Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
У 2021 році правила дорожнього руху для українських водіїв зазнали суттєвих змін.
АрміяInform згрупувала найважливіше з нововведень: про нові штрафи, зміни в правилах дорожнього руху, видачу водійських посвідчень та інше.
У 2021 році в Україні набули чинності нові штрафи за порушення правил дорожнього руху. Мінімальний штраф підвищується до 510 гривень. Таке покарання передбачено за:
За втечу з місця ДТП штраф зросте з 255 до 3400 гривень. Таке ж покарання буде за перевищення швидкості в населених пунктах на понад 50 км/год. За ненадання переваги в русі авто «швидкої», поліції або аварійної служби штраф підвищать із 510 до 680 грн. Створення аварійної ситуації каратимуть штрафом у 1445 гривень.
За їзду без прав каратимуть штрафом у 425 гривень. Однак, якщо у водія прав немає зовсім, йому доведеться заплатити 3400 гривень. В цьому ж випадку, якщо водія було позбавлено водійських прав раніше, його штрафуватимуть на 20 400 гривень.
За керування автомобілем у нетверезому стані. За новими правилами, якщо порушника спіймали:
Керування автомобілем особою, яка позбавлена прав:
Вживання алкоголю після ДТП або після зупинення поліцією:
Штраф – 34 000 гривень.
Керування автомобілем без прав, втеча з місця аварії, перевищення швидкості у населених пунктах більше ніж на 50 км/год:
Штраф – 3 400 гривень.
Повернення обов’язкового техогляду вже не залежить від України. Влада країни взяла на себе зобов’язання контролювати технічний стан транспорту, підписавши Угоду про асоціацію з Європейським Союзом. Повний її текст читайте тут.
Повернутися обов’язковий технічний огляд має не пізніше ніж вересня 2022 року. Наразі розробкою проєкту цієї постанови активно займається Міністерство інфраструктури. Проходити техогляд будуть зобов’язані власники легкових та вантажних автомобілів, а також власники причепів.
Скоріш за все, технічний огляд треба буде проходити й через чотири роки після першої реєстрації нового автомобіля, а потім кожні два роки.
До категорії автомобілів, які не пройдуть технічний огляд, насамперед відносяться автомобілі з іноземною реєстрацією, або так звані євробляхи.
Не пройдуть огляд і автомобілі, які не відповідають параметрам, заявленим виробникам. Це стосується, наприклад, дизельних автомобілів з видаленим каталізатором.
За не проходження обов’язкового техогляду передбачений штраф у 1 400 гривень.
Детальніше про повернення обов’язкового техогляду в Україні – за посиланням.
Україна переходить на європейську модель роботи автошкіл. На практиці це означає наступне. По-перше, скорочено мінімальну кількість навчальних годин для підготовки водія. Наприклад, за категорією «В» скорочено час теоретичної підготовки зі 100 до 63 годин. Час практичної підготовки не змінено – 40 годин. При цьому самі автошколи не обмежені в можливості додаткових занять.
По-друге, оновлено теми з теоретичної та практичної підготовки: додано навчальний розділ «медичне забезпечення (заходи допомоги при ДТП)»; запроваджено теми, що стосуються електромобілів.
По-третє, майбутні водії спочатку будуть проходити весь курс теорії в автошколі, складати іспит і тільки після успішного його складання зможуть приступити до практики.
Зміни до правил підготовки водіїв уже затвердив Кабмін. Детальніше – за посиланням.
У водійських правах з’являться нові позначки. Зокрема, нові посвідчення міститимуть інформацію про обмеження щодо керування транспортним засобом, накладені на громадянина. Їхні причини можуть бути різними:
медичні показання – наявність у водія окулярів, контактних лінз, слухових апаратів, засобів для спілкування, протезів кінцівок;
пристосування транспортного засобу – тільки автоматична трансмісія, ручне керування автомобілем, спеціальні пристосування для управління трансмісією і зчепленням;
обмеження на керування транспортним засобом тільки в денні години або в межах певного міста/регіону, або в радіусі декількох кілометрів від місця проживання.
Наприклад, якщо практичний іспит з водіння складався на автомобілі з автоматичною коробкою передач, то їздити на авто з механічною коробкою буде заборонено. Або, якщо було скасування водійських прав, або видача їхнього дубліката. У всіх цих випадках з’являться відповідні нові позначки в водійських правах.
Внесено зміни і до процедури складання іспитів на отримання водійських прав в Україні. У разі відкриття відразу двох категорій іспит складається за вищою з них. До того ж результати теоретичного іспиту тепер є дійсними упродовж двох років, але не більше ніж термін дії свідоцтва про закінчення автошколи.
Зміни до порядку видачі посвідчень і допуску громадян до керування транспортними засобами вже затверджені Кабміном. Детальніше – за посиланням.
Зміни розширюють поняття велосипедної доріжки та вводять позначення велосипедної смуги та проїзду. Відтепер велосипедисти зможуть їхати через проїжджу частину тільки в спеціально відведених місцях, а якщо такі відсутні, то повинні дотримуватися правил дорожнього руху. На регульованих ділянках вони повинні слідувати сигналам регулювальника або світлофора.
Окрім того, передбачені нові знаки, що попереджають про: початок і кінець зони габаритно-вагового контролю; наявність зарядних станцій для електромобілів; позначення місця, де авто можуть евакуювати без відома власника. Замість позначення «Пост ДАІ» використовуватимуть «Дорожня станція патрульної поліції». І, якщо раніше вертикальна розмітка могла бути чорно-білого та жовтого кольорів, то віднині наноситимуться ще жовто-червоні та червоно-білі кольори.
Зміни у правилах дорожнього руху мають набути чинності з 1 листопада 2021 року.
Фото з відкритих джерел
@armyinformcomua
Розвідувально-ударні групи БПЛА бригади «Гарт» (Першого Донецького прикордонного загону) влаштували полювання на транспортні засоби противника на Південно-Слобожанському напрямку.
У прифронтовій Костянтинівці бійці зенітно-ракетного артилерійського дивізіону 24-ї окремої механізованої бригади натягують над дорогами захисні сітки, щоб убезпечити військову логістику та транспорт від атак російських FPV-дронів.
Офіцери відділу внутрішньої та власної безпеки Чернівецького загону викрили схему переправлення чоловіків до Румунії.
Внаслідок російської агресії на Херсонщині загинуло троє людей, ще 11, зокрема півторамісячне немовля, — дістали поранень
Шалені штурми росіян стримують наші бійці на Покровському напрямку. На окремих ділянках нам удалося провести зачистки та просунутися більш ніж на півтора кілометра.
«Державний оператор тилу» Міноборони України вперше закуповує модульні бронежилети у розширеній комплектації 1–11, що передбачає збільшення площі захисту завдяки додатковим модульним елементам.
від 51000 до 51000 грн
Запоріжжя
79 окремий батальйон 102 ОБр Сил ТрО
від 20000 до 100000 грн
Дніпро
Інженерний батальйон Сил ТрО ОК Схід (в/ч А4806)
від 21000 до 120000 грн
Петропавлівка
Другий відділ Синельниківського РТЦК та СП (відділення рекрутингу)
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…