Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Агентство Bloomberg (США) і некомерційна організація Danwatch (Данія) провели дослідження страхових документів близько 150 нафтових танкерів, що транспортували російську нафту в липні-серпні.
Про це інформує Служба зовнішньої розвідки України.
Стверджується, що для обходу міжнародних санкцій власники танкерів шукають нових страховиків і замість традиційних західних компаній звертаються за послугами до страхових фірм з Камеруну, Киргизстану та росії.
У відповідь на це Велика Британія планує посилити перевірки танкерів із сумнівним страхуванням. Зокрема, від них вимагатимуть надати деталі страхового статусу під час проходження через протоку Ла-Манш.
Основні варіанти страхування російських танкерів за даними дослідження:
західні страховики: до початку російсько-української війни більшість вантажів російських нафтових танкерів були застраховані західними компаніями, що входять до «Міжнародної групи клубів захисту та відшкодування» («International Group of Protection & Indemnity Clubs»). Страховики з країн G7 мають змогу укладати договори страхування лише за наявності письмових підтверджень того, що російська нафта придбана за граничною ціною 60 дол. США за барель;
російські страховики: після запровадження санкцій зросла кількість звернень власників суден «тіньового флоту» рф до російських страховиків. Основні російські компанії: спат «ингосстрах», страхова група «альфастрахование», ат «согаз». Фінансову гарантію цим компаніям надає державний перестраховик ат «российская национальная перестраховочная компания» (рнпк), що перебуває під міжнародними санкціями;
нові учасники: страхові компанії з Камеруну та Киргизстану забезпечували страховий захист щонайменше для двох танкерів з «тіньового флоту» кожна.
Як наслідок — відмова від західних страховиків і перехід до фірм з низькою репутацією підвищує ризик затримок виплат або невиплат у разі інцидентів — аварії, розливу нафти тощо. Це посилює економічні та екологічні загрози для країн Європи. При цьому проблеми у сфері страхування внаслідок міжнародних санкцій свідчать про те, що використання росією «тіньового флоту» стає все більше ускладненим.
Нагадуємо, російські генерали відповідатимуть за удари, що могли спричинити катастрофу в Харкові.
До речі, якщо вас цікавить спеціалізований та аналітичний контент про військову справу – підпишіться на телеграм-канал АрміяInform та на сторінку в інстаграмі.
@armyinformcomua
Зараз українські підрозділи продовжують контрнаступальні дії в районах Добропілля, також в інших районах, зокрема на Запорізькому напрямку.
Україна детально працює зі Сполученими Штатами для посилення своєї ППО та всіх можливостей захисту: передусім ЗРК Patriot, інші системи, а також далекобійність.
Через брак особового складу російське командування відмовляється проводити ротацію на своїх бойових позиціях, тримаючи там своїх поранених солдатів місяцями.
У неділю, 12 жовтня, Президент України Володимир Зеленський провів переговори зі своїм американським колегою Дональдом Трампом.
Від початку доби між українськими військами та російськими окупантами відбулося 77 бойових зіткнень, 26 з яких — на Покровському напрямку.
Оператори безпілотних систем підрозділу Ivan Franko Group поділилися відео з ліквідацією російських загарбників в районі так званого Добропільського виступу.
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…