Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
24 грудня виповнюється 37 років із дня першого польоту військово-транспортного літака Ан-124 «Руслан». Колектив дослідно-конструкторського бюро під керівництвом О. К. Антонова вирішив надскладне завдання, створивши літак з унікальними технічними характеристиками. «Руслан» у своєму класі перевершив усі літаки, вироблені раніше. Він утілив багато революційних для того часу технологій і рішень.
Так, уперше у світі в крилі Ан-124 застосовані принципово нові надкритичні профілі, які визначили його аеродинамічну досконалість.
Найбільшу ефективність у досягненні високої вагової видатності «Руслана» забезпечили конструктивні технологічні рішення з використання у фюзеляжі та крилі унікальних монолітних пресованих панелей довжиною до 25 метрів, а також інших великогабаритних силових деталей.
Уперше у світовій практиці застосовано дворядний фланцевий стик консолі крила з центропланом, що в порівнянні з однорядним забезпечує суттєву перевагу за масою й ресурсом.
У конструкції Ан-124 у значному обсязі використовують композиційні матеріали, що дало змогу знизити масу «Руслана» приблизно на 6 тонн.
Ан-124 першим з вітчизняних літаків оснащено бортовою автоматизованою системою контролю перевірки параметрів роботи двигунів, протиобліднювальної системи, гідрокомплексу, шасі, електроживлення, регулювання тиску та кондиціонування повітря тощо.
Створення Ан-124 потребувало не лише нового підходу до проєктування, а й координації роботи понад трьохсот підприємств.
Надійшовши на службу до ВПС, Ан-124 став неперевершеним перевізником озброєння та військової техніки. Його поява на комерційному ринку сформувала новий сектор послуг — авіаперевезення надважких і нестандартних вантажів. «Руслан» і його модифікації взяли участь у низці гуманітарних і миротворчих операцій, зокрема під егідою ООН. Ці літаки виконали тисячі стратегічних перевезень, включаючи ті, які проводили країни НАТО.
На рахунку «Руслана» — 30 світових рекордів.
І в день 37-річчя він має значний потенціал. Фахівці ДП «Антонов» постійно піклувалися про супровід літака в експлуатації, забезпечення його відповідності найперспективнішим вимогам і нормам. Роботи з модернізації виконують на літаках флоту «Авіаліній Антонова». Серед удосконалень — установлення сучасного погодного радара. Це сприяло зниженню ваги й аеродинамічного опору фюзеляжу. Елементи радіопрозорого обтічника замінено металевою конструкцією, що сприяло подовженню терміну служби «Руслана». Загалом це забезпечило паливну економію та зниження інших експлуатаційних витрат.
У «Руслана» — славетне минуле, сповнене життя сьогодення та перспективне майбутнє!
@armyinformcomua
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.
Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.
від 10000 до 15000 грн
Васильків
Військова частина А1789
від 25000 до 125000 грн
Одеса
35 ОБрМП ім. контр-адмірала Михайла Остроградського
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…