Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…
Американська компанія Electra оголосила про партнерство з ВМС США щодо розробки електричного літака короткого зльоту та посадки eSTOL.
Як інформують автори порталу Building-tech, ця розробка авіаінженерів із Вірджинії спрямована на інтеграцію гібридно-електричної технології eSTOL від Electra до логістики ВМС США, повідомляє АрміяInform.
Electra співпрацює з ВМС США для визначення варіантів оперативного використання літака eSTOL та проведення концептуального дослідження проєкту, щоб визначити, як технологія може заповнити існуючі прогалини у логістиці.
«Для нас велика честь додати ВМС США до нашого портфоліо клієнтів Міністерства оборони США, включаючи ВПС США та Армію США», — сказав Бен Маркіонна, директор з технологій та інновацій Electra.
Представник фірми-виробника наголосив, що eSTOL від Electra має всі необхідні технологічні можливості, щоб допомогти ВМС вирішувати завдання наступного покоління авіаційної логістики.
«Завдяки нашій диференційованій комбінації гібридно-електричних силових установок і фіксованого крила, що роздувається, ми можемо запропонувати корисне навантаження й радіус дії, відповідні тихоокеанському ТВД, здатність діяти з нерівних просторів розміром із футбольне поле, а також з багатьох військово-морських суден і прилеглих засобів», — цитує Бена Маркіонна офіційний портал компанії Electra.
Літак розрахований на перевезення дев’ятьох пасажирів або 1100 кг вантажу на відстань до 500 морських миль. Крім того, крім своїх основних логістичних завдань, літак може підтримувати такі операції, як експедиційне виробництво електроенергії, створення пористих мереж, а також служити вузлом для спільного загальнодоменного управління та контролю (JADC2).
У літаку Electra eSTOL використовується спеціалізована аеродинамічна технологія, відома як «видувна підйомна сила», яка збільшує здатність літака створювати підйомну силу на низьких швидкостях, особливо на швидкості близько 56 км/год. Ця можливість дозволяє літаку виконувати зліт та посадку на короткі майданчики.
Коротка злітно-посадкова здатність забезпечує гнучкість у виборі майданчиків для зльоту та посадки, які можуть включати як міські умови, так і нетрадиційні злітно-посадкові смуги.
У конструкції літака використовуються вісім електричних гвинтів, які збільшують вантажопідйомність літака і дозволяють йому використовувати значно коротші злітно-посадкові смуги. Ця функція призначена для роботи в невеликих міських аеропортах, полегшуючи короткі рейси між великими містами.
eVTOL відрізняється від більшості аналогічних літальних апаратів тим, що йому не потрібно вимикатися, щоб заряджати батареї між рейсами. Гібридна система літака включає електромотори і турбогенератор, який заряджає батареї під час польоту.
Експерти індійського профільного порталу з доволі цікавою назвою Mordor Intelligence, проаналізувавши ринок авіаіндустрії передрікають продовження росту профільного ринку літальних апаратів аж до 2032 року. В тому числі і з турбогвинтовими та поршневими двигунами, до яких відноситься eSTOL.
На цей час фірма Electra вже наповнила свій виробничий портфель замовленнями на щонайменше 1,2 тис. електричних літаків.
Електричний літак короткого зльоту та посадки eSTOL. Відео: Electra
@armyinformcomua
Розвідувально-ударні групи БПЛА прикордонної бригади «Гарт» (1-й прикордонний загін) продовжують виявляти та знищувати ворожі цілі на Південно-Слобожанському напрямку.
Президент України Володимир Зеленський повідомив про виконання попередніх домовленностей з ФРГ щодо посилення української протиповітряної оборони, та анонсував подальшу роботу у цьому напрямку.
Загалом від початку доби відбулося 95 бойових зіткнень, з них більше третини на Покровському напрямку.
Вчора, 1 листопада 2025 року, ворог здійснив ракетно-дроновий удар по громадах Дніпропетровської області. Потерпали Нікополь, Піщанська, Покровська, Марганецька, Червоногригорівська громади.
Міноборони роз'яснює, що таке БЗВП, яка його структура, хто проводить навчання рекрутів та які знання і навички вони отримують.
Цифрова система «Імпульс» спрощує облік військовослужбовців, вона має на меті замінити паперові журнали і зробити роботу кадрових служб швидшою, точнішою та безпечнішою.
Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…