Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Багато хто бачив культовий фантастичний бойовик «Шалений Макс», у якому герої використовують для перегонів усе, що може хоч якось пересуватися, і що страшніший це має вигляд, то краще. Схожа ситуація в недалекому майбутньому очікує й на російських водіїв. Нещодавно уряд рф доручив мінфіну та мінпромторгу розглянути можливість створення індустрії щодо відновлення вживаних автозапчастин для їх подальшого використання, зокрема в рамках ремонту автомобілів з ОСЦПВ та КАСКО.
Про це повідомляє російський ресурс «відомості».
Наприкінці минулого тижня віцепрем’єр денис мантуров у своєму листі міністрам економічного розвитку, фінансів та заступнику міністра промисловості й торгівлі повідомив: «сьогодні галузі з ремонту автозапчастин у росії немає в принципі, крім кустарних майстерень».
З ініціативою створити індустрію для масового відновлення та використання вживаних автозапчастин ще в лютому виступили в спільному листі на ім’я голови уряду михайла мішустіна голови чотирьох комітетів держдуми — з фінансового ринку, аграрних питань, транспорту та розвитку транспортної інфраструктури, будівництва та ЖКГ.
Також питання відновлення компонентів, що були у використанні, порушується в стратегії розвитку автомобільної промисловості рф до 2035 року.
У чому проблема?
Минулого року через «спецоперацію» та зупинку випуску всіх іномарок у країні, крім китайських, автомобільна галузь зіткнулася з нестачею запчастин. Найчастіше в процесі ремонту після аварії змінюють задній та передній бампери, а також деталі кузова. Їхня вартість становить близько 70 % від страхової виплати й використання відновлених подібних автодеталей турбує страховиків насамперед.
Складнощі зі своєчасним ремонтом через відсутність деталей можуть порушити роботу мільйона вантажних автомобілів та майже мільйона автобусів. Проблему може вирішити створення індустрії промислового відновлення відпрацьованих компонентів.
Як зазначив російський автомобільний експерт євген чернов, «у рф приблизно з 2014 року майже не оновлювався автопарк. Обсяги продажу нових машин падають щороку, 95 відсотків автомобілів, що продаються на вторинному ринку рф, мають майже вичерпаний ресурс і після перепродажу одразу їдуть на тривалий термін на СТО для проведення ремонтних робіт. Після початку «спецоперації» вартість запчастин збільшилася в середньому у 2-3 рази, а очікування може сягати кількох місяців».
З огляду на це можна зробити висновки, що в найближчому майбутньому на дорогах рф почнуть з’являтися автомобілі, які матимуть вигляд та стан, як техніка з відомого фантастичного фільму «Шалений Макс».
@armyinformcomua
Бійці 44 окрема артилерійська бригада імені гетьмана Данила Апостола показують чудові результати у контрбатарейній боротьбі та знищенні ворожої артилерії.
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся у Києві з Державною міністеркою з питань міжнародного співробітництва Об’єднаних Арабських Еміратів, її Високоповажністю Рім Ібрагім Аль Хашимі.
«Куту» всього 22, та він вже пройшов шлях від строковика до снайпера у підрозділі спеціального призначення.
Оператори БПЛА 68 єгерської бригади імені Олекси Довбуша ліквідовують технічні засоби окупантів, чим значно ускладнюють обстановку для ворожих підрозділів.
Пілоти FPV 3 ОШБр завдали чергового удару по окупантам, знищивши, окрім іншого, ствол ворожого танка прямим влучанням дрона.
У Чернігівському районі піротехніки ДСНС України знешкодили бойову частину російської крилатої ракети «Іскандер-К», яка впала на присадибну ділянку та не здетонувала.
від 21000 до 121000 грн
Краматорськ
106 окремий батальйон ТрО 109 окремої бригади Тро ЗСУ
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…