Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
російська федерація має доволі велику лінійку найрізноманітніших літаків як винищувальної, бомбардувальної, так і стратегічної авіації, котра використовується, насамперед, для пусків таких ракет, як Х-101, Х-555, Х-31, Х-35, Х-59 і Х47М2 «Кинджал», котра запускається з літака МіГ-31К.
Отож, про те, які наразі літаки та гелікоптери є на озброєнні армії рф, що вона може будувати і що в неї буде надалі, спеціально для АрміяInform розповів військовий експерт Петро Черник.
— Почнемо зі стратегічної авіації, у першу чергу Ту-95МС, котрий може нести до 8 ракет Х-101, або до 6 ракет Х-555, — сказав експерт. — У відносно робочому стані у них було близько 60 таких машин, хоча повноцінно функціонують менше ніж 20. І тут є один дуже серйозний момент — наймолодший із цих літаків 1994 року будівництва. Наразі нічого подібного вони вже будувати не можуть і не зможуть.
Наступне покоління ракетоносіїв — Ту-160. Їх у більш-менш придатному стані 10–15 одиниць. Будувати такі літаки росіяни можуть один-два у кілька років, а то й у добру десятирічку.
— Деградувало дуже багато технологічних ланцюжків, у першу чергу це стосується мікроелектроніки, систем прицілювання, оптичних приладів і найголовніше — важких реактивних двигунів, — наголосив військовий експерт.
У цей перелік, за словами Петра Черника, можна додати дуже серйозну й дошкульну машину — Ту-22М3. Це той самий носій, з якого застосовується найважча ракета Х-22 і її модифікація Х-32, що має надвелику бойову частину вагою 960 кілограмів і дальність ураження до 600 кілометрів, однак на таку відстань сьогодні з технічних причин реально не працює.
— Машин Ту-22М3 в обліковому стані близько 60, але якщо 20 застосовується, то це насправді дуже добре для них (росармії. — Ред.). Найновіший літак Ту-22М3 — 1993 року будівництва.
На думку військового експерта, дуже небезпечний МіГ-31К, який є носієм Х-47М2 «Кинджал». Це глибока модернізація МіГ-25. Сумарно МіГ-31К виготовили в межах 100 одиниць, близько 20 машин перебуває в доброму стані. Але більше будувати літаки такого типу росіяни не можуть.
Наступний клас — це винищувальна авіація. В армії рф є два непогані літаки — МіГ-29 і Су-27, але вони практично виробили свій потенціал.
— росіяни мають до 200 таких машин, можливо, дещо більше. Їм на заміщення приходять дійсно сучасні 4+ покоління — винищувачі Су-30 і Су-35, які насправді є нічим іншим, як глибокою модернізацією вище згаданого Су-27, — наголосив експерт. — Цих літаків виготовлено по 100–120 одиниць, і є вже підтверджені факти їхнього збиття під час російсько-української війни.
Далі штурмова авіація, яка представлена найбільш масовою і найбільш влучною машиною, яка тільки є в росіян — це Су-25 «Грач».
— Може застосовувати як некеровані авіаційні реактивні снаряди, які є головною його ударною силою, так і цілу лінійку важких бомб. У першу чергу це ФАБ-100, ФАБ-250 і навіть ФАБ-500, — розповів Петро Черник.
Також ворог застосовує сучасний Су-34 — найновіший бомбардувальник, який прийшов на заміну Су-24. Виготовлено понад 100 таких машин. Одних лише авіаційних бомб ФАБ-100 він може взяти на борт до 48 одиниць.
На озброєнні армії рф перебувають, зокрема, Мі-24, надсучасні Мі-28, хоча вони вважаються невдалими, і новий Ка-52 «Алігатор», яких виготовлено понад 170 одиниць. Близько 50 з них було знищено в Україні.
— Загалом, маємо акцентувати, що в цій війні росіяни втратили більш ніж 320 літаків і понад 320 гелікоптерів. Скажімо, за всю війну в Афганістані вони втратили по 120 машин відповідно, — сказав експерт.
Петро Черник також додав, що головна масова робоча конячка росіян — це старенький Мі-8. І цих машин виготовлено дуже багато.
Насамкінець експерт зазначив, що рф зберігає певний авіаційний потенціал, проте неминуче настане точка, коли все це «залізо» «втомиться». Але, на превеликий жаль, це не місяці, а роки, ба більше, ремонтний потенціал у росіян поки що зберігається.
@armyinformcomua
Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрівся з Міністром оборони Нідерландів Рубеном Брекельмансом та обговорив запуск спільного виробництва deep-strike БПЛА.
Безпілотникіи 3 Окремої важкої механізованої Залізної бригади та суміжників безупинно перемелюють російських загарбників і трощать їхнє озброєння та укріплення.
Підрозділи 24 ОМБр імені Короля Данила тримають оборону в Часовому Ярі, знищуючи накупантів при спробах накопичення.
Перший батальйон ПБС Kraken 3 АК цілодобово та комплексно працює по окупантах в Харківській області.
22-річний Михайло підписав «Контракт 18‒24» із 95-ю окремою десантно-штурмовою Поліською бригадою, тому що відчуває відповідальність за друзів, з якими разом вчився у військовому ліцеї.
Бійці підрозділу «Артан» Головного управління розвідки щоночі виконують бойові завдання. не даючи ворогу ані хвилини перепочинку.
від 20100 до 120000 грн
Житомир, Житомирська область
від 28000 до 50000 грн
Одеса
Військова частина А2238
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…