ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

За даними досліджень, щомісячна аудиторія соцмереж зросла до 4 млрд користувачів

Новини
Прочитаєте за: 3 хв. 24 Жовтня 2020, 10:24

Аналітики DataReportal спільно з компаніями WeAreSocial і Hootsuite підготували звіт про останні тенденції використання інтернету, мобільних пристроїв, соцмереж та інших електронних майданчиків.

За даними дослідження агентства WeAreSocial, щомісячна аудиторія соцмереж зросла до 4 млрд користувачів. Отже, акаунтом усоцмережах володіють 53% населення Землі. Про це йдеться узвіті Digital 2020.

Як стверджують фахівці, за 2020 рік у соціальних мережах зареєструвалися 450 млн осіб.

У майбутньому уFacebook, Twitter та інших соціальних мережах будуть реєструватися ще по 2 млн нових користувачів щодня або 14 осіб за секунду. Таку швидкість зростання числа користувачів соцмереж експерти називають феноменальною.

Найбільше нових користувачів приєдналося до Instagram – 76 млн за останні три місяці. Що ж до загальною кількості аудиторії лідирує Facebook з 2,701 млрд користувачів, далі йдуть YouTube і WhatsApp з 2 млрд користувачів.

Як зазначено у звіті, на початок 2020 року інтернетом користувалися 4,54 млрд осіб (+ 7% до січня 2019-го), або майже 60% населення планети.

Кількість активних користувачів соцмереж у світі в січні перевищила 3,8 млрд (+ 9% до 2019-го). За прогнозами, до середини нинішнього року в соцмережах було зареєстровано більше половини населення Землі.

У світі налічується понад 5,19 млрд користувачів мобільних телефонів.

Людина в середньому проводить в інтернеті 6 годин 43 хвилини на добу – на 3 хвилини менше, ніж роком раніше. Тобто приблизно 40% свого часу неспання.Більше половини часу онлайн (50,1%) люди проводять за смартфонами.

53,3% всіх веб-запитів припадає на смартфони, 44% – на ПК і ноутбуки, 2,7% – на планшети і ще 0,07% – на інші гаджети.

Месенджери і соцмережі – найпопулярніші категорії додатків: у них сидить 89% інтернет-користувачів у віці 16–64 років. Далі йдуть додатки для шопінгу (66%), карти і розважальні програми (65%), музика (52%) та  ігри (47%).

На соцмережі і месенджери також витрачають найбільше часу. Ще 21% іде на розважальні та відео-додатки, 9% – на ігри. Якщо враховувати і смартфони, і ПК,  то в середньому на соцмережі витрачають 2 години 24 хвилини в день – +2 хвилини за рік.

Слід наголосити, що наймасовішою платформою є Facebook – у неї 2,449 млрд активних користувачів на місяць. На другому місці YouTube (2 млрд), на третьому – WhatsApp (1,6 млрд). Рекламна аудиторія становить Facebook 1,95 млрд осіб.

Високі темпи зростання показує соціальна мережа TikTok, проте 500 млн з 800 млн його користувачів мешкають у Китаї.

Серед інших соціальних платформ швидше за все зростає Reddit: він за рік додав 30% і тепер налічує 430 млн MAU. Pinterest зріс на 29% , насічень 2020 рокуналічувавдо 332 млн щомісячних активних користувачів.

Найбільше контенту в інтернеті розміщено англійською, російською та іспанською мовами (розглядалися 10 млн найпопулярніших сайтів). Найбільш популярними пошуковими запитами в Google у 2019 році були: Facebook, Google, YouTube, You, Weather.

43% інтернет-користувачів у віці 16–64 років вдаються до голосового пошуку або використовують голосові команди (+ 9% за рік). Майже половина користується блокувальниками реклами.

90% користувачів інтернету дивляться відеоролики, 51% – відвідуютьвідеоблог, 70% – слухають музику, 47% – радіостанції, 41% – подкасти.

Три чверті користувачів роблять хоча б одну покупку в мережі на місяць. Найбільша стаття витрат у 2019 році – подорожі: $1,19 тлрн, далі – мода ($620 млрд) і електроніка ($457 млрд).

Підготував Назар Волошин

Читайте нас у Facebook
@armyinformcomua
Міністри оборони України та Нідерландів обговорили запуск виробництва deep-strike БПЛА

Міністри оборони України та Нідерландів обговорили запуск виробництва deep-strike БПЛА

Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.

«Небесні жорна»: дрони Залізної бригади перемелюють окупантів в Харківській області

«Небесні жорна»: дрони Залізної бригади перемелюють окупантів в Харківській області

Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.

Часів Яр стоїть: Королівські піхотинці вибивають окупантів із нір між руїнами

Часів Яр стоїть: Королівські піхотинці вибивають окупантів із нір між руїнами

Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.

Кракен на Харківщині — дрони Третього армійського корпусу полюють на окупантів

Кракен на Харківщині — дрони Третього армійського корпусу полюють на окупантів

Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.

Знає кілька мов і працював у ресторані: Михайло став десантником 95-ї Поліської бригади ДШВ

Знає кілька мов і працював у ресторані: Михайло став десантником 95-ї Поліської бригади ДШВ

22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.

Працює «Артан»: важкі бомбери спецпризначанців ГУР полюють на ворога вдень та вночі

Працює «Артан»: важкі бомбери спецпризначанців ГУР полюють на ворога вдень та вночі

Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.

ВАКАНСІЇ

Командир відділення військовослужбовець

від 22000 до 125000 грн

Дніпро, Дніпропетровська область

Стрілець стрілецької роти

від 21000 до 51000 грн

Степанівка, Сумська область

Водій, водій-електрик, військовослужбовець

від 21000 до 27000 грн

Білгород-Дністровський, Одеська область

Психолог

від 20000 до 50000 грн

Шостка

Військова частина 2240 НГУ

Стрілець у 66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго ЗСУ

від 50000 до 120000 грн

Київ, Київська область

--- ---