Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Це наймасовіший одномоторний літак у світі
73 роки тому, у 1947-му році, вперше здійнявся у небо «первісток» АНТК імені Олега Антонова Ан-2, який і досі успішно працює на благо нашої держави.
На Київському заводі № 473 в 1950 році розгорнули його серійне виробництво, після чого Ан-2 отримав прізвисько «кукурудзник». Літак був надзвичайно простим у керуванні та міг виконувати маневри на низьких швидкостях, що для інших літаків були вкрай небезпечними.
«Кукурудзник» експортувався до 26-ти країн світу. І 1957 року цю модель почали будувати в Китаї, а з 1960-го в Польщі. Літак випускається понад 70 років, він став наймасовішим одномоторним біпланом у світі. Усього з воріт авіабудівних підприємств вийшло 18 000 одиниць цих безвідмовних трударів. Деякі екземпляри експлуатувалися понад 40 років поспіль.
А через 30 років, у цей же день, 31 серпня 1977 року, з аеродрому Київського авіазаводу в Святошині вперше в повітря здійнявся антонівський військово-транспортний Ан-72. Згідно із технічним завданням кияни спроєктували фронтовий транспортний літак короткого злету та приземлення з можливістю повітряного десантування вантажів та особового складу.
Широкій публіці літак продемонстрували в 1979 році на авіасалоні в Ле Бурже. Серійне виробництво літака тривало до 2002 року. Усього було побудовано 123 літаки. Ці машини експлуатуються в різних кліматичних умовах: Арктиці, високогір’ї, засушливих районах, тропіках. Ан-72 у своєму активі має також світові рекорди для повітряних суден свого класу: максимальну висоту польоту 13410 м та швидкість 681 км/год протягом рейсу дальністю у 2000 км.
Льотчики високо цінять простоту та легкість його керування, здатність злітати по коротких смугах, високі експлуатаційні якості й надійність.
@armyinformcomua
Правоохоронні органи викрили керівництво одного з комунальних підприємств Харкова, що належить до об’єктів критичної інфраструктури, у створенні власної схеми для ухилянтів.
Російські штурмовики намагаються просунутися на Костянтинівському напрямку, використовуючи несприятливі для української аеророзвідки погодні умови.
Пілоти прикордонного підрозділу «Фенікс» оприлюднили кадри своєї бойової роботи, де загалом було ліквідовано близько 50 окупантів.
У Бельгії фіксують зростання кількості «невідомих» дронів над об’єктами оборонної компанії Thales Belgium, одного з найбільших виробників систем ППО в Європі. Керівництво компанії закликає владу терміново змінити законодавство, яке наразі забороняє збивати такі безпілотники.
Російське командування продовжує гнати своє «гарматне м’ясо» на виконання завдань, попри серйозні поранення.
Безпілотник ДШВ уразив ціль у тилу росіян. Команда SKY STRIKE Unit змогла пролетіти FPV-дроном понад 40 кілометрів, обійти РЕБ, залетіти в окуповане Курахове і там підірвати КАМАЗ. Наразі «кілзона» групи безпілотних систем 7 корпусу швидкого реагування ДШВ складає 15–20 км.
від 50000 до 120000 грн
Київ, Київська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…