Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Чорноморську зернову ініціативу почали втілювати в життя у 2022 році. Відтоді минуло два роки.
Як нині працює «зерновий коридор» та завдяки кому він існує, про це розповів речник Військово-Морських Сил ЗС України капітан 3 рангу Дмитро Плетенчук.
— Той факт, що про зерновий коридор зараз в інфопросторі мало інформації, говорить лише про те, що він стабільно працює. А це щоденна важка робота військовослужбовців ВМС і приданих підрозділів, — зауважує Дмитро Плетенчук.
Він наголошує, що забезпечувати безпеку цивільного судноплавства, зважаючи і на повітряні атаки, і на мінну загрозу, іноді дуже непросто:
— Враховуючи, що ми маємо обмежений ресурс, ми не можемо завести в акваторію Чорного моря наші протимінні кораблі, які вже в нас є. І ми виконуємо ці завдання наявними інструментами, наявним особовим складом.
За словами офіцера, досвід подібних дій у світі не в кожної країни є:
— Принаймні наші західні партнери в такому досвіді зацікавлені. Тому що розмінування в бойових умовах на морі — це унікальний досвід.
Речник ВМС нагадує, що для України морський експорт є основним видом експорту:
— На нього до широкомасштабного вторгнення припадало 90% українського експорту… І тут набагато більше можливостей. Це не суходол, це не той коридор, який можна зупинити демонстраціями на кордоні з висипанням збіжжя на землю. Як зазначає командувач Військово-Морських Сил віцеадмірал Олексій Неїжпапа, море — це дорога, а не паркан.
Дмитро Плетенчук стверджує, що ВМС роблять все для того, щоб море і далі залишалося для України дорогою, яка дає можливість отримувати надходження до українського бюджету:
— І український бюджет насправді критично залежить від морського експорту. Тому переоцінити важливість тієї роботи, яка дозволяє забезпечити безпеку цивільного судноплавства, і можливість роботи цього коридору насправді неможливо.
@armyinformcomua
Правоохоронні органи викрили керівництво одного з комунальних підприємств Харкова, що належить до об’єктів критичної інфраструктури, у створенні власної схеми для ухилянтів.
Російські штурмовики намагаються просунутися на Костянтинівському напрямку, використовуючи несприятливі для української аеророзвідки погодні умови.
Пілоти прикордонного підрозділу «Фенікс» оприлюднили кадри своєї бойової роботи, де загалом було ліквідовано близько 50 окупантів.
У Бельгії фіксують зростання кількості «невідомих» дронів над об’єктами оборонної компанії Thales Belgium, одного з найбільших виробників систем ППО в Європі. Керівництво компанії закликає владу терміново змінити законодавство, яке наразі забороняє збивати такі безпілотники.
Російське командування продовжує гнати своє «гарматне м’ясо» на виконання завдань, попри серйозні поранення.
Безпілотник ДШВ уразив ціль у тилу росіян. Команда SKY STRIKE Unit змогла пролетіти FPV-дроном понад 40 кілометрів, обійти РЕБ, залетіти в окуповане Курахове і там підірвати КАМАЗ. Наразі «кілзона» групи безпілотних систем 7 корпусу швидкого реагування ДШВ складає 15–20 км.
від 20000 до 50000 грн
Кропивницький
121 окрема бригада територіальної оборони
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…