З першого дня війни українці шукають відповіді на запитання, над якими ніколи не замислювалися раніше. Що робити? Як захиститися? Як…
Київщина зазнала чималих руйнувань об’єктів інфраструктури внаслідок бойових дій. Переважна більшість з них наразі вже відновлена. Серед тих, хто по-новому з’єднував береги річок Київської області, були військовослужбовці Державної спеціальної служби транспорту Міністерства оборони України. На їхньому рахунку лише в Київській області 13 відбудованих мостів. Серед них були як капітально відновлені, так і тимчасові мости. Щодо останніх, слід наголосити, що вони мають певні обмеження щодо вантажопідйомності. До того ж дерев’яний настил, який використовується на подібних мостах, також має властивості зношуватися. На зношування дерев’яного покриття впливають низка факторів, як-то, погодні умови, інтенсивність експлуатації та транспортні засоби, які переправляються мостом.
На жаль, часто-густо водії вважають, що їхні інтереси мають бути переважними, тому можна спостерігати картину, як по тимчасових мостах з дерев’яним покриттям їдуть величезні завантажені фури та навіть гусенична техніка. Що відбувається з мостом після такої експлуатації, могли спостерігати мешканці Гостомеля, які щодня їздили по Варшавському шосе до столиці.
Дерев’яний настил мосту щотижня руйнувався дедалі більше і станом на середину вересня руйнування стали небезпечними. У місцевих «пабліках» з’явились фото та відео зношеного покриття. Місцеві мешканці підняли хвилю обурень в коментарях у соцмережах.
Який вихід з ситуації? Звісно, що відповідні служби, які відповідають за стан автошляхів, мали вчасно слідкувати за покриттям мосту. Проте, сталося так, як сталося. Міст військові побудували, а експлуатувати його належним чином та періодично ремонтувати виявилося нікому.
Але з таким станом речей не змирилися в Державній спеціальній службі транспорту Міністерства оборони України. Так, Голова Адміністрації ДССТ генерал-майор Богдан Бондар ухвалив рішення провести ремонт багатостраждального мосту. Мотивація була простою: «Ми його будували, тому й проведемо ремонт, якщо у відповідних служб на це не вистачає коштів та засобів».
Тому в ніч на 13 вересня силами шляхо-відновлювального підрозділу ДССТ МОУ було проведено поточний ремонт дорожнього полотна мосту на Варшавській трасі біля Гостомеля. Щоб водії не відчували певних незручностей рух мостом остаточно не перекривався. З півночі до 3.00 годин військовослужбовці відновили дерев’яний настил тимчасового мосту, аби зранку водії могли впевнено рухатися визначеним маршрутом.
Тому в Держспецтрансслужбі МОУ ще раз наголошують, що міст тимчасовий, а тому наполегливо просять водіїв, особливо великих вантажівок, принаймні зменшувати швидкість на переправі та дбайливо ставитися до автодорожнього майна.
@armyinformcomua
Оптоволокно від FPV-дронів, які масово використовують на фронті як українські захисники, так і сили противника, вже не просто поблискує на безкраїх українських полях, а й потроху поглинає цілі лісові масиви.
Поблизу Гуляйполя 33-й окремий штурмовий полк Сухопутних військ та інші суміжні штурмові й механізовані підрозділи стримали наступ та повернули контроль над ситуацією на напрямку. Фронт був стабілізований.
Заступник Міністра оборони України Сергій Боєв провів зустріч із директором Агентства міжурядового оборонного співробітництва Чехії Алешем Витечкою.
На Покровському напрямку противник активно наступає. Ситуація досить напружена і складна — росіян дуже багато, хоч їхній аткувальний тиск зменшився.
Протягом минулої доби ворожих ударів зазнали два населені пункти Харківської області. Через російські атаки постраждали дві людини.
Оператори батальйону безпілотних систем «Перун» 42-ї механізованої бригади імені Героя України Валерія Гудзя уразили російського штурмовика, який намагався прикритися пластиковою пляшкою.
від 50000 до 120000 грн
Бучач
Третій відділ Чортківського РТЦК та СП
від 50000 до 120000 грн
Київ, Київська область
від 25000 до 125000 грн
Київ
Морська Піхота ЗСУ
З першого дня війни українці шукають відповіді на запитання, над якими ніколи не замислювалися раніше. Що робити? Як захиститися? Як…