ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Миргородське летовище отримало «нове дихання»

Важливо Новини
Прочитаєте за: 3 хв. 9 Листопада 2020, 14:17

Як уже повідомляла АрміяInform, у Миргородській бригаді тактичної авіації ПВК «Центр», що на Полтавщині, на завершальний етап вийшов цикл ремонтно-відновлювальних робіт злітної смуги аеродрому. Наш кореспондент  завітав у військову частину й поспілкувався з її командуванням та особовим складом інженерно-аеродромного підрозділу з нагоди здачі летовища в експлуатацію.

Злітна смуга останньою проводжає пілота у небо й першою його зустрічає

— Нині динаміку процесу бойової підготовки авіаційної бригади визначають не тільки фахова виучка особового складу й безаварійне обслуговування техніки, — зазначив тимчасовий виконувач обов’язків командира військової частини полковник Олександр Мостовий. — До головних особливостей життєдіяльності бригади, зокрема постійного бойового чергування у системі ППО країни, додався ще один важливий аспект. Планово реконструйована й відновлена злітна смуга аеродрому, що є важливою складовою спроможності виконання завдань за призначенням.

На підтвердження слів офіцера оновлене летовище впродовж чергової льотної зміни «протестували» й бойові винищувачі.

— Без зауважень, — так оцінили пілоти авіабригади якість роботи воїнів-інжбатівців.

Безаварійні «зліт – посадка» — термінологія не тільки пілота, а й воїна-ремонтника

Для особового складу Миколаївського окремого інженерно-аеродромного батальйону кожне летовище Повітряних Сил — не просто об’єкт виконання певної робити, а в повному розумінні — зона бойової відповідальності.

— Успішне виконання кожного польотного завдання залежить від того, наскільки пілот упевнено почуватиметься на «бетонці». Тому цей чинник є важливим мотиватором нашої діяльності — робити якісно, надійно й надовго, — розповів начальник виробничо-технічного відділення батальйону капітан Руслан Фоменко. — Зазвичай нашу роботу жартома порівнюють зі «швидкою допомогою». Саме в сенсі оперативності організації та проведення відновлювально-ремонтних заходів. Зокрема за два тижні наш підрозділ оновив 57 аеродромних плит, які попередньо пройшли відповідну сертифікацію. Демонтовано понад 620 квадратних метрів монолітного покриття та нарізано близько 1000 погонних метрів швів.

Заміну проводили на відрізках смуги, що зазнають найбільшого навантаження під час зльоту й посадки літака, врахували і вплив погодних умов на ті чи інші ділянки летовища.

Як свідчить багаторічний досвід життєдіяльності Миколаївського інженерно-аеродромного батальйону та численні відгуки командирів авіаційних бригад — воїни-ремонтники свою справу знають і роблять її на совість.

Багатотонні плити кладуть немов пір’їнки…

«Сорок на шістдесят» — такий відсоток співвідношення воїнів-контрактників і строковиків у ремонтному підрозділі капітана Руслана Фоменка. Найстаршому спеціалістові близько 45 років, наймолодшому — 19. Це міцний та згуртований колектив, об’єднаний загальною справою.

— Якщо брати в середньому, впродовж року ремонтні підрозділи перебувають на виїзді до 6–8 місяців, — зазначив інженер виробничо-технічного відділення батальйону старший лейтенант Данило Остененко. — Тому цілком природно, що, крім фахової підготовки, для кожного з нас важливим чинником належної організації ремонтних робіт є саме згуртованість колективу. Кожен відповідає за себе й за товариша, незалежно від фаху й віку. Завдяки наставництву досвідчених воїнів наші строковики у найкоротші терміни вливаються у колектив і незабаром уже самі можуть ділитись набутим досвідом. Складна техніка й технологія потребують не тільки майстерних рук, а й небайдужих сердець.

До слова, у підрозділі майже 80 % ремонтників опанували суміжні спеціальності, а близько чверті строковиків розглядають можливість у майбутньому перейти на контракт. А найкраща оцінка роботи підрозділу — щира подяка від командування авіаційної бригади за сумлінну та звитяжну працю.

Фото автора

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
Не дронами єдиними: 63-тя бригада оприлюднила кадри ближнього бою піхотинців

Не дронами єдиними: 63-тя бригада оприлюднила кадри ближнього бою піхотинців

Коли окупантам вдається прорватись до позицій, за діло беруться піхотинці — вони без зволікань зустрічають і ліквідовують москалів. Саме так вчинили воїни-піхотинці 63-ї окремої механізованої бригади.

Дронарі Залізної бригади продовжують вичищати Харківщину від непотребу

Дронарі Залізної бригади продовжують вичищати Харківщину від непотребу

Оператори дронів Третьої окремої важкої механізованої Залізної бригади ні на мить не зупиняють бойову роботу у своїй зоні відповідальності.

«Швидкоскид» з транспорту: єгері 68-ї бригади знищують хитрих окупантів

«Швидкоскид» з транспорту: єгері 68-ї бригади знищують хитрих окупантів

Оператори БПЛА 68-ї окремої єгерської бригади ліквідували транспорт з окупантами, хож деякі і намагалися зістрибнути з автівки на ходу.

Переправляв ухилянтів та сигарети: на Закарпатті викрили прикордонника-контрабандиста

Переправляв ухилянтів та сигарети: на Закарпатті викрили прикордонника-контрабандиста

На Закарпатті викрили прикордонника, який незаконно переправляв до Румунії сигарети та військовозобов’язаних чоловіків, які ухилялися від мобілізації.

Унікальна спецоперація: з окупованих територій звільнили ветерана ЗСУ та бійця НГУ, який був в рабстві у колаборантів

Унікальна спецоперація: з окупованих територій звільнили ветерана ЗСУ та бійця НГУ, який був в рабстві у колаборантів

За координації Військового омбудсмана бійці загону спеціальної розвідки ВМС «Янголи» повернули додому 29-річного ветерана ЗСУ і 34-річного військовослужбовця Національна гвардія України, який понад три роки вважався зниклим безвісти, а насправді був у полоні й рабстві на тимчасово окупованій території.

НРК, автівки та мототранспорт: аналітика ураження від полку «Рейд»

НРК, автівки та мототранспорт: аналітика ураження від полку «Рейд»

Євген Українець, командир взводу ударних БпАК 413-го полку СБС «Рейд» проаналізував бойову роботу підрозділу та уражені цілі.

ВАКАНСІЇ

Кухар

від 21400 до 21400 грн

Дніпро

31 Бр НГУ ім. генерал-майора Олександра Радієвського

Водій-електрик, військовослужбовець

від 20000 до 120000 грн

Хмельницький, Хмельницька область

Бойовий медик морської піхоти

від 25000 до 125000 грн

Одеса

35 ОБрМП ім. контр-адмірала Михайла Остроградського

стрілець снайперського взводу 144 окремої піхотної бригади

від 20000 до 120000 грн

Чернігів, Чернігівська область

Кулеметник

від 50000 до 120000 грн

Покровськ

Бахмутський ОБ ТрО (Військова частина А7270)

Старший навідник мінометного розрахунку

від 20800 до 190000 грн

Вся Україна

23 ОМБр

--- ---