На даний момент сержантський корпус Збройних Сил України, в який входить понад 250 тисяч сержантів і старшин різних родів і…
Круглий стіл «Стратегічний потенціал української авіації: досягнення, виклики та перспективи розвитку в умовах протидії російській агресії» відбувся у пресцентрі «Укрінформ». Організатором виступила Аерокосмічна Асоціація України.
Під час круглого столу учасники визначили ключові проблеми та виклики, що стоять перед авіаційною галуззю України. Серед найгостріших питань — втрата важливих податкових преференцій, необхідність модернізації авіаційної техніки та проблеми з імпортом комплектуючих.
Попри ці виклики, галузь демонструє значний потенціал: від успішного виконання бойових завдань військовою авіацією до розвитку технологічних можливостей у цивільному секторі. ДП «Антонов» продовжує роботу над транспортними літаками та безпілотною авіацією, а приватні підприємства, такі як «МС АВІА-ГРЕЙД», готові активно долучатися до модернізації авіатехніки.
Учасники заходу наголосили на необхідності системного діалогу між владою та галуззю для розв’язання нагальних проблем та забезпечення сталого розвитку української авіації як стратегічно важливого сектору економіки та національної безпеки.
Генеральний директор «Укрінформу» Сергій Череватий зазначив для учасників заходу, що триматиме тему української авіації в фокусі.
«Тому що це потрібно для країни. Один з ключів перемоги — це розвиток нашої авіації. Я думаю, що ми будемо тут соратниками, будемо тими, хто йде поряд. І я впевнений, що це дасть результат», — зауважив Сергій Череватий.

У свою чергу Командувач армійської авіації Командування Сухопутних військ ЗС України Павло Бардаков під час круглого столу озвучив ряд критичних проблем, які існують на сьогодні:
«Перше — це забезпечення авіаційними засобами ураження. Друге — це подальше підвищення справності авіаційної техніки. Третє — це формування чіткої вертикалі системи управління військової авіації. Над цим ми теж працюємо. Є досягнення в цьому напрямку. Займаємося модернізацією авіаційного озброєння, інтегруванням зразків західного озброєння на наші вертольоти. Вже з 23-го року ми використовуємо західні зразки озброєння на наших вертольотах».

Технічний директор H3 Operations Олександр Нагапетян підкреслив важливість отримання ремонтної документації для вертольотів типу Мі-8 та Мі-8МТВ: «Це питання вже майже три роки вирішується, але, на жаль, досі не має рішення. Це важливо як для державної, так і для цивільної авіації».
Представник Міністерства стратегічних галузей промисловості Юрій Кривошея зазначив: «Літакобудування є пріоритетною і високотехнологічною галуззю економіки України. Науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи зі створення нової авіаційної техніки віднесені до категорії критичних технологій в сучасних умовах».
Начальник управління авіабудування ДК «Укрооборонпром» Геннадій Януль навів показовий приклад технологічності галузі: «Один кілограм авіаційного двигуна коштує стільки ж, скільки 21 тонна пшениці. Вартість одного кілограма авіаційної продукції сягає приблизно 1000 доларів».
Представник ТОВ НВФ «МС АВІА-ГРЕЙД» Дмитро Головін заявив про готовність до більш активної участі в модернізації авіатехніки: «Наші підприємства виконують роботи з модернізації шляхом встановлення як новітніх перспективних зразків авіоніки, так і відновлення штатного озброєння для експлуатації в бойових умовах. Але поточне завантаження наших виробництв не відповідає досягнутому рівню їх розвитку».
Представник ТОВ «Інкомпас» Андрій Мінаков звернув увагу на проблеми з імпортом комплектуючих: «Є дві постанови Кабінету Міністрів, які забороняють імпорт товарів, схожих з російськими. Після журналістських розслідувань ніхто не хоче ризикувати звинуваченнями в колаборації. Потрібно змінювати ці постанови».
Представник Аерокосмічної Асоціації України Руслан Мельниченко наголосив на критичній важливості збереження галузевих преференцій: «Сьогодні для галузі існує кричуща проблема — це втрата преференцій, які були раніше — звільнення підприємств літакобудівної галузі від сплати податку на прибуток, податку ПДВ, земельного податку, митні преференції — мито на ввезення різного типу комплектуючих… Через це страждає не тільки цивільна, а і військова авіація».
@armyinformcomua
Боєць 68 єгерської бригади імені Олекси Довбуша навчився ефективно та ефектно застосовувати свою фізичну форму на службі.
Володимир Зеленський назвав новим рівнем відносин України з Францією історичну домовленість про новий флот бойових літаків для нашої держави — 100 літаків «Рафаль».
За минулу добу окупанти втратили 960 осів та 13 артилерійських систем.
Сьогодні в Україні відзначають День сержанта.
Андрій з яскравим середньовічним позивним «Барон» з Вінниці у Збройних Силах з 2011 року. Обравши службу за контрактом, 18-річним юнаком він пройшов шлях від солдата до головного сержанта 52-ї окремої артилерійської бригади.
У навчальних центрах та полігонах все частіше використовують різноманітні симулятори та тренажери.
На даний момент сержантський корпус Збройних Сил України, в який входить понад 250 тисяч сержантів і старшин різних родів і…