ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Миргородське летовище отримало «нове дихання»

Важливо Новини
Прочитаєте за: 3 хв. 9 Листопада 2020, 14:17

Як уже повідомляла АрміяInform, у Миргородській бригаді тактичної авіації ПВК «Центр», що на Полтавщині, на завершальний етап вийшов цикл ремонтно-відновлювальних робіт злітної смуги аеродрому. Наш кореспондент  завітав у військову частину й поспілкувався з її командуванням та особовим складом інженерно-аеродромного підрозділу з нагоди здачі летовища в експлуатацію.

Злітна смуга останньою проводжає пілота у небо й першою його зустрічає

— Нині динаміку процесу бойової підготовки авіаційної бригади визначають не тільки фахова виучка особового складу й безаварійне обслуговування техніки, — зазначив тимчасовий виконувач обов’язків командира військової частини полковник Олександр Мостовий. — До головних особливостей життєдіяльності бригади, зокрема постійного бойового чергування у системі ППО країни, додався ще один важливий аспект. Планово реконструйована й відновлена злітна смуга аеродрому, що є важливою складовою спроможності виконання завдань за призначенням.

На підтвердження слів офіцера оновлене летовище впродовж чергової льотної зміни «протестували» й бойові винищувачі.

— Без зауважень, — так оцінили пілоти авіабригади якість роботи воїнів-інжбатівців.

Безаварійні «зліт – посадка» — термінологія не тільки пілота, а й воїна-ремонтника

Для особового складу Миколаївського окремого інженерно-аеродромного батальйону кожне летовище Повітряних Сил — не просто об’єкт виконання певної робити, а в повному розумінні — зона бойової відповідальності.

— Успішне виконання кожного польотного завдання залежить від того, наскільки пілот упевнено почуватиметься на «бетонці». Тому цей чинник є важливим мотиватором нашої діяльності — робити якісно, надійно й надовго, — розповів начальник виробничо-технічного відділення батальйону капітан Руслан Фоменко. — Зазвичай нашу роботу жартома порівнюють зі «швидкою допомогою». Саме в сенсі оперативності організації та проведення відновлювально-ремонтних заходів. Зокрема за два тижні наш підрозділ оновив 57 аеродромних плит, які попередньо пройшли відповідну сертифікацію. Демонтовано понад 620 квадратних метрів монолітного покриття та нарізано близько 1000 погонних метрів швів.

Заміну проводили на відрізках смуги, що зазнають найбільшого навантаження під час зльоту й посадки літака, врахували і вплив погодних умов на ті чи інші ділянки летовища.

Як свідчить багаторічний досвід життєдіяльності Миколаївського інженерно-аеродромного батальйону та численні відгуки командирів авіаційних бригад — воїни-ремонтники свою справу знають і роблять її на совість.

Багатотонні плити кладуть немов пір’їнки…

«Сорок на шістдесят» — такий відсоток співвідношення воїнів-контрактників і строковиків у ремонтному підрозділі капітана Руслана Фоменка. Найстаршому спеціалістові близько 45 років, наймолодшому — 19. Це міцний та згуртований колектив, об’єднаний загальною справою.

— Якщо брати в середньому, впродовж року ремонтні підрозділи перебувають на виїзді до 6–8 місяців, — зазначив інженер виробничо-технічного відділення батальйону старший лейтенант Данило Остененко. — Тому цілком природно, що, крім фахової підготовки, для кожного з нас важливим чинником належної організації ремонтних робіт є саме згуртованість колективу. Кожен відповідає за себе й за товариша, незалежно від фаху й віку. Завдяки наставництву досвідчених воїнів наші строковики у найкоротші терміни вливаються у колектив і незабаром уже самі можуть ділитись набутим досвідом. Складна техніка й технологія потребують не тільки майстерних рук, а й небайдужих сердець.

До слова, у підрозділі майже 80 % ремонтників опанували суміжні спеціальності, а близько чверті строковиків розглядають можливість у майбутньому перейти на контракт. А найкраща оцінка роботи підрозділу — щира подяка від командування авіаційної бригади за сумлінну та звитяжну працю.

Фото автора

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
За добу росія втратила 1020 окупантів і 315 одиниць військової техніки

За добу росія втратила 1020 окупантів і 315 одиниць військової техніки

За минулу добу російські загарбники втратили 1020 окупантів і 315 одиниць військової техніки.

Валькірії та бджоли, на які заслужили росіяни: «Баба Яга» та FPV-дрони 110-ї бригади винищили сотні ворожих цілей

Валькірії та бджоли, на які заслужили росіяни: «Баба Яга» та FPV-дрони 110-ї бригади винищили сотні ворожих цілей

Безпілотні літальні апарати — від важких бомберів до вертких FPV-камікадзе — повсякденна реальність у небі над сучасним полем бою.

Гроші йдуть за дронами: фінансовий аналітик розповів, як переконати іноземних інвесторів вкладати у військовий стартап

Гроші йдуть за дронами: фінансовий аналітик розповів, як переконати іноземних інвесторів вкладати у військовий стартап

Широкомасштабна війна не лише підкреслила критичну важливість розвитку вітчизняного оборонно-промислового комплексу (ОПК), але й створила безпрецедентні можливості для українських MilitaryTech-стартапів.

«Натискати кнопку знищення програмного забезпечення»: як український тренажер БМП Bradley навчає екіпажі критичних навичок, недоступних на полігоні

«Натискати кнопку знищення програмного забезпечення»: як український тренажер БМП Bradley навчає екіпажі критичних навичок, недоступних на полігоні

Навчальні центри ЗСУ переживають справжню еволюцію — від застарілої радянської системи підготовки до стандартів НАТО.

«Шершні Довбуша» зірвали ворожим мотоциклістам подорож до Покровська

«Шершні Довбуша» зірвали ворожим мотоциклістам подорож до Покровська

Оператори БПЛА 68 єгерської бригади імені Олекси Довбуша ліквідовують транспорт окупантів, котрий росіяни покидали на дорогах, намагаючись сховатись від українських БПЛА.

«Росія повинна втрачати, і це насправді миротворча тактика»: Президент

«Росія повинна втрачати, і це насправді миротворча тактика»: Президент

Президент України Володимир Зеленський у своєму вечірньому зверненні анонсував міжнародні угоди з кількома європейськими країнами та розповів про ситуацію на фронті, подякувавши бійцям Сил оборони.

ВАКАНСІЇ

Командир взводу спеціальних робіт, Військовий

від 25000 до 125000 грн

Київ

Морська Піхота ЗСУ

Водій (кат. B, C, CE)

від 21000 до 21000 грн

Миколаїв

Військова частина А1080

Редактор Telegram-каналу

від 20000 до 30000 грн

Київ

Стугна, Підрозділ спеціального призначення

Артилерист

від 20000 до 120000 грн

Київ

130 окремий батальйон 241 ОБр Сил ТрО

Стрілець

від 23000 до 173000 грн

Вся Україна

503 ОБМП

Молодший інспектор прикордонної служби

від 20100 до 25000 грн

Миколаїв

Державна прикордонна служба України

--- ---