Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Завдяки австралійським бронетранспортерам Bushmaster наші захисники вийшли на річку Оскіл і продовжують звільняти Харківську область від російських загарбників. Про це Міністр оборони України Олексій Резніков повідомив у своєму твіттері.
Бронемашина з колісною формулою 4×4 має капотну компоновку з переднім розташуванням двигуна, за ним — кабіна екіпажу та відсік для десанту в єдиному об’ємі. Зварний корпус виконаний із сталевих бронелистів, що забезпечують захист від куль калібру 5,56 та 7,62 мм. Доступ всередину здійснюється через двері в кормовому бронелисті корпусу.
Крім того, в даху мається п’ять люків. Перед переднім люком встановлено турель для розміщення кулеметів калібру 7,62 мм або великокаліберного — 12,7 мм. Також передбачена можливість встановлення замість турелі дистанційно керованих модулів із кулеметним озброєнням або 40-мм автоматичним гранатометом.
Одна з ключових вимог до бронетранспортера Bushmaster —забезпечення виживання екіпажу та десанту при підриві як на стандартних мінах, так і саморобних фугасах. Тому бронезахист днища досягає найбільшої товщини в місцях розташування паливних баків і має V-подібну форму. До речі, за словами розробників, бронемашина здатна витримати вибух до 9,5 кг у тротиловому еквіваленті.
Екіпаж бронетранспортера Bushmaster становлять дві особи (водій та командир), машина може перевозити до восьми бійців з повним спорядженням та запасом продовольства. Члени екіпажу і десантники розташовуються в кріслах, конструкція яких близька до конструкції крісел екіпажів вертольотів. Інтер’єр салону виконаний так, щоб особисте майно та зброя кожного десантника були безпосередньо поруч із його сидінням.
Тактико-технічні характеристики бронетранспортера Bushmaster:
колісна формула — 4×4;
бойова маса, т — 15,4;
екіпаж, осіб — 2+8 (десант);
маса корисного навантаження, т — до 4;
габаритні розміри, м:
довжина — 7,18, ширина — 2,48, висота — 2,65;
кліренс, мм — 470;
двигун:
Caterpillar об’ємом 7,2 л, потужність — 300 к.с.;
швидкість шосе, км/год — 100;
запас ходу шосе, км — 800;
місткість паливного бака, л — 270;
подолання перешкод:
підйом, град. — 60;
стінка, м — 0,4;
брід, м — 1,2.
Усередині бронетранспортера Bushmaster перевозять лише найнеобхідніше майно та спорядження десантників і членів екіпажу. Для розміщення основних запасів передбачені місткі накладні відсіки по бортах корпусу. Зручності пасажирів бронетранспортера сприяє і засклення салону, що займає відносно велику як для військової машини площу. Кабіна екіпажу має монолітне лобове скло та два вікна в бортах корпусу. У бортах бойового відділення пророблено три вікна з амбразурами для стрільби з особистої зброї, ще одне вікно з бронескла розташоване в кормових дверях.
У передній частині бронекорпусу Bushmaster встановлений 6-циліндровий дизельний двигун повітряного охолодження Caterpillar об’ємом 7,2 літра потужністю 300 к. с. з турбонаддувом. Він поєднаний з автоматичною трансмісією Allison MD-3070 РТ, яка має сім передач переднього ходу і одну заднього. Двигун та трансмісія конструктивно виконані у складі єдиного блоку, який може бути легко замінений у польових умовах.
Можливостей двигуна вистачає, щоб розігнати бронемашину до максимальної швидкості 100 км/год. Водночас запас ходу по шосе досягає 800 км. Зі свого боку наявність незалежної підвіски, повний привід і високий кліренс (470 мм) забезпечують бронетранспортеру Bushmaster високу прохідність на різній місцевості.
Підвіска коліс незалежна з пружинними ресорами. Рульове керування має гідропідсилювач, машина також обладнана централізованою системою регулювання тиску у пневматиці коліс. У кормовій частині корпусу передбачені місця для перевезення двох запасних коліс.
Оскільки бронетранспортер Bushmaster розрахований на експлуатацію в умовах високих температур, до складу штатного обладнання входить кондиціонер. Окрім того, машина обладнана лебідкою, встановленою з лівого боку передньої частини корпусу, що працює за рахунок відбору потужності від двигуна.
Фото з відкритих джерел
@armyinformcomua
Верховна Рада України прийняла у другому читанні і в цілому проєкт Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо виплат військовослужбовцям, звільненим з полону, які мають захворювання, що потребують тривалого стаціонарного лікування» (№13627).
Служба безпеки України ідентифікувала російського командира, який, за даними слідства, 2 жовтня віддав наказ своїм підлеглим перевдягнутися у цивільне та розстріляти трьох мирних мешканців, що намагалися евакуюватися з Куп’янська.
На курському напрямку оператори FPV-дронів бригади «Сталевий Кордон» знищили чотири ворожі укриття з особовим складом, одне з яких вибухнуло «дикими феєрверками» через детонацію боєкомплекту, що зберігався всередині.
На Донеччині, поблизу Карпівки, бійці підрозділу «Karakurt Colony» 2-го мехбату 3-ї штурмової бригади продовжили штурм ворожих позицій навіть після того, як їхня бойова машина була підбита, та, перейшовши у піхотний бій, успішно виконали завдання.
22-річний Олександр Бойко, який у 19 років став на захист України, розповів про свій бойовий шлях, зокрема про бій віч-на-віч з ворогом, у якому він один знищив шістьох окупантів, та про те, як після важкого поранення опанував фах оператора БПЛА.
У 20-й бригаді «Любарт» оголосили про створення інноваційного батальйону безпілотних систем, ядром якого стане професійний підрозділ «Нахтіґаль», що об’єднав досвідчених бійців із морської піхоти, ДШВ, ССО та інших бойових частин.
від 20000 до 60000 грн
Кривий Ріг
Інгулецький ОРТЦК та СП
від 25000 до 25000 грн
Сарата
18 окремий батальйон 35 ОБрМП
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…