Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…
532-й ремонтно-відновлювальний полк є основним ремонтним підрозділом оперативного командування «Схід». Напередодні Дня автомобіліста АрміяInform з’ясовує: чим живе військова частина?
Як розповідає командир частини підполковник Юрій Погрібний, полк виконує повний комплекс ремонтних робіт автомобільної та бронетанкової техніки, окрім капітального ремонту, який здійснюють на спеціалізованих державних підприємствах. Та в разі потреби військовослужбовці частини можуть відновити техніку, що перебуває навіть у безнадійному стані.
– Ми виконуємо поточний ремонт, середній ремонт, здійснюємо заміну і ремонт вузлів та агрегатів. Ремонтуємо всю техніку, яка є на озброєнні, освоюємо також нову. Зважаючи на те, що більшість із новітніх зразків ще перебувають на гарантії підприємств-виробників, вона до нас не надходить, проте, ми вже вивчаємо ці зразки. Скажімо, нові вантажівки КрАЗ вже вичерпали свій гарантійний термін експлуатації, тому починаємо працювати з ними. Наші військовослужбовці підвищують кваліфікацію у навчальних центрах, контрактників підбираємо з досвідом роботи з технікою. Наразі існує потреба у досвідчених автоелектриках, водіях категорії Е, тому працюємо і над цим, запрошуємо до себе на службу відповідних фахівців, – зазначає Юрій Погрібний.
За словами командира, солдати строкової служби, які служать у частині, окрім виконання повсякденних завдань, такожздобувають знання та навички, які потім можуть знадобитися в цивільному житті, або ж стати майбутньою професією. З поточного призову п’ятьсолдатів строкової служби підписали контракт з частиною, ще близько десяти хочуть пов’язати подальше життя із військом, але бажають служити у військових частинах, що дислокуються в регіонах, звідки вони були призвані.
Ворог моторів – це час, неякісні пально-мастильні матеріали та недбалі водії
Командир ремонтного взводу бронетанкової техніки головний штаб-сержант Олександр Січевий самотужки може за два дні відновити двигун БМП. Олександр показує на фотографіях стан двигуна, який надійшов йому на ремонт два дні тому. Агрегат вже збирають та готують до випробувального запуску.
За словами Олександра Січевого, досвід показує, що найчастіше силова установка виходить з ладу через використання неякісних пально-мастильних матеріалів або такого пального чи мастила, яке не підходить до даного типу двигунів. Трапляються також випадки, коли до виходу з ладу двигуна призводить неякісна підготовка механіка-водія або особи, яка не є механіком-водієм, але використовує техніку.
Тут можна здобути професію
Рядовий строкової служби Костянтин Корж був призваний на службу чотири місяці тому. Хлопець родом з Донеччини, після підготовки в навчальному центрі в Десні служить у ремполку. Каже, що службою задоволений, хоча до армії досвіду роботи з автомобільною технікою не мав. Планує підписати контракт та залишитися у Збройних Силах.
– Усьому навчили вже тут, не вмів раніше працювати з автомобілями. Сьогодні обслуговую ЗІЛ-131 – змащую підшипники, діагностую стан ходової частини. Де потрібно було додали мастила, перевірили – все у справному стані. Мені тут подобається, у подальшому бачу себе у війську, саме в цьому підрозділі, – ділиться планами Костянтин Корж.
На восьмому місяці строкової служби підписав перший контракт і не жалкую
Старший солдат Роман Гаспарян до строкової служби працював різноробочим, а після призову в навчальному центрі хлопцю запропонували служити в ремонтному полку.
– Вже тут зацікавився роботою в парку, під керівництвом одного зі старших сержантів розпочав освоювати двигун ЗІЛа. Десь на третьому двигуні вже став його збирати самостійно – на це пішло понад два місяці. Нині збираю сам за два дні. На восьмому місяці строкової служби підписав перший контракт на три роки. Всі допитувалися – навіщо? А я не жалкую і задоволений. Тепер на рік подовжив контракт, планую служити і надалі. Неодноразово виїжджав в ООС, ремонтував техніку безпосередньо в бойових бригадах, я моторист, тому здебільшого працюю саме в цьому напрямку, – розповідає Роман Гаспарян.
Автор та творчий колектив АрміяInform вітають усіх водіїв, механіків-водіїв, фахівців з ремонту та обслуговування автомобільної та бронетанкової техніки з Днем автомобіліста! Бажаємо перемог, рівних доріг і здоров’я вам та вашим «залізним коням»!
@armyinformcomua
На Новопавлівському напрямку з літа тривають безперервні бої. Головна задача російських штурмовиків — «просочитися» крізь бойові порядки Сил оборони і — встановити прапор.
Міністр оборони України Денис Шмигаль та Міністр промисловості Данії Мортен Бьодсков обговорили реалізацію підписаного напередодні Меморандуму, який передбачає створення спільних оборонних виробництв на території Данії та запуск демонстраційного хабу для українських безпекових рішень.
Військовий льотчик бригади тактичної авіації на псевдо «Masked», на рахунку якого 82 бойові вильоти, сім знищених повітряних цілей та 15 уражених наземних об’єктів, розповів про свою бойову рутину, найпам’ятнішу операцію та мотивацію, що тримає його в небі.
Військовослужбовці повітряного командування «Захід» продемонстрували злагодженість і високу майстерність, 5 жовтня знищивши ворожу крилату ракету Х-101 за допомогою переносного зенітно-ракетного комплексу «Ігла».
Артилеристи 28-ї окремої механізованої бригади оприлюднили кадри знищення російської піхоти.
Бойовий медик Об’єднаної штурмової бригади Національної поліції України «Лють» здійснив унікальну рятувальну операцію, провівши переливання донорської крові просто на лінії фронту.
від 50000 до 120000 грн
Ужгород
68 ОЄБр ім. Олекси Довбуша
від 21000 до 23000 грн
Харків
Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ
від 20000 до 20000 грн
Васищеве
Військова частина 3075 НГУ
Ледь помітна на екрані тепловізора жаринка цигаркового недопалку стала тією дрібницею, яка зробила перше бойове застосування інноваційного керованого авіабоєприпасу легендарним моментом…