Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Армія Сполучених Штатів офіційно уклала контракт із Bombardier Defense (Learjet Inc.) на придбання реактивного літака Global 6500.
Цей крок спрямований на розробку прототипів для планованої системи високоточного виявлення та експлуатації (HADES).
Як інформує портал Defence Industry Europe, у межах угоди також передбачено опцію купівлі ще двох літаків Global 6500 протягом наступних трьох років.
Однією із серйозних проблем в армії США вважають достатньо велику кількість застарілого озброєння, включаючи стратегічне. Зокрема, у цьому списку опинилися двомоторні гвинтові літаки-розвідники Beechcraft RC-12 Guardrail, які стоять на озброєнні понад 40 років.
У зв’язку із цим командування армії США затвердило і програму HADES щодо їх заміни новими літаками на базі бізнес-джету Global 6500 компанії Bombardier (Канада).
Це перший випадок, коли армія США використовує великі бізнес-джети для створення прототипів повітряних платформ розвідки та спостереження (ISR). Очікується, що перший літак буде доставлено 1 жовтня 2024 року.
Проєкт HADES має модернізувати військові можливості США для протидії ворожим країнам. Як заявив полковник Джо С. Майнор, менеджер проєкту армійських літаків, HADES дозволить проводити глибшу розвідку на великих висотах, що збільшить дальність та час спостереження.
Система HADES стане частиною більшої програми Армії США під назвою Multi-Domain Sensing System (MDSS), спрямованої на модернізацію систем повітряної розвідки проти суперників нового покоління. У межах цієї програми використовують висотні кулі, реактивні літаки та сонячні планери.
У червні 2021 року Армія США уклала угоди з L3Harris та Raytheon на розробку, будівництво та інтеграцію прототипів датчиків електронної розвідки (ELINT) та зв’язку (COMINT) у межах програми HADES.
Bombardier Global 6500 — це модифікація успішного бізнес-джету компанії з великою кабіною та дальністю польоту 6600 морських миль (12 233 кілометри). Перший літак цієї серії було випущено у 1991 році, а його перший політ відбувся у жовтні 1996 року. Літак оснащений двома двигунами Rolls-Royce, причому Global 6500 відрізняється більшою дальністю польоту та меншою витратою палива, як порівняти з іншими моделями.
Відео: Bombardier Defense готує розкішні літаки Global і Challenger до військової служби. Фото: Aviation International News
@armyinformcomua
На Північно-слобожанському напрямку екіпажі розвідувально-ударних дронів 73-го морського центру Сил спеціальних операцій системно знищують широкий спектр ворожих цілей — від дронів-«ждунів» і артилерії до засобів радіоелектронної боротьби та складів боєприпасів.
Президент України Володимир Зеленський упевнений, що далекобійні удари по російських стратегічних об’єктах створюють умови для наближення миру.
Правоохоронні органи викрили керівництво одного з комунальних підприємств Харкова, що належить до об’єктів критичної інфраструктури, у створенні власної схеми для ухилянтів.
Російські штурмовики намагаються просунутися на Костянтинівському напрямку, використовуючи несприятливі для української аеророзвідки погодні умови.
Пілоти прикордонного підрозділу «Фенікс» оприлюднили кадри своєї бойової роботи, де загалом було ліквідовано близько 50 окупантів.
У Бельгії фіксують зростання кількості «невідомих» дронів над об’єктами оборонної компанії Thales Belgium, одного з найбільших виробників систем ППО в Європі. Керівництво компанії закликає владу терміново змінити законодавство, яке наразі забороняє збивати такі безпілотники.
від 21000 до 51000 грн
Чернігів
Чернігівський зональний відділ ВСП
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…