і нестандартних вантажів. «Руслан» і його модифікації взяли участь у низці гуманітарних і миротворчих операцій, зокрема під егідою ООН. Ці літаки виконали тисячі стратегічних перевезень, включаючи ті, які проводили країни НАТО.
На рахунку «Руслана» — 30 світових рекордів.
І в день 37-річчя він має значний потенціал. Фахівці ДП «Антонов» постійно піклувалися про супровід літака в експлуатації, забезпечення його відповідності найперспективнішим вимогам і нормам. Роботи з модернізації виконують на літаках флоту «Авіаліній Антонова». Серед удосконалень — установлення сучасного погодного радара. Це сприяло зниженню ваги й аеродинамічного опору фюзеляжу. Елементи радіопрозорого обтічника замінено металевою конструкцією, що сприяло подовженню терміну служби «Руслана». Загалом це забезпечило паливну економію та зниження інших експлуатаційних витрат.
У «Руслана» — славетне минуле, сповнене життя сьогодення та перспективне майбутнє!
@armyinformcomua
Оператори 1-го мотопіхотного батальйону 58-ї мотопіхотної бригади імені гетьмана Івана Виговського показали підбірку самогубство російських штурмовиків, які не схотіли чекати на приліт наших дронів.
Оператори 429-го полку «Ахіллес» Сил безпілотних систем за час виконання бойових завдань на Купʼянському напрямку уразили понад 1800 одиниць особового складу противника, з яких понад 1000 — ліквідовано.
Бійці батальйону безпілотних систем Apachi 81-ї аеромобільної Слобожанської бригади ДШВ ЗСУ показали підбірку уражень ворожої піхоти, яка намагалася ховатися у кущах та руїнах.
Прикордонники спільно зі співробітниками Нацполіції викрили двох чоловіків — 35-річного жителя Одеси та 53-річного жителя Вінниці, які налагодили канал незаконного переправлення військовозобов’язаних осіб поза пунктами пропуску.
Оператори батальйону безпілотних систем «Перун» 42-ї механізованої бригади імені Героя України Валерія Гудзя відбили потужну атаку ворога із застосуванням важкої техніки.
У кримінальному провадженні щодо незаконного заволодіння земельною ділянкою військовослужбовця ЗСУ у Вінниці повідомлено про підозру трьом особам: двом цивільним та державному реєстратору.
Так мешканець Кропивницього відреагував на законні вимоги працівника Національної поліції України та військовослужбовців Збройних Сил України з ТЦК та СП…