У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…
У бригаді тактичної авіації імені Петра Франка стартувала підготовка до проведення повітряного параду на День Незалежності України. Цього дня один за одним у небо парами здіймалися потужні красені Су-24М та Су-24МР.
Льотна зміна складалася з двох частин. Спочатку екіпажі відпрацьовували завдання на злітаність та пілотування у складі пари, а згодом виконували польоти на малих і середній висотах у складі ланки.
Поки літаки злітали, сідали й зарулювали на центральну стоянку, в технічно-експлуатаційній частині (ТЕЧ) бригади кипіла робота. Під керівництвом виконувача обов’язків начальника ТЕЧ капітана Олега Пелехівського фахівці груп закінчували проведення регламентних робіт на літаку Су-24М.

Цей підрозділ уже два роки поспіль визнаний найкращим серед усіх ТЕЧ Повітряних Сил. Це й не дивно, адже тут працюють справжні професіонали своєї справи. Один з них — технік групи регламенту й ремонту засобів аварійного покидання літака Леонід Шенфельд. В авіації чоловік практично все життя. Після закінчення Васильківського ВАТУ був техніком літака, а після звільнення — уже понад двадцять років, як працівник ЗСУ продовжує ремонтувати та обслуговувати крилаті машини. Він передає свій потужний досвід і навчає молодих офіцерів і контрактників. Сам капітан Олег Пелехівський є одним з найкращих фахівців інженерно-авіаційної служби частини, має великий практичний досвід експлуатації всіх типів літаків бригади.

А завершуються регламентні роботи випробуванням літака на спеціально обладнаному майданчику за працюючих двигунів. Наземні фахівці проводять перевірку працездатності всіх систем на всіх режимах польоту. Особливу увагу інженери звертають на ті вузли й агрегати, які були замінені під час регламентів. Весь процес перевірки роботи дублюється та контролюється.
— У нас склалися добрі професійні стосунки з Миколаївським авіаремонтним підприємством. Деталі й вузли, які перебувають на гарантійному обслуговувані, ми відправляємо на ремонт їм, деякі самі ремонтуємо. Рівень професійної підготовки наших спеціалістів не поступається фахівцям заводу, це й дає змогу виконувати всі види робіт на досить високому рівні, — зазначив заступник командира бригади з інженерно-авіаційної служби підполковник Валерій Гаврилюк.
Офіцер пригадав, як у 2014 році, з початком російської агресії, режим роботи ТЕЧ був переведений на цілодобовий — у три зміни. І саме це дало можливість у короткі терміни ввести в бойовий стрій літаки другої групи утримання власними силами.
— І якщо того буде вимагати обстановка на Сході держави, ми маємо можливість знову все це повторити й посилити бойову спроможність нашої бригади, — проінформував заступник командира бригади.
Випробування літака пройшло успішно — всі системи, вузли й агрегати працюють згідно з технічними вимогами. І на наступну льотну зміну цей потужний красень знову підніметься у небесну височінь і своїм польотом радуватиме сотні тисяч українців.
Робота фахівців технічно-експлуатаційної частини успішно завершена, і їх очікує вже інший «пацієнт» — навчально-бойовий літак Л-39.
Так уже в авіації заведено — щоб один літак піднявся у повітря, працюють сотні фахівців: інженерів, техніків, водіїв, зв’язківців, фахівців підрозділів і служб забезпечення. Одні готують літаки, засоби зв’язку й радіотехнічного забезпечення, спеціальну техніку, а інші — об’єкти аеродрому та його інфраструктуру. Всі вони об’єднані одним — літати й захищати свою країну.
@armyinformcomua
У Сіверську російські загарбники намагаються сховатись під мостами, серед руїн, у підвалах, але бійці 54-ї окремої механізованої бригади імені гетьмана Івана Мазепи знаходять і знищують їх.
У 2025 році Міністерство оборони України через «Державний оператор тилу» закупило і поставило до військових частин для військовослужбовців-жінок понад 30 000 комплектів польових костюмів, у тому числі 500 комплектів костюмів підвищеної міцності (клас 13) для виконання завдань у складних умовах.
У підрозділі морської піхоти спростували поширювану російськими ресурсами інформацію про нібито взяття в полон українського військовослужбовця на острові Корабел у Херсоні.
78-й окремий десантно-штурмовий полк офіційно розгорнули в 78 окрему десантно-штурмову бригаду. Таким чином підрозділ відкрив нову сторінку своєї історії у складі Десантно-штурмових військ Збройних Сил України.
Штурмова група 31-ї окремої механізованої бригади під час зачистки лісистої місцевості виявила ворожий бліндаж із противником усередині та провела успішну штурмову операцію.
ГУР МО України оприлюднило деталі нової модифікації російського безпілотного літального апарата «ґєрань-2», який держава-агресор оснастила авіаційною ракетою класу «повітря — повітря» Р-60.
від 25000 до 70000 грн
Павлоград
Військова частина А4759
від 20000 до 120000 грн
Львів
217 окремий батальйон 125 окремої бригади територіальної оборони Сухопутних військ Збройних Сил України
У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…