Це формує спадкоємність та власну військову традицію. 30 вересня 2025 року Президент України присвоїв 42 окремій механізованій бригаді Сухопутних військ Збройних Сил України почесне…
Як уже повідомляла АрміяInform, у Миргородській бригаді тактичної авіації ПВК «Центр», що на Полтавщині, на завершальний етап вийшов цикл ремонтно-відновлювальних робіт злітної смуги аеродрому. Наш кореспондент завітав у військову частину й поспілкувався з її командуванням та особовим складом інженерно-аеродромного підрозділу з нагоди здачі летовища в експлуатацію.
— Нині динаміку процесу бойової підготовки авіаційної бригади визначають не тільки фахова виучка особового складу й безаварійне обслуговування техніки, — зазначив тимчасовий виконувач обов’язків командира військової частини полковник Олександр Мостовий. — До головних особливостей життєдіяльності бригади, зокрема постійного бойового чергування у системі ППО країни, додався ще один важливий аспект. Планово реконструйована й відновлена злітна смуга аеродрому, що є важливою складовою спроможності виконання завдань за призначенням.
На підтвердження слів офіцера оновлене летовище впродовж чергової льотної зміни «протестували» й бойові винищувачі.
— Без зауважень, — так оцінили пілоти авіабригади якість роботи воїнів-інжбатівців.
Для особового складу Миколаївського окремого інженерно-аеродромного батальйону кожне летовище Повітряних Сил — не просто об’єкт виконання певної робити, а в повному розумінні — зона бойової відповідальності.
— Успішне виконання кожного польотного завдання залежить від того, наскільки пілот упевнено почуватиметься на «бетонці». Тому цей чинник є важливим мотиватором нашої діяльності — робити якісно, надійно й надовго, — розповів начальник виробничо-технічного відділення батальйону капітан Руслан Фоменко. — Зазвичай нашу роботу жартома порівнюють зі «швидкою допомогою». Саме в сенсі оперативності організації та проведення відновлювально-ремонтних заходів. Зокрема за два тижні наш підрозділ оновив 57 аеродромних плит, які попередньо пройшли відповідну сертифікацію. Демонтовано понад 620 квадратних метрів монолітного покриття та нарізано близько 1000 погонних метрів швів.
Заміну проводили на відрізках смуги, що зазнають найбільшого навантаження під час зльоту й посадки літака, врахували і вплив погодних умов на ті чи інші ділянки летовища.
Як свідчить багаторічний досвід життєдіяльності Миколаївського інженерно-аеродромного батальйону та численні відгуки командирів авіаційних бригад — воїни-ремонтники свою справу знають і роблять її на совість.
«Сорок на шістдесят» — такий відсоток співвідношення воїнів-контрактників і строковиків у ремонтному підрозділі капітана Руслана Фоменка. Найстаршому спеціалістові близько 45 років, наймолодшому — 19. Це міцний та згуртований колектив, об’єднаний загальною справою.
— Якщо брати в середньому, впродовж року ремонтні підрозділи перебувають на виїзді до 6–8 місяців, — зазначив інженер виробничо-технічного відділення батальйону старший лейтенант Данило Остененко. — Тому цілком природно, що, крім фахової підготовки, для кожного з нас важливим чинником належної організації ремонтних робіт є саме згуртованість колективу. Кожен відповідає за себе й за товариша, незалежно від фаху й віку. Завдяки наставництву досвідчених воїнів наші строковики у найкоротші терміни вливаються у колектив і незабаром уже самі можуть ділитись набутим досвідом. Складна техніка й технологія потребують не тільки майстерних рук, а й небайдужих сердець.
До слова, у підрозділі майже 80 % ремонтників опанували суміжні спеціальності, а близько чверті строковиків розглядають можливість у майбутньому перейти на контракт. А найкраща оцінка роботи підрозділу — щира подяка від командування авіаційної бригади за сумлінну та звитяжну працю.
Фото автора
@armyinformcomua
Екіпаж «Білий янгол» евакуював п’ятьох мирних мешканців із Покровського району, зокрема із Добропілля та Криворіжжя.
Навіть у побутових травмах люди найчастіше гинуть не від самих поранень, а від неконтрольованої кровотечі — ще до приїзду медиків. У сучасних умовах війни турнікет стає базовим засобом порятунку життя не лише для військових, а й для цивільних.
Зачистка посадок із НРК та пуски ПТРК — дві сторони одного бою на тренуваннях Третьої штурмової
ГУР МО України спалило два російські винищувачі Су-30 на військовому аеродромі під Липецьком. Представнику руху опору вдалося непомітно проникнути в захищений ангар і знищити багатоцільові винищувачі з бортовими номерами 12 та 82.
Під час чергового засідання Ставки Верховного Головнокомандувача було детально розглянуто ситуацію на фронті, стан ППО та потреби Сил оборони України на всіх напрямках.
На Куп'янському напрямку, кількість заблокованих росіян в самому місті Куп’янську зменшується, але «дуже поступово і буквально одинично». Вони ховаються в місті без їжі і майже без зброї.
від 20000 до 120000 грн
Краматорськ
23 ОМПБ 56 ОМПБр
від 21000 до 121000 грн
Хмельницький
Військова частина А7034
Це формує спадкоємність та власну військову традицію. 30 вересня 2025 року Президент України присвоїв 42 окремій механізованій бригаді Сухопутних військ Збройних Сил України почесне…