Від самого початку широкомасштабного вторгнення «Яструби» ефективно й ефектно б’ють окупантів на сході та півдні України, застосовуючи широкий спектр безпілотних літальних апаратів — від…
Система протиповітряної та протиракетної оборони від турецьких оборонних фірм ASELSAN і ROKETSAN HİSAR-O завершила фінальні кваліфікаційні випробування і передається для серійного виробництва.
Як поінформували автори порталу Turkish Defence Agency, ця система була повністю розроблена власними силами, щоб підняти можливості протиповітряної оборони Туреччини на новий рівень, повідомляє АрміяInform.
Халук Гьоргюн, міністр оборонної промисловості (SSB), поділився новиною в соціальних мережах, підкресливши виняткову точність системи в перехопленні цілей на достатньо великій відстані та значній висоті.
«Результати продемонстрували технологічну зрілість HİSAR-O та ефективність виробничих процесів Туреччини. ASELSAN і ROKETSAN у співпраці з місцевими субпідрядниками відіграють центральну роль у постачанні конкурентоспроможних систем захисту», — наголосив турецький чиновник.

HİSAR-O — це система протиповітряної оборони малої дальності, призначена для протидії широкому спектру загроз, включаючи літаки, гелікоптери, безпілотники, крилаті ракети та набої класу «повітря — земля». Вона має радіус дії 25 км і може перехоплювати цілі на висоті понад 15 км, використовуючи ракети, оснащені радіолокатором та інфрачервоним (IIR) наведенням.
Її комплектація включає центр управління вогнем, РЛС, три пускові установки ракет, оптико-електронну систему, транспортно-перевантажувальний блок. Ця модульна архітектура в поєднанні з можливістю залучення до ураження цілей на 360° за допомогою вертикальних пускових установок забезпечує робочу гнучкість.
Як стверджують аналітики нідерландського порталу дослідження оборонних технологій Army Recognition (AR), система включає передові технології, такі як навігація на середині курсу через канали передачі даних і дистанційне керування за допомогою дротового або бездротового зв’язку.

Вона сумісна з Link 1,11B і 16, тактичними лініями передачі даних, працюючи в рамках відкритої архітектури, що дозволяє інтегрувати технології майбутнього. Інтегровані системи тестування та моделювання забезпечують ефективне обслуговування та високу експлуатаційну готовність, відповідаючи вимогам сучасних сценаріїв ППО.
У процесі розробки HİSAR-O дотримувався системний підхід. Після проєктування та кваліфікаційних випробувань прототипи проходять приймальні тести. Атестація виробничої лінії та етапи пілотного випуску забезпечують сумісність проєкту з вимогами великомасштабного виробництва.
Ці суворі процеси зменшують ризики та забезпечують дотримання бюджетів і термінів. Крім того, тестування партії під час виробництва забезпечує постійну якість і включає зворотний зв’язок на місці для потенційних коригувань.

У порівнянні з такими системами, як американська Patriot або російська С-400, HİSAR-O пропонує проміжне рішення. Маючи запас ураження цілей у 25 км, вона має менший радіус, ніж Patriot (160 км) або S-400 (400 км), але забезпечує чудову мобільність завдяки інтеграції на шасі вантажівки Mercedes-Benz 6×6.
Ця мобільність, за інформацією експертів порталу AR, у поєднанні з простішим матеріально-технічним забезпеченням робить турецький комплекс ППО добре придатним для тактичних і оперативних потреб Збройних сил Туреччини, на відміну від складніших вимог до розгортання свого часу придбаного нею в росії комплексу С-400.

Перехід до масового виробництва HİSAR-O демонструє здатність Туреччини самостійно розробляти та виготовляти передові системи захисту. Зміцнюючи стратегічний потенціал турецьких Збройних сил, одночасно зменшуючи залежність від іноземних постачальників, HİSAR-O робить значний внесок в оборонну автономію країни.
Це досягнення також підкреслює зростаючу конкурентоспроможність оборонної промисловості Туреччини на світовій арені.
Випробування комплексу ППО HİSAR-O. Відео: ASELSAN
@armyinformcomua
Бійці 225-го окремого штурмового полку ЗСУ нищать російських загарбників ще на підступах до Костянтинівки на Краматорському напрямку.
Боєць бригади «Рубіж» із позивним «Киця», водій 4-го батальйону оперативного призначення «Сила Свободи», не лише вижив після прямого влучання ворожого FPV-дрона у свою машину, а й дочекався найбільшої нагороди — першої за три роки зустрічі із сином, який зміг вирватися з окупації.
Від початку доби між українськими захисниками та російськими загарбниками відбулося 101 бойове зіткнення.
Знищення трьох РЛС та десантного катера противника в окупованому Криму — це елемент великої гри, в яку ЗСУ грають із ворогом. Ворог намагається протидіяти і відповідати.
Дронарі підрозділу РУБпАК «Прайм» 5-го прикордонного загону завдали серії точних ударів по логістиці та позиціях ворога на Північно-Слобожанському напрямку.
Ситуація на півдні України непроста. Противник продовжує обстріли, удари, і штурми. Особливо гаряче на Оріхівському напрямку.
від 20100 до 120000 грн
Запоріжжя
Сватівський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Від самого початку широкомасштабного вторгнення «Яструби» ефективно й ефектно б’ють окупантів на сході та півдні України, застосовуючи широкий спектр безпілотних літальних апаратів — від…