Запорукою спроможності оперативно обмінюватися тактичною інформацією для обох винищувачів стало використання системи зв’язку Link 16, яку інколи умовно називають «військовий Wi-Fi»…
У 110-й бригаді Сил територіальної оборони ЗСУ в боротьбі з ворогом допомагає австрійський позашляховик Pinzgauer, розроблений ще в 60-ті роки минулого століття. Попри поважний вік машина вирізняється надійністю у важких військових умовах.
Військовослужбовці бригади розповіли про досвід її використання у спілкуванні з журналістами Армія TV.
Дмитро — командир відділення технічного обслуговування автомобільної техніки ВМТЗ. Родом він з окупованого нині Мелітополя, близько шести місяців прожив у російській окупації. Деякий час вивозив людей з Мелітополя до Запоріжжя, а назад до Мелітополя завозив гуманітарну допомогу.
— На лінії розмежування у Василівці по 6-7 діб стояли чекали. Бувало нормально пропускали. Бувало, що ні. Мене не чіпали, а взагалі були випадки, коли у людей забирали ноутбуки, телефони, машини. Бували випадки коли й людей забирали, і відвозили кудись. Хочу додому повернутися, ось моя мотивація! — говорить він.

Машину вже в бригаді модернізували відповідно до бойових умов: поставили листи металу зверху та спереду, встановили захист від мін-«пелюсток», додали передній бампер, наварили «мангал» для захисту від дронів. Також машина оснащена системою РЕБ та інфрачервоною фарою для приладу нічного бачення.
— Зараз ми працюємо на Запорізькому напрямку. Виїжджаємо на ній прямо на передній край, витягуємо техніку. 200-х, 300-х вивозимо. Також завозимо будівельні матеріали для бліндажів, колоди, їжу, все, що можна зробити, — розповідає командир відділення.
Машина може везти вантажі до двох тонн, двигун на 103 кінські сили дозволяє навіть у погану погоду їхати зі швидкістю 30-40 км/год.
— Дуже надійне авто, хоча не дуже зручне. Мало місця, неброньована, але при цьому надійна. Машина за пів року ще ні разу не підвела. Жодного разу вона не застрягала. Хоча були в дуже тяжких умовах, але машина не застрягала. Порівняно з гусеничними машинами, ця набагато тихіша, а це дуже важливо, — ділиться своїм досвідом Дмитро.
До розмови приєднується Юрій — командир взводу матеріально-технічного забезпечення. Він вже рік проходить службу за контрактом.
— Основне завдання напарника — це прикриття машини і всіх, хто в ній, від дронів, коли виїжджаємо на завдання. Це робота з приладом РЕБ. Екіпаж машини — це команда! Ми впевненні один в одному, — говорить він.
Військовослужбовець закликає приєднуватися до Збройних Сил України: «Хочу їм сказати, щоб чоловіки не боялися, і йшли воювати. Було б нам легше і простіше. Ніхто нікого не кидає на «м’ясо». Немає нічого такого страшного».

@armyinformcomua
У навчальних центрах та полігонах все частіше використовують різноманітні симулятори та тренажери.
Повідомлено про підозру 21-річному хлопцю за фактом умисного пошкодження чужого майна шляхом підпалу.
Оператори FPV-дронів 77-ї аеромобільної Наддніпрянської бригади ДШВ ЗС України зафіксували випадок, коли російський військовослужбовець, не витримавши психологічного та вогневого впливу, вчинив самогубство.
Боєць з позивним «Ніл» зараз пілотує у батальйоні Fatum 60 механізованої бригади 3-го армійського корпусу.
Десантники 79-ї десантно-штурмової Таврійської бригади 7 корпусу швидкого реагування ДШВ взяли в полон вбивцю.
Підрозділ РУБпАК «Фурія» бригади прикордонників «Гарт» продовжує вибивати техніку та живу силу окупантів.
від 20000 до 60000 грн
Кривий Ріг
Інгулецький ОРТЦК та СП
від 22000 до 120000 грн
Київ
412 окремий батальйон безпілотних систем 101 окремої бригади охорони Генерального Штабу ЗСУ
від 23000 до 40000 грн
Одеса
Третій відділ Первомайського РТЦК та СП
Запорукою спроможності оперативно обмінюватися тактичною інформацією для обох винищувачів стало використання системи зв’язку Link 16, яку інколи умовно називають «військовий Wi-Fi»…