Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….
У Повітряних Силах тривають роботи з будівництва й ремонту військових летовищ та їхньої інфраструктури. Про це кореспонденту АрміяInform розповіли в інженерно-аеродромному управлінні Командування логістики Командування Повітряних Сил ЗС України.
Протягом поточного року силами двох окремих інженерно-аеродромних батальйонів проведено ремонтні роботи на 12 летовищах. Загалом відремонтовано близько 35 тисяч квадратних метрів штучних аеродромних покриттів.
Зокрема військовослужбовці ремонтних бригад провели заміну, монтаж та дефектування кількох тисяч аеродромних плит, забетонували сотні квадратних метрів покриттів і виконали майже 7000 кубічних метрів земляних робіт.
Нині спеціалісти хмельницького окремого інженерно-аеродромного батальйону завершують ремонтно-відновлювані роботи на одному з вивільнених аеродромів.
Досягти високих результатів у роботі українським військовим неабияк допомогла технічна допомога із США. Її отримали цього року у межах програми «Ініціатива зі сприяння безпеці в Україні». Йдеться про сучасне обладнання та інструменти, які необхідні для виконання ремонту штучних покриттів аеродромів.
— Це наріжчики швів, компресори, електрогенератори, бетонозмішувачі, бензорізи, міксери, відбійні молотки, а також велика кількість комплектовання й ремонтного інструменту. Загальна вартість цієї допомоги — понад 16 мільйонів гривень, — говорить начальник інженерно-аеродромного управління Командування логістики Командування ПС полковник Віталій Застава.
Нове обладнання оперативно розподілили між окремими інженерно-аеродромними батальйонами та аеродромно-експлуатаційними підрозділами авіаційних частин Повітряних Сил ЗС України, що в кінцевому підсумку значно вплинуло на якість та обсяги виконаних робіт з поточного ремонту штучних покриттів летовищ.
— На цю допомогу ми чекали близько 5 років, і вона є надзвичайно доречною. Адже ситуація з наявним обладнанням без перебільшення була критичною. Наприклад, старі компресори, які використовують для ремонту штучних покриттів, експлуатували десятиліттями, вони постійно виходили з ладу, гальмуючи роботу ремонтних бригад. А через відсутність коштів на ремонт їх часто доводилося відновлювати власними силами. Тепер же ми маємо декілька нових потужних пересувних компресорів, — розповідає офіцер.
Попри постійну роботу військових інженерів питання щодо стану штучних покриттів летовищ гостро стоїть на порядку денному. Адже значна їхня частина вислужила всі розрахункові терміни експлуатації й потребує капітального ремонту або реконструкції. Тому нині всі вони експлуатуються з обмеженнями.
— Аеродромна мережа Збройних Сил України нараховує понад три десятки аеродромів разом з вивільненими та ґрунтово-польовими летовищами, — зазначає полковник Віталій Застава. — На жаль, за всі роки незалежності України на жодному військовому летовищі не виконувався капітальний ремонт. Наявне фінансування дозволяє хіба що «латати» найбільш дефектні ділянки й таким чином утримувати мережу в придатному для експлуатації стані. На більше просто не вистачає коштів.
До прикладу, у 2020 році виділений державою фінансовий ресурс на будівництво, ремонт та експлуатацію військових летовищ становив менше ніж 13 % від потреби. Приблизно на тому ж рівні він залишиться і наступного року.
Загалом, за найскромнішими підрахунками, загальна потреба в коштах для проведення робіт з капітального ремонту (реконструкції) штучних покриттів на аеродромах ЗС України становить близько 30 мільярдів гривень. При цьому з кожним роком обсяги як робіт, так і необхідних фінансів тільки зростають. Тож якщо і надалі відкладати розв’язання цього надзвичайно важливого питання «на потім», рано чи пізно вся мережа почне сипатися за принципом доміно.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський повідомив про другий пакет допомоги від Нідерландів у межах програми PURL на суму $250 млн. Кошти підуть на закупівлю засобів протиповітряної оборони, літаків F-16 та іншого озброєння для посилення української оборони.
93-тя окрема механізована бригада «Холодний Яр» продемонструвала нове застосування наземних роботизованих комплексів: відтепер вони евакуюють не лише поранених бійців, а й вивозять пошкоджену техніку та дорогі вантажні дрони з-під обстрілів.
Командувач СБС ЗСУ майор Роберт Бровді оприлюднив підсумки операції, яка оголює справжню ціну російських штурмів на окремій ділянці фронту. На відео та знімках видно десятки ліквідованих окупантів.
Головнокомандувач Збройних сил України генерал Олександр Сирський провів нараду з питань військової медицини та евакуації поранених.
На Покровському напрямку бійці 425-го окремого штурмового полку «Скеля» знищили групу з семи російських окупантів.
Бійці 3-ї окремої бригади оперативного призначення «Спартан» взяли в полон російського військового, який називав себе розвідником, але не мав навіть базової підготовки.
від 20100 до 26000 грн
Київ
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2260 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
від 20000 до 75000 грн
Суми
4 відділ Чортківського РТЦК ТА СП ( м.Заліщики )
від 50000 до 120000 грн
Київ
Шевченківський РТЦК та СП (Київ)
Невелика група офіцерів й аналітиків поставила під сумнів домінуючу доктрину важких літаків і довела, що майбутнє повітряних боїв — за маневреними, швидкими та порівняно недорогими машинами….