Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Ще з початку анексії Криму в лютому 2014 року російська армія хотіла показати якнайвищий рівень оснащення, тож вдалася до показових поїздок і використання останніх модифікацій БТР-82 та бойових броньованих машин типу «Рись» і «Тигр». Останній, до речі, через погане компонування та розміщення маси на шасі так і не зміг переїхати «поребрик».
Але ще цікавіша історія відбувається на наших очах з російським бронеавтомобілем «Рись», який був поставлений італійською оборонною компанією Iveco Defence Vehicles, що є дочірньою всім відомого концерну IVECO. Річ у тому, що нині росіяни так само активно використовують «Рисі», як ми їх знищуємо. Але тут уже річ у російському машинобудуванні, а не в італійському походженні.
Італійська компанія Iveco Defence Vehicles створила чудовий бронеавтомобіль Iveco LMV (Light Multirole Vehicle) ще 2001 року, але російський «аналоговнєт» агітпром забажав купувати таку бойову одиницю тільки з російськими комплектуючими у 2010 році. Тому тодішній міністр оборони cердюков відмовився навіть від вітчизняних «Тигрів» (створених групою компаній ГАЗ) на користь італійської «Рисі», але з російськими комплектуючими.
Історія не про корупцію в мо рф, яка дійсно проявляється такими кроками в закупівлях та виборі техніки з комплектуючими, а про дійсно криворукість російських інженерів, які спромоглися з чудового бронеавтомобіля Iveco LMV, або Iveco Lince (в перекладі для російського солдата з італійської — «Рись»), для російського ринку створити неправильно працюючий з багатьма недоліками та недовго живучий на полі бою бронеавтомобіля «Рись». Він вийшов настільки невдалим та «кривим», що після поставлення всього 375 одиниць та відставки сердюкова у 2012 році — контракт був анульований. А поставити італійці мали майже 1800 машин!
Після шаленого провалу в експлуатації «Рисі» росіяни, звісно, повернулись до замовлень вітчизняного «Тигра» на Горьківському автомобільному заводі (ГАЗ), але історії про недолугість Iveco Lince досі переказуються бравими російськими вояками в запоребрикових пабліках та легендах. А під час повномасштабного вторгнення та після втрати великої кількості «Тигрів» російські війська кинули в бій і «Рисі», які знищуються постійно, про що свідчать безліч фото та відеодоказів від українських військових.
Італійський бронеавтомобіль Iveco LMV — чудовий варіант розв’язання тактичних завдань як для польових умов, так і бойових дій у міській забудові. Разом з іноземними комплектуючими та невеликою вартістю він може вирівнювати той самий баланс, який не змогли росіянці зі своїми деталями та інженерним генієм. А в нинішніх реаліях італійська Iveco Lince в наших бойових порядках зможе вирівняти баланс проти російських «Рисі» та «Тигрів» або й переважити шальки терезів на нашу користь. І ось чому.
Чудове шасі для перевезення броньованого кузова та безпроблемний двигун концерну Iveco. За маси 6500 кг він може розвивати швидкість до 130 км на годину та при цьому буксирувати до 4000 кг навантаження. Оснащується бронеавтомобіль бойовим модулем з 12,7-мм кулеметом M2 QCB або 7,62-мм бельгійським кулеметом FN MAG, який вже має дистанційне управління. І головне — ніяких російських деталей та доробок «напилком». Все якісне, італійське та з відповідальними за своє ім’я європейськими інженерними рішеннями концерну Iveco.
Щодо бронювання, то Iveco LMV має захист по стандарту STANAG 4569 Level 3:
При цьому потрібно відзначити, що інші бронеавтомобілі, які вже постачаються нашими союзниками для підсилення Сил оборони, як-от Mastiff PPV та Husky, мають нижчий клас захисту STANAG 4569 Level 2.
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський провів телефонну розмову з Федеральним канцлером Німеччини Фрідріхом Мерцом.
З нагоди професійного свята фахівців логістичного забезпечення Збройних Сил України Головнокомандувач ЗСУ генерал Олександр Сирський привітав воїнів-логістів та подякував їм за щоденну працю, яка є запорукою своєчасного та повного забезпечення потреб Сил оборони.
Президент України Володимир Зеленський провів телефонну розмову з Прем’єр-міністром Великої Британії Кіром Стармером.
Пілоти батальйону «Signum» вийшли на нічне полювання за ворожим транспортом, перерізаючи логістичні шляхи окупантів на Лиманському напрямку.
На Запорізькому та Лиманському напрямках бійці Департаменту активних дій ГУР МО України продовжують результативне полювання на російських загарбників, які шастають нашими полями та лісосмугами.
На полях Міжнародного форуму оборонних індустрій DFNC3 було підписано заяву про наміри між Державним секретарем з питань оборони Великої Британії та Міністерством оборони України щодо програми LYRA — партнерства у сфері технологій для поля бою.
від 25000 до 125000 грн
Київ
Азов, 12-та бригада спеціального призначення НГУ
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…