Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод», що входить до складу ДК «Укроборонпром», представило військовим оновлений броньований тягач середній БТС-4 з покращеними тактико-технічними характеристиками. Про це повідомляє пресслужба відомства.
БТС-4 успішно пройшов типові випробування та вже переданий замовнику для експлуатації у Збройних Силах України. Основне призначення БТС-4 – евакуація та буксирування несправної, пошкодженої гусеничної та колісної військової техніки в умовах бойових дій.
«Під час модернізації і комплектації цієї машини для Збройних Сил України ми максимально врахували їхні побажання. На сьогоднішній день модернізований БТС-4 успішно пройшов типові випробування і відправлений у війська. Хочу зазначити, що ми провели переддоговірну роботу з Міноборони на відновлення партії броньованих тягачів БТС-4 наступного року, виробничі потужності підприємства вже підготовлені», – повідомив керівник ДП «Львівський бронетанковий завод» Віктор Андрощук.
Відтак сучасна бронемашина отримала нову кранову установку з гідравлічним приводом, що дало БТС-4 можливість піднімати вантажі до 12 тонн для проведення у польових умовах монтажу-демонтажу вузлів та агрегатів, зокрема танкових башт, двигунів, коробок передач, опорних катків тощо. Встановлено електрозварювальне обладнання, яке живиться від генератора бронемашини та дозволяє проводити електрозварювальні роботи. Така комплектація машини дає екіпажу змогу виконувати повний перелік робіт з поточного та середнього ремонту бронетехніки в польових умовах.
Машину комплектували тяговою лебідкою із тросом робочою довжиною 200 м, для евакуації техніки масою до 100 тонн. Щоб полегшити роботу екіпажу фахівці встановили додаткову лебідку, яка загалом служить для видачі тросу основної лебідки на відстань до 200 м.
Для розчистки шляхів і обладнання позицій тягач отримав сучасне бульдозерне обладнання. Збільшився і запас ходу за рахунок додаткових паливних баків. Крім того, заводчани встановили двигун потужністю 580 к/с, що надає можливість 38-тонній машині розвивати максимальну швидкість руху не менше 40 км/год. Екіпаж машини складається з 3 осіб.
@armyinformcomua
На Лиманському напрямку ситуація не змінюється вже досить тривалий час, залишаючись надзвичайно складною. Ворог рветься до Лиману, використовуючи тактику «інфільтрації».
Оператори батальйону безпілотних систем «Небесна Кара» 54-ї ОМБр оприлюднили відео, яке спростовує російський пропагандистський лозунг «своїх не кидаємо».
Бійці 80-ї окремої десантно-штурмової Галицької бригади поповнили обмінний фонд двума екс-«зеками»: Артьомом із Пєрмі та Олександром, з Нової Каховки.
Аудитори канадської компанії MSECB офіційно підтвердили, що «Державний оператор тилу» Міноборони України має ефективну систему управління протидією корупції, що відповідає міжнародним вимогам.
Бійці 132-го окремого розвідувального батальйону ДШВ розпочали тренування у віртуальній реальності, щоб відпрацьовувати дії в умовах, максимально наближених до бойових, та, найголовніше, готувати психіку до стресу, хаосу та інформаційного тиску.
Воїни бригади «Спартан» взяли в полон на Покровському напрямку ще трьох окупантів, серед яких виявився російський наркоторговець, який уже був в українському полоні, але після обміну його знову відправили на війну — і вдруге він шукав спосіб здатися, щоб вижити.
від 20000 до 23000 грн
Диканька
Військова частина 3052 НГУ
від 20100 до 120000 грн
Хмельницький, Хмельницька область
від 50000 до 120000 грн
Київ
66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…