Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Курсанти Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного традиційно вдосконалюють свій вишкіл у Міжнародному центрі миротворчості та безпеки. Зокрема, у ці дні третьокурсники факультету ракетних військ та артилерії вишу навчаються практичного водіння на багатоцільовому легкоброньованому тягачі МТ-ЛБ.
Як розповів керівник заняття, викладач кафедри водіння бойових машин та автомобілів майор Володимир Рій, практичне заняття з третьокурсниками відбувається за темою «Основи водіння» підготовчої вправи № 1 на техніці вдень. Інакше кажучи, це перше практичне заняття з водіння тягача для майбутніх офіцерів-артилеристів.
— Сьогодні курсанти вперше за період навчання за важелями МТ-ЛБ подолають нескладну ділянку траси танкодрому «Центральне» протяжністю 4-5 кілометрів, — розповів офіцер.
І хоча, здавалося б, завдання не з важких, та погода внесла свої корективи. Відлига й мокрий сніг з дощем заповнили водою ями та низини вздовж маршруту. Тож на деяких ділянках броньовані машини по борти занурювались у воду, а на окремих — вода доходила до верхньої частини корпусу тягача. Отже, треба було вчасно перемикати передачі і маневрувати на трасі.
— Окрім того, потрібно було стежити за показниками температури охолоджуючої рідини, тиску масла в двигуні, тиску масла в коробці передач, за спідометром тощо. Спочатку здавалось, що справитись із усім цим неможливо. Але поступово адаптуєшся, і насамкінець маршруту я вже був упевненим у своїх діях. Особливо сподобалось подолання ям із болотом. Це наче маленька «битва»: хто кого переможе! Загалом, враження неперевершені, адреналін зашкалює, — розповів про своє перше водіння на МТ-ЛБ курсант Олександр Бурковський.
Поки одні курсанти вправлялися в їзді, інші займалися на навчальних місцях, серед яких, зокрема: «заняття вогневої позиції», «відпрацювання нормативів із бойової роботи підрозділів артилерії», «контроль та поглиблення знань з основ руху та правил водіння» тощо.
— Згодом курсанти-артилеристи виконуватимуть вправу, під час якої здобудуть навички водіння на підйомах, спусках та косогорах різного ступеня крутості, із зупинками на них, рушанням та поворотами тощо. Сьогодні вони набули навичок із підготовки машини до запуску двигуна, рушання з місця, руху з різною швидкістю, перемикання передач, гальмування тощо, — зазначив майор Володимир Рій.
Польовий вихід курсантів різних факультетів Національної академії сухопутних військ триває.
Фото автора
@armyinformcomua
У Бельгії фіксують зростання кількості «невідомих» дронів над об’єктами оборонної компанії Thales Belgium, одного з найбільших виробників систем ППО в Європі. Керівництво компанії закликає владу терміново змінити законодавство, яке наразі забороняє збивати такі безпілотники.
Російське командування продовжує гнати своє «гарматне м’ясо» на виконання завдань, попри серйозні поранення.
Безпілотник ДШВ уразив ціль у тилу росіян. Команда SKY STRIKE Unit змогла пролетіти FPV-дроном понад 40 кілометрів, обійти РЕБ, залетіти в окуповане Курахове і там підірвати КАМАЗ. Наразі «кілзона» групи безпілотних систем 7 корпусу швидкого реагування ДШВ складає 15–20 км.
Двох зрадників із тимчасово окупованої Луганщини, які воювали проти України у складі російських угруповань, засуджено до 15 років позбавлення волі. Причому одного з них, за даними слідства, власні побратими кинули на позиціях під час втечі.
Оператори безпілотних систем 18 Словʼянської бригади підпалили російського піхотинця, спонукавши його до незапланованих водних процедур.
Міністерство оборони України підписало з Федеральним міністерством оборони Німеччини додаткову угоду про співпрацю у сфері цифровізації оборонного сектору на 2026–2028 роки.
Запоріжжя
Комендатура військових сполучень Запоріжжя
від 50000 до 120000 грн
Київ, Київська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…