Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…
Рішенням Кабінету Міністрів України внесено зміни до Положення про військовий (військово-морський, військово-спортивний) ліцей та ліцей із посиленою військово-фізичною підготовкою.
За наказом Міноборони України підготовлено Типову освітню програму для ліцеїв, засновниками яких є оборонне відомство: Київський військовий ліцей імені Івана Богуна, Навчально-оздоровчий комплекс Київського військового ліцею імені Івана Богуна, Військово-морський ліцей (м. Одеса).
Як зазначила головний спеціаліст відділу організації освітньої діяльності Департаменту військової освіти і науки Міністерства оборони України Тетяна Анацкая, в освітній програмі збільшено обсяг додаткових годин для вивчення навчальних предметів освітніх галузей, курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять. Додаткові години для вивчення навчальних предметів, інтегрованих курсів, курсів за вибором, через які реалізуються освітні галузі, проведення індивідуальних консультацій та групових занять ліцей розподіляє самостійно, враховуючи особливості освітнього процесу та індивідуальні освітні потреби ліцеїстів. Ліцеї розробляють свої програми на основі цієї Типової освітньої програми.
— Наразі перед Міністерством оборони України стоїть амбітне завдання: створити ефективну систему військової освіти, підвищити імідж військовослужбовця. Саме ліцеї є першої сходинкою військової освіти. Від того, наскільки якісно колектив ліцею надасть освітні послуги ліцеїстам, створить психологічне підґрунтя та мотивує для продовження освіти за військовим спрямуванням, — залежить подальша доля кожного юнака й дівчини, які вирішили присвятити своє життя служінню українському народові, — підкреслила Тетяна Анацкая.
Під час розроблення Типової освітньої програми враховано гарантовані державою права щодо академічної, організаційної, фінансової і кадрової автономії ліцеїв, а також права педагогічних працівників на академічну свободу.
У документі запропоновано варіанти типових навчальних планів та модельних навчальних планів. Зокрема, спираючись на модельні навчальні програми, ліцей може розробляти навчальні програми предметів, білінгвальних курсів (поряд із державною мовою англійською чи іншою офіційною мовою Європейського Союзу).
При цьому в освітньому процесі можуть використовуватися методи та прийоми двомовної та багатомовної освіти, інтегрованих курсів, що мають містити опис результатів навчання в обсязі, не меншому, ніж визначено Державним стандартом. Навчальні програми, розроблені на основі модельних навчальних програм, затверджуються педагогічною радою ліцею.
@armyinformcomua
Чому базові навички піхотинця зобов’язаний мати кожен військовослужбовець? Чи достатньо 14 днів адаптації в бойовому підрозділі? І хто такі «дронхантери»?
Після чергової масованої ракетно-дронової атаки в ніч на 30 жовтня російські пропагандистські ресурси почали масово поширювати дописи про нібито «удари по військових об’єктах у тилових районах України».
Сьогодні в Україні набув чинності новий порядок оформлення і продовження відстрочок від мобілізації. Понад 720 тисяч відстрочок вже продовжено без додаткових дій з боку людини, адже всі потрібні дані вже є в державних реєстрах.
У жовтні російська окупаційна армія втратила понад 31 000 осіб особового складу.
У Покровську тривають важкі бої, до стабілізаційних заходів залучені бійці ГУР МОУ, які проникають у тил ворога.
Головнокомандувач ЗСУ генерал Олександр Сирський відпрацював у корпусах, військових частинах на Покровському напрямку і заслухав доповіді командирів щодо поточної ситуації та наявних потреб.
від 20000 до 120000 грн
Петрівське, Запорізька область
Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…