День вшанування захисників Донецького аеропорту в системі Міністерства оборони України відзначається щорічно 20 січня. Оборона Донецького аеропорту — це тисячі історій хоробрості та звитяги, фронтового…
«Бак пробит, хвост горит, но машина летит на честном слове и на одном крыле», — саме такими словами з популярної американської пісні, яка народилася у 1943 році, а згодом була вкрадена, перекладена на російську мову та допрацьована, хочеться розпочати цю історію, яка яскраво описує стан російської авіації. До речі, фото, що ілюструє цей матеріал, також має схожу історію. Це зображення американського Boeing 777 із реєстрацією RA-73136, вкраденого та доопрацьованого (по суті, занедбаного) російською авіакомпанією «Аерофлот», на крилі якого відсутня частина обшивки.
Відповідне фото та інформацію щодо проблеми в російського авіаперевізника, які почалися через санкції, накладені США на авіацію росії після російського вторгнення в Україну, публікує сайт Авіаньюс.
Раніше пошкоджені панелі могли відремонтувати після консультації з виробником — американським Boeing — або замінити на нові.
Нині купівля нових запчастин обмежена, і «Аерофлот» змушений ремонтувати панелі самостійно. Поки елементи обшивки перебувають у ремонті, а запасних немає, літаки продовжують рейси.
У повідомленні зазначено, що в такому вигляді перебувають два Boeing 777. З відповідними пошкодженнями літаки можуть літати максимум 120 днів, але відсутність елементів обшивки призводить до посилення шуму й вібрації в літаку та підвищує витрату палива на 2-3 %.
Про проблеми рф щодо підтримки власного авіапарку було відомо ще торік, коли з’явилася інформація, що в рамках виконання санкцій компанія Boeing припинила технічне обслуговування парку російських авіакомпаній та постачання їм запчастин. Про аналогічне рішення оголосив Airbus.
З метою хоч якось втримати цивільний флот «на крилі» у липні 2022 року рф було підписану сумнівну угоду на обслуговування цивільних літаків з Іраном.
«Ухвалено рішення про підписання угоди про співпрацю з росією в рамках забезпечення можливості експорту до росії деталей та обладнання, виробленого в Ірані, а також здійснення ремонтно-експлуатаційних послуг та технічної підтримки російських літаків ремонтними центрами Ірану», — заявив представник управління цивільної авіації Ірану (САТ) Міракбар Разаві.
У ЗМІ кілька разів з’являлася інформація щодо відправлення вкрадених росією іноземних літаків на ремонт до Ірану, але факти говорять самі за себе — російська цивільна авіація становить небезпеку для пасажирів та цивільного населення.
@armyinformcomua
Бійці 46 аеромобільної бригади ДШВ ЗСУ показали, як пропускають окупантів крізь усі кола пекла.
У бік селища Дворічна, що на Харківщині, росіяни просуваються через річку Оскіл з допомогою плавзасобів, але українські дронарі систематично ліквідують їх.
3-я окрема танкова Залізна бригада продовжує успішно знищувати ворожу техніку та укріплення на передовій, застосовуючи високоточні удари з безпілотників.
Матрос Василь із позивним «Розбійник» служив у 38-й окремій бригаді морської піхоти, де героїчно захищав Україну на Покровському напрямку. У ближньому бою він знешкодив ворога, взяв полоненого і став прикладом відваги для побратимів. Нині Василь проходить реабілітацію після важкого поранення, але мріє повернутися до служби.
У Черкасах ліквідували ще одну схему обходу санкцій на експорт української продукції до рф.
Загрози оточенню Сил оборони України у Великій Новосілці на Донеччині немає, оскільки в українських бійців завжди є можливість вийти з даного населеного пункту.
День вшанування захисників Донецького аеропорту в системі Міністерства оборони України відзначається щорічно 20 січня. Оборона Донецького аеропорту — це тисячі історій хоробрості та звитяги, фронтового…