Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Нині українські льотчики, які проходять за кордоном підготовку до пілотування літаків F-16, завершують навчання на авіатренажерах, і наступним етапом стане практична льотна підготовка — реальні польоти на навчально-бойових літаках, спочатку — з інструкторами, а згодом — уже самостійно. Про це в прямому ефірі телемарафону «Єдині новини» розповів речник Повітряних Сил Збройних Сил України полковник Юрій Ігнат.
— Це має статися найближчим часом, про що казали наші партнери, адже льотчики доволі швидко опановують літак, — говорить офіцер. — Зрештою, тут вони робили певне домашнє завдання. Таким чином, ми перебуваємо на етапі пересадки вже в бойовий літак і польоти з інструктором, які вже завершаться самостійним пілотуванням.
Щодо мовного питання, то бодай якогось мовного бар’єра, за словами Юрія Ігната, не було. Адже вже та перша група, яка відбула для навчання до Бельгії, була сформована з пілотів, які вже мали базовий рівень мовної підготовки, і, відповідно, прохідний бал з англійської мови.
— Єдине, що потрібно було вивчити — це авіаційну термінологію, — пояснив полковник Юрій Ігнат. — У літаку F-16 — все англійською мовою: важелі управління, рідкокристалічний екран тощо, тому потрібно розуміти, які подаються команди і як їх виконувати. Тому потрібно було адаптуватися до цього та відточити все на зубок. Помилка, найменша помилка в неправильно прочитаному слові, може призвести до катастрофи, тому це так важливо.
Що ж стосується майбутнього бойової авіації Повітряних Сил і того, які ще літаки, окрім F-16, нам потрібні, то тут Юрій Ігнат сказав, що головне — щоб ми мали сучасні літаки, які дадуть можливість завоювання переваги в повітрі. Це можуть бути і Gripen, про що вже йшлося, й інші літаки.
— Давайте ми зараз до типу не будемо прив’язуватися, — сказав речник Повітряних Сил. — F-16 — це вже визначено 100 відсотків, далі вже керівництво держави, Генерального штабу та Командування Повітряних Сил будуть шукати шляхи та можливості отримувати озброєння для цих літаків.
@armyinformcomua
Пілоти прикордонного підрозділу «Фенікс» оприлюднили кадри своєї бойової роботи, де загалом було ліквідовано близько 50 окупантів.
У Бельгії фіксують зростання кількості «невідомих» дронів над об’єктами оборонної компанії Thales Belgium, одного з найбільших виробників систем ППО в Європі. Керівництво компанії закликає владу терміново змінити законодавство, яке наразі забороняє збивати такі безпілотники.
Російське командування продовжує гнати своє «гарматне м’ясо» на виконання завдань, попри серйозні поранення.
Безпілотник ДШВ уразив ціль у тилу росіян. Команда SKY STRIKE Unit змогла пролетіти FPV-дроном понад 40 кілометрів, обійти РЕБ, залетіти в окуповане Курахове і там підірвати КАМАЗ. Наразі «кілзона» групи безпілотних систем 7 корпусу швидкого реагування ДШВ складає 15–20 км.
Двох зрадників із тимчасово окупованої Луганщини, які воювали проти України у складі російських угруповань, засуджено до 15 років позбавлення волі. Причому одного з них, за даними слідства, власні побратими кинули на позиціях під час втечі.
Оператори безпілотних систем 18 Словʼянської бригади підпалили російського піхотинця, спонукавши його до незапланованих водних процедур.
від 50000 до 121000 грн
Володимир, Волинська область
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…