Це формує спадкоємність та власну військову традицію. 23 травня 2025 року Президент України присвоїв 38 окремій бригаді морської піхоти Військово-Морських Сил Збройних…
Голова державної комісії з розслідування трагідії на Харківщині, пов’язаної з падінням Ан-26, Віцепрем’єр-міністр – Міністр з питань стратегічних галузей промисловсті України Олег Уруський на своїй сторінці у Facebook повідомив деталі катастрофи.
Так, 25 вересня 2020 року о 20.45 на автодорозі «Київ-Харків-Довжанський» (534 км) сталась авіакатастрофа за участю військового літака АН-26Ш (для підготовки штурманів) ЗС України.
Цей військовий літак з бортовим номером 76, на борту якого перебувало 27 осіб (5 офіцерів, 2 прапорщики та 20 курсантів, з яких 17 майбутніх штурманів та 3 пілоти), здійснював навчальні польоти на підставі Плану навчальної підготовки Харківського Національного університету Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба (ХНУПС) на 2020 рік, передбаченого відповідним наказом Міністра оборони України.
З 16.00 25 вересня на борту Ан-26Ш проводилась підготовка залученого особового складу курсантів ХНУПС для отримання ними навичок з пілотування та керування літаком. Польоти мали тривати до 23.00.
Виліт, який завершився трагедією, був четвертим зльотом даного борту у складі даного екіпажу.
О 20.35 літак здійснив зліт та став на заданий курс відповідно до карти польотів.
Однак, о 20.38 екіпаж помітив падіння тиску по «ИКМ» (вимірювач крутного моменту) лівого двигуна, про що доповів керівнику польотів. За командою керівника польотів екіпаж припинив виконання польотного завдання.
Через те, що на посадку заходив ще один літак керівник польотів дав дозвіл на посадку через хвилину після запиту. Екіпаж літака виконав маневр на посадочний курс, після чого керівник району посадки дав команду на зниження, перевірку шасі та закрилок, що було виконано. Надалі командир екіпажу доповів про готовність до посадки та більше в ефір нічого не повідомляв.
О 20.45 при заході на посадку літак втратив висоту та зіткнувся із землею на відстані близько 1 500 м від злітної смуги аеродрому військової частини поблизу Чугуєва. В результаті падіння літака Ан-26Ш сталося загорання основної частини фюзеляжу.
Наявні відомості про 26 загиблих та одного потерпілого. Літак зруйнований.
Тіла курсантів та екіпажу сильно обгоріли. Їх ідентифікація неможлива без ДНК експертизи.
Пошкоджень будівель та втрат серед цивільного населення внаслідок події немає.
Попередньою причиною авіакатастрофи стала відмова лівого двигуна, ймовірно непередбачувана відмова роботи агрегатів або двигуна літака.
Встановлено, що літак Ан-26Ш б/н 76 випуску 1977 року. Ремонт на ньому здійснювався в липні 1996. Загальний наліт літака з початку експлуатації склав – 5985 годин. При цьому, призначений ресурс машини – 20 000 льотних годин. Строк служби – до 21 червня 2022. На борту літака встановлені два двигуни АІ-24ВТ. Лівий – виготовлений в грудні 1977 року, а правий в 4 кв. 1974 році. На обох виконувався ремонт і проведено продовження ресурсу експлуатації. Черговий ремонт на лівому – мав відбутися в червні 2021, а на правому – в жовтні 2020.
Остаточна причина та завдані збитки будуть встановлені під час проведення службового розслідування Міністерства оборони України.
Відомості за фактом порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило катастрофу та тяжкі наслідки внесено до ЄРДР за ст. 416 КК України. Досудове розслідування здійснюється слідчими центрального апарату Державного бюро розслідувань за процесуального керівництва прокуратури Харківського гарнізону.
Наразі утворено Державну комісію для з’ясування обставин трагедії та надання усієї необхідної допомоги постраждалим, до складу якої увійшли: Міністр оборони України Андрій Таран, Головнокомандувач ЗС України генерал-полковник Руслан Хомчак, Міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков, Голова ДСНС Микола Чечоткін, Голова Харківської обласної державної адміністрації Олексій Кучер та інші посадові особи.
Крім того, за наказом Міністра оборони України призначено окрему комісію Міністерства оборони України та Генерального штабу ЗС України для проведення розслідування авіаційної події та інцидентів в авіації Збройних Сил України.
@armyinformcomua
Печенізька дамба тривалий час є об’єктом системних російських атак. Ворог намагався влучити по ній іранськими «Шахедами», авіабомбами КАБ, ракетами різних типів, «Молніями» та FPV-дронами.
Бійці батареї артилерійської розвідки Ares 57-ї мотопіхотної бригади імені кошового отамана Костя Гордієнка атакували російську логістику.
Найбільше ворог атакував на Покровському (27 разів), Костянтинівському та Гуляйпільському напрямках (по 13).
Бійці батальйону безпілотних систем Fatum 60 механізованої Інгулецької бригади влучили легковий автомобіль з повним кузовом окупантів.
У 95-й окремій десантно-штурмовій Поліській бригаді ДШВ ЗСУ пояснюють, що раніше переведення могло тягнутися пів року.
Бійці 4-ї бригади оперативного призначення імені Героя України сержанта Сергія Михальчука «Рубіж» Нацгвардії на Покровському напрямку узяли в полон російського штурмовика, який прийшов на війну з тюрми.
від 20000 до 60000 грн
Кривий Ріг
Інгулецький ОРТЦК та СП
від 21000 до 54000 грн
Степанівка, Сумська область
Це формує спадкоємність та власну військову традицію. 23 травня 2025 року Президент України присвоїв 38 окремій бригаді морської піхоти Військово-Морських Сил Збройних…