ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Із початком бойових дій на Сході держави ТЕЧ перейшла на цілодобовий режим роботи: літаки й вертольоти ремонтувалися вдень і вночі…

Вишкіл
Прочитаєте за: 3 хв. 9 Вересня 2019, 18:05

В авіаційній ТЕЧ бригади транспортної авіації імені Дмитра Майбороди немає якогось спеціального ангара, де б обслуговувалися та ремонтувалися літаки й вертольоти – хіба що тимчасовий, у величезному наметі. Усі регламентні та ремонтні роботи на авіаційній техніці виконуються просто неба.  Що ж до окремих вузлів та агрегатів – вони перевіряються й лагодяться вже у спеціалізованих лабораторіях.
Як розповіли в інженерно-авіаційній службі бригади, на авіаційно-ремонтні підприємства техніка йде у ремонт уже в крайньому випадку. Адже рівень підготовки фахівців дозволяє більшість робіт виконувати безпосередньо у частині. Важко собі уявити, але навіть такі складні й відповідальні роботи, як заміна двигунів, редукторів та лопатей виконують безпосередньо на аеродромі. Тут також проводять перевірки й ремонти різноманітного авіаційного обладнання.
– Менше навантаження на ТЕЧ авіатехніки було до 2014 року, – ділиться тимчасово виконуючий обов’язки заступника командира бригади транспортної авіації з інженерно-авіаційної служби майор Анатолій Данилюк. – Починаючи з чотирнадцятого, ми ставили до строю борти, які не літали від початку століття по 10-15 років. У ТЕЧ ставили їх до строю та готували до самостійного перельоту на завод для капітального ремонту.
Із початком бойових дій на Сході країни літаки й вертольоти бригади брали активну участь, забезпечуючи перевезення особового складу й вантажів, аеромедичну евакуацію та десантування, а також ретрансляцію сигналів бойового управління, навантаження на ТЕЧ зросло максимально. Досвідчений інженер розповідає, що вже навесні 2014 року ТЕЧ перейшла на цілодобовий режим роботи, працюючи в дві зміни, вдень і вночі. Якщо перед війною особовий склад підрозділу протягом місяця виконував регламентні та ремонтні роботи одного борту, то відтоді у місяць ремонтувалося відразу декілька літальних апаратів.
Уявити рівень збільшення навантаження на інженерно-технічний склад бригади можна хоча б і по такому показнику: до початку російсько-української війни вся бригада в рік не «нальотувала» 600 годин, а нині один лише борт може більше налітати! Додалося роботи інженерам, технікам і механікам торік, коли бригада отримала на озброєння нові вертольоти Мі-8МСБВ.


– До цього ТЕЧ виконувала роботи на літаках Ан-26 і Ан-24, а також вертольотах Мі-8Т, Мі-8МТ, Мі-8МТВ-1 та Мі-9, – розповідає тимчасово виконуючий обов’язки заступника начальника ТЕЧ капітан Дмитро Лозяний. – Головною відмінністю нової техніки стали нові двигуни. Їх обслуговування та ремонт вимагали нових підходів, нових алгоритмів виконання робіт. Крім того, у них інші витрати паливно-мастильних матеріалів, інші часові проміжки для виконання певних видів робіт…
Інженер додає, роботи з ремонту й обслуговування авіаційної техніки – це велика відповідальність, адже від їхньої якості залежить безпека польотів!
Починаючи з весни й до глибокої осені у бригаді проходять льотну практику курсанти випускного курсу льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. Відтак літальні апарати, а курсанти виконують польоти як на літаках, так і на вертольотах, напрацьовують у повітрі більше годин. Тож фахівцям інженерно-технічного складу частіше доводиться виконувати ті чи інші види робіт.
У частині розповіли, що крім робіт за призначенням, тобто обслуговування й ремонту авіатехніки, військовослужбовці ТЕЧ постійно задіяні й у виконанні інших завдань. Так, близько 60 відсотків фахівців ТЕЧ виконували завдання у районі проведення АТО і ООС як повітряні стрільці, кожен третій воював на передовій у складі наземних підрозділів. Тож кожен технік, механік та інженер є не лише «лікарем» сталевих птахів, а й насамперед військовослужбовцем. Втім, професіоналізм тутешніх фахівців – найвищого ґатунку, адже рівень справності авіаційної техніки бригади був і залишається дуже високим.

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
Потім узаконимо: колаборанти розпродують Азовське узбережжя росіянам

Потім узаконимо: колаборанти розпродують Азовське узбережжя росіянам

Незаконно привласнені землі вздовж Азовського узбережжя окупаційна влада тепер активно пропонує так званим інвесторам із регіонів-шефів з росії. Йдеться насамперед про рекреаційні зони, пансіонати та бази відпочинку.

Наші дронщики ліквідували 5 одиниць техніки та позицію зі станцією РЕБ на лівобережжі Херсонщини

Наші дронщики ліквідували 5 одиниць техніки та позицію зі станцією РЕБ на лівобережжі Херсонщини

На лівобережжі Херсонщини впродовж тижня прикордонниками виявлено та знищено 5 одиниць техніки, в тому числі 3 вантажівки й 2 замасковані автівки.

На кордоні з Молдовою затримали ухилянта з фальшивими документами

На кордоні з Молдовою затримали ухилянта з фальшивими документами

Прикордонники Білгород-Дністровського загону на контрольному посту «Маяки» викрили громадянина України, який намагався незаконно перетнути державний кордон, використовуючи підроблені документи.

Володимир Зеленський подякував воїнам ГУР за влучність

Володимир Зеленський подякував воїнам ГУР за влучність

Президент України Володимир Зеленський провів кілька кадрових замін у Службі безпеки України.

Окупанта судитимуть за викрадення українського майна на понад мільйон гривень

Окупанта судитимуть за викрадення українського майна на понад мільйон гривень

Прокурори Київщини судитимуть російського військовослужбовця, який викрав майно підприємства на понад мільйон гривень під час окупації Київщини.

Готуємо ще сім нових безпекових документів для України — Президент

Готуємо ще сім нових безпекових документів для України — Президент

Сьогодні день, присвячений нашій міжнародній роботі — тим результатам, які потрібні Україні у травні та червні.

Захищаємо світ

00
00
00
ВАКАНСІЇ

Водій-машиніст екскаватора, військовослужбовець

від 22000 до 122000 грн

Яворів

Яворівський РТЦК та СП

Інспектор прикордонної служби, водій

від 21000 до 25000 грн

Львів

Державна прикордонна служба України

Водій військовослужбовець

від 21000 до 121000 грн

Дніпро

1 відділ Сватівського РТЦК та СП

Стрілець

від 22000 до 50000 грн

Шостка

Військова частина 3022 НГУ

Монтажник зв’язку, антенник

від 50000 до 120000 грн

Ужгород, Закарпатська область

Механік військовослужбовець

від 51000 до 121000 грн

Запоріжжя

1 відділ Сватівського РТЦК та СП