Наш кореспондент поспілкувався з інструктором одного з підрозділів, де навчають операторів наземних роботизованих комплексів. Він людина скромна, тому представляється коротко…
Ізраїльська компанія Rego-Automotive розробила нове покоління легких позашляховиків, щоб надати передові надійні платформи з покращеною маневреністю, прості в управлінні та обслуговуванні.
Як зазначають автори оборонного порталу Army Recognition, за такими загальними словами рекламного повідомлення закамуфльовано авто Rego PATROL-X: футуристичного вигляду всюдихід для спецпризначенців з гібридною силовою установкою, повідомляє АрміяInform.
Rego PATROL-X, шеститонний гібридний позашляховик військового класу, створений для задоволення суворих вимог елітних військових частин. Поєднуючи передові бойові технології з опробованими конструкціями для ралі-рейдів бездоріжжям, Rego розроблений на основі досліджень оперативних потреб загонів спецпризначення. Його легка, але міцна конструкція та характерне V-подібне шасі забезпечують високу маневреність, оптимальний захист автомобіля та безпеку екіпажу.
Характерною особливістю PATROL-X є малопомітність, яка зумовлена малошумною гібридною платформою з низькою тепловою сигнатурою. Ця передова технологія дає змогу операторам переміщатися непоміченими, що дуже важливо для проведення секретних операцій або ухилення від виявлення противником під час критично важливих місій.

Транспортний засіб має секційний вантажний простір завдовжки 2,65 метра, призначений для швидкого та ефективного розміщення широкого спектра модулів для конкретних завдань.
Позашляховик має вражаюче співвідношення корисного навантаження до ваги 1:1,3, що збільшує його здатність перевозити значні вантажі порівняно з його вагою, тим самим розширюючи застосування в різних місіях.
Машина може долати великі відстані без необхідності частої дозаправки, що є критично важливим атрибутом для глибокого проникнення на територію противника або сталого дистанційного розгортання, що підвищує стратегічну мобільність збройних сил. Розроблений для транспортування повітрям, всюдихід може бути ефективно перекинутий транспортною авіацією у зони конфліктів по всьому світі, що значно розширює оперативний діапазон сил, що її використовують.
Щодо експлуатації машина спроєктована так, щоб бути зручною для користувача, забезпечуючи простоту використання навіть персоналом із мінімальною підготовкою, тим самим підвищуючи боєздатність підрозділу.
Позашляховик Rego пропонує різні конфігурації захисту: від легкої броні для маневреності до важчого бронювання для максимального захисту, що дозволяє командирам балансувати між мобільністю та захистом залежно від специфіки місії.
Своєю чергою аналітики порталу Defence Blog зазначили, що центр досліджень і розробок компанії Rego Automotive розташований у Північному окрузі Ізраїлю. У цій же місцевості Армія оборони Ізраїлю періодично проводить польові навчання. Тож така близькість до військового полігону дає змогу команді Rego Automotive оперативно доопрацьовувати конструкції свого всюдихода, з огляду на відгуки та покращуючи характеристики відповідно до мінливих потреб військових і цивільних користувачів.

Прототип машини Rego I пройшов понад 24 тисячі кілометрів у межах польових випробувань. Зазначається, що під час тестів 6-тонна машина продемонструвала хорошу маневреність та захищеність екіпажу.
Тест-драйв прототипу всюдихода Rego. Відео: REGO Automotive
@armyinformcomua
Президент України Володимир Зеленський у своєму вечірньому зверненні повідомив про підготовку 20-го пакета санкцій ЄС, деталі щодо ситуації в Покровську, а також про те, що українська розвідка встановила точні адреси місцезнаходження понад 300 українських дітей, викрадених росією.
На Оріхівському напрямку 26 жовтня 2025 року підрозділи 65-ї окремої механізованої бригади «Великий Луг» майстерно відбили зухвалу атаку противника, коли близько десяти російських штурмовиків на мотоциклах спробували раптово прорвати українську оборону.
На Лиманському напрямку один окупант потрапив у поле зору одразу двох українських екіпажів БПЛА — тому момент ураження FPV-дроном батальйону «Signum» випадково зняв безпілотник суміжного підрозділу.
Прикордонники викрили на Волині канал незаконного переправлення військовозобов’язаних чоловіків до Євросоюзу.
Українські аеророзвідники стали свідками вельми невдалої спроби пораненого російського загарбника позбавити себе страждань.
Один із підрозділів 143-го батальйону 115-ї окремої бригади територіальної оборони, опинившись у глибокому оперативному оточенні на Донеччині, утримував позиції майже 50 днів під постійними атаками та здійснив прорив на світанку, пройшовши кілька кілометрів крізь бойові порядки противника.
від 21000 до 121000 грн
Краматорськ
106 окремий батальйон ТрО 109 окремої бригади Тро ЗСУ
Наш кореспондент поспілкувався з інструктором одного з підрозділів, де навчають операторів наземних роботизованих комплексів. Він людина скромна, тому представляється коротко…