Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
7 травня 2001 року вважають другим народженням найбільшого у світі літака Ан-225 «Мрія». Цього дня вже модернізована «Мрія» здійснила перший випробувальний політ як повноцінний транспортний літак, що здатний перевозити надважкі вантажі.
З розпадом СРСР програма «Енергія – Буран» закрилася, і створений для цього проєкту літак Ан-225 «Мрія» став незатребуваним.
Керівництво АНТК імені О. К. Антонова розпочало пошуки шляхів повернення «Мрії» в небо. Невдовзі генеральний конструктор прийняв рішення щодо відновлення, переобладнання і модернізації «Мрії» в повноцінний комерційний літак для перевезення надважких і унікальних вантажів. Усі витрати на реалізацію цього проєкту взяли на себе АНТК імені О. К. Антонова і ВАТ «Мотор Січ». Необхідні роботи завершили у квітні 2001 року. Наземні випробування пройшли успішно. 7 травня 2001 року екіпаж під командуванням Олександра Галуненка підняв удосконалену «Мрію» в небо.
З того часу найбільший у світі літак Ан-225 «Мрія» здійснює не тільки комерційні перевезення, його також залучають до виконання миротворчих завдань місій ООН і програм НАТО.
Із квітня 2020 року Ан-225 «Мрія» долучився до операцій з перевезення вантажів, необхідних для боротьби з коронавірусом COVID-19. Медичні засоби з Китаю вже доправлено до Польщі, Франції, Німеччини, Канади, України.
Варто зауважити, що українській «Мрії» належать понад 250 рекордів у галузі авіації, зокрема й перевезення моновантажу вагою у 187,6 т, а також абсолютний рекорд з вантажопідйомності у 253,8 т.
@armyinformcomua
Кількість постраждалих внаслідок нічного масованого обстрілу України зросла. Нові дані надходять із Запорізької та Дніпропетровської областей, які ворог атакував комбіновано — «шахедами», керованими авіабомбами та ракетами.
Десять людей, серед яких 10-річний хлопчик, травмовані внаслідок масованої російської атаки у Черкаській області.
Розвідка 63-ї бригади перехопила радіоперемовини групи російських окупантів, які вже кілька місяців заблоковані в одному з сіл на Лиманському напрямку та, не маючи змоги ані просунутися, ані відступити, просто чекають на свій кінець.
Військовослужбовець відділення персоналу на псевдо «Вердикт» розповів про невидиму для більшості бійців роботу кадрової служби, пояснивши, що правильний документообіг є основою функціонування армії — від нього залежать і зарплати військових, і виплати родинам загиблих, і майбутній статус ветеранів.
На Куп’янському напрямку ситуація залишається складною. Ворог постійно тисне на логістичні шляхи Сил оборони БПЛА та артилерією. Намагається дистанційно їх мінувати. Також росіяни продовжують наступальні дії, використовуючи тактику малих груп.
В Уряді провели нараду щодо ліквідації наслідків одного з найбільших комбінованих ударів по енергетичній інфраструктурі, під час якого ворог застосував значну кількість балістичних ракет.
від 25000 до 125000 грн
Київ, Київська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…