Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
Одеський суд не задовольнив клопотання Міністерства оборони України щодо заборони забудови однієї з переданих у комунальну власність ділянок аеродрому «Шкільний»
Сьогодні, 1 липня, Одеський господарський апеляційний суд розглядав клопотання Міністерства оборони України щодо заборони забудови або укладання договорів з третіми особами до закінчення розгляду справи по суті, на ділянці 8,5 га, яка була передана комунальному підприємству «Одесміськелектротранс».
— Незважаючи на обґрунтування позиції Міністерства оборони та наявні ризики, які існують для існування військового аеродрому «Шкільний», а саме ризики щодо безпосереднього використання аеродрому за призначенням, на жаль, суд не задовольнив наше клопотання. Однак це не позбавляє нас права та можливостей повторно звернутись до суду після отримання повного тексту ухвали, — зазначив начальник Південного територіального юридичного відділу Міністерства оборони України полковник юстиції Юрій Добров.
Загалом це вже п’яте засідання Одеського апеляційного господарського суду з приводу позовів Міністерства оборони України до Одеської міської ради з метою поновлення порушених прав щодо користування шістьма земельними ділянками загальною площею 94,7 гектарів аеродрому «Шкільний». Ці земельні ділянки були надані стороннім особам за рішенням Одеської міської ради, зокрема в користування трьом комунальним підприємствам.
Як зазначив полковник юстиції Юрій Добров, цим рішення було порушено низку норм земельного законодавства. Зокрема положення Земельного кодексу, який чітко визначає, що передача, зміна користувача земельної ділянки може здійснюватися тільки за згодою попереднього користувача, тобто, Міністерства оборони України.
Сьогоднішнє рішення суду здається досить дивним, адже лише вчора таке саме клопотання Міністерства оборони суд задовольнив, як і попередні два. Чомусь, у четвертому, суд (щоправда, за головування іншого судді) «не знайшов достатніх обґрунтувань».
Так, вчора Одеський апеляційний господарський суд задовольнив позов Міністерства оборони України до Одеської міськради, заборонивши мерії здійснювати дії, спрямовані на забудову 30 гектарів аеродрому «Шкільний».
Військові юристи наводили такі ж самі аргументи. Позиція представників Міністерства оборони чітка і аргументована. Оборонне відомство прагне уникнути конфліктних ситуацій, які можуть виникнути в майбутньому. Наприклад, «Одесміськелектротранс» вже завтра може укласти договір з підрядником, який захоче прийти на територію аеродрому і почати рити котлован посеред злітно-посадкової смуги. Подібні дії мали місце наприкінці жовтня 2017 року, коли ТОВ «Югтранс-Термінал» ініціював рейдерське захоплення земельної ділянки аеродрому орієнтовною площею 2 000 кв.м з боку руліжної доріжки.
Наразі охорону території аеродрому посилено. Там перебуває озброєна варта, яка має захищати військовий об’єкт та майно, яке там є, відповідно до Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України.
— Враховуючи наявні документи у відповідача, вони можуть укласти договори оренди або забудови, які стануть підставою для третіх осіб знову заходити та територію аеродрому, і військовослужбовці повинні будуть вживати відповідних заходів, — сказав Юрій Добров. — Я наголошую, на території об’єкта є військові літаки, це діючий аеродром. Вважаю, що відмова в задоволенні нашого клопотання, може бути розцінена відповідачами як сигнал до дії, і це може призвести до негативних наслідків.
Нагадаємо, вже кілька років у судах розглядають справи про передачу Одеською міською радою понад 90 гектарів територій військового аеродрому «Шкільний» під забудову. У лютому 2017 року мерія представила проєкт нового району на 50 тисяч жителів, який там планують побудувати. Дана ініціатива викликала суспільний резонанс. Як з’ясувалося, територія «Шкільного», якою самовільно розпоряджається міська рада, не є комунальною власністю, а належить Міністерству оборони, згідно з документами 1949–1951 років.
@armyinformcomua
У Генеральному штабі ЗСУ повідомили про зміну найменувань деяких напрямків.
На цей час загальна кількість бойових зіткнень становить 107.
24-річний військовослужбовець Едуард здійснив майже неможливе — збив із автомата ворожий FPV-дрон, що атакував його, під час руху в кузові пікапа на швидкості близько 90 км/год. Згодом цей випадок став для нього переломним і спонукав стати командиром взводу дронів-перехоплювачів.
На Покровському напрямку протягом доби зафіксовано найбільше штурмів, а саме 46 із загальних 200. В атаки російських піхотинців відправляють в один кінець, при чому дрони виступають погоничами.
Мешканець Вінниччини намагався перетнути кордон, ховаючись серед речей, хоча мав всі законні підстави для законного виїзду з країни.
Бійці зенітно-ракетного дивізіону 39-ї окремої бригади берегової оборони продемонстрували ефективну роботу з французьких ПЗРК «Mistral», знищивши за одне чергування три ворожі дрони-камікадзе типу «Shahed».
від 20100 до 20100 грн
Рівне
Державна прикордонна служба України
від 20000 до 120000 грн
Дніпро, Дніпропетровська область
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…