Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Бойові машини піхоти M2 Bradley, що стали невід’ємною частиною сучасного поля бою, отримують друге життя в руках українських ремонтників. Підрозділи Сил логістики нарощують темпи ремонту цієї бронетехніки, перетворюючи її з пошкоджених уламків на знову боєздатні машини.
Про це йдеться в публікації на сторінці командування Сил логістики.
Від уламків до передової
Інтенсивні бої залишають свій слід: техніка виходить з ладу через підриви на мінах, ураження FPV-дронами або прямі попадання артилерії. Але для ремонтних підрозділів немає безнадійних випадків. Навіть серйозно пошкоджені Bradley відновлюють: ремонтують корпуси, замінюють двигуни та відновлюють ходову частину. У найскладніших випадках використовують корпуси-донори та співпрацюють із заводами.
У 2023 році в Україні відновили лише 12 одиниць M2 Bradley. У 2024-му ця цифра зросла до 60, а вже у 2025 році ремонтники планують збільшити темпи вдвічі. Це стало можливим завдяки вдосконаленню процесів, залученню кваліфікованих фахівців та покращенню постачання запчастин.
Захист від нових загроз
Російські війська адаптуються та атакують Bradley у вразливі місця, але українські фахівці не стоять на місці. Відновлені машини отримують додатковий антидроновий захист, включаючи системи РЕБ, що зменшують ризик ураження FPV-дронами. Це суттєво підвищує виживаність екіпажу та ефективність машини на полі бою.
Головна сила ремонтних підрозділів — це люди. Вузькопрофільні спеціалісти — мотористи, електрики, зварювальники, спеціалісти з баштового озброєння — працюють як єдиний механізм. Дехто з них проходив навчання за кордоном, отримував сертифікацію та вдосконалював навички, аби відновлювати техніку за найвищими стандартами.
Україна перевершує очікування
Західні партнери неодноразово дивувалися українським ремонтникам. Там, де інші вважали відновлення неможливим, наші фахівці знаходили рішення. Бойові машини повертаються в стрій, а разом із ними — шанс для українських захисників успішно виконувати бойові завдання.
Як повідомляла АрміяInform, у зоні бойових дій, де кожен кілометр має значення, майстерність шиномонтажників стає запорукою не лише оперативності техніки, але й життя військових. Вони — тихі герої фронту, чия робота забезпечує надійність ходу та керованість броньованих автомобілів, таких як MaxxPro та HMMWV, що є критично важливим для виконання бойових завдань.
@armyinformcomua
У Бельгії фіксують зростання кількості «невідомих» дронів над об’єктами оборонної компанії Thales Belgium, одного з найбільших виробників систем ППО в Європі. Керівництво компанії закликає владу терміново змінити законодавство, яке наразі забороняє збивати такі безпілотники.
Російське командування продовжує гнати своє «гарматне м’ясо» на виконання завдань, попри серйозні поранення.
Безпілотник ДШВ уразив ціль у тилу росіян. Команда SKY STRIKE Unit змогла пролетіти FPV-дроном понад 40 кілометрів, обійти РЕБ, залетіти в окуповане Курахове і там підірвати КАМАЗ. Наразі «кілзона» групи безпілотних систем 7 корпусу швидкого реагування ДШВ складає 15–20 км.
Двох зрадників із тимчасово окупованої Луганщини, які воювали проти України у складі російських угруповань, засуджено до 15 років позбавлення волі. Причому одного з них, за даними слідства, власні побратими кинули на позиціях під час втечі.
Оператори безпілотних систем 18 Словʼянської бригади підпалили російського піхотинця, спонукавши його до незапланованих водних процедур.
Міністерство оборони України підписало з Федеральним міністерством оборони Німеччини додаткову угоду про співпрацю у сфері цифровізації оборонного сектору на 2026–2028 роки.
від 20000 грн
Запоріжжя
Заводський РТЦК та СП
від 20000 до 120000 грн
Дніпро, Дніпропетровська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…