Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…
«Бак пробит, хвост горит, но машина летит на честном слове и на одном крыле», — саме такими словами з популярної американської пісні, яка народилася у 1943 році, а згодом була вкрадена, перекладена на російську мову та допрацьована, хочеться розпочати цю історію, яка яскраво описує стан російської авіації. До речі, фото, що ілюструє цей матеріал, також має схожу історію. Це зображення американського Boeing 777 із реєстрацією RA-73136, вкраденого та доопрацьованого (по суті, занедбаного) російською авіакомпанією «Аерофлот», на крилі якого відсутня частина обшивки.
Відповідне фото та інформацію щодо проблеми в російського авіаперевізника, які почалися через санкції, накладені США на авіацію росії після російського вторгнення в Україну, публікує сайт Авіаньюс.
Раніше пошкоджені панелі могли відремонтувати після консультації з виробником — американським Boeing — або замінити на нові.
Нині купівля нових запчастин обмежена, і «Аерофлот» змушений ремонтувати панелі самостійно. Поки елементи обшивки перебувають у ремонті, а запасних немає, літаки продовжують рейси.
У повідомленні зазначено, що в такому вигляді перебувають два Boeing 777. З відповідними пошкодженнями літаки можуть літати максимум 120 днів, але відсутність елементів обшивки призводить до посилення шуму й вібрації в літаку та підвищує витрату палива на 2-3 %.
Про проблеми рф щодо підтримки власного авіапарку було відомо ще торік, коли з’явилася інформація, що в рамках виконання санкцій компанія Boeing припинила технічне обслуговування парку російських авіакомпаній та постачання їм запчастин. Про аналогічне рішення оголосив Airbus.
З метою хоч якось втримати цивільний флот «на крилі» у липні 2022 року рф було підписану сумнівну угоду на обслуговування цивільних літаків з Іраном.
«Ухвалено рішення про підписання угоди про співпрацю з росією в рамках забезпечення можливості експорту до росії деталей та обладнання, виробленого в Ірані, а також здійснення ремонтно-експлуатаційних послуг та технічної підтримки російських літаків ремонтними центрами Ірану», — заявив представник управління цивільної авіації Ірану (САТ) Міракбар Разаві.
У ЗМІ кілька разів з’являлася інформація щодо відправлення вкрадених росією іноземних літаків на ремонт до Ірану, але факти говорять самі за себе — російська цивільна авіація становить небезпеку для пасажирів та цивільного населення.
@armyinformcomua
Сили оборони України завдали вогневого ураження по інфраструктурі «РН-Туапсинський НПЗ» у Краснодарському краї рф.
31 жовтня в Українському Домі відбулось офіційне відкриття виставки Not For Sale, яка пів року до цього тривала на EXPO 2025 в японській Осаці.
Спецпризначенці підрозділу «Дозор» Державної прикордонної служби України провели рейдово-штурмові дії по позиціях ворога у смузі відповідальності 3-го армійського корпусу.
Дронарі 81-ї окремої аеромобільної Слобожанської бригади знищують техніку та окупантів у зоні відповідальності підрозділу.
Впродовж останніх місяців займання та інші інциденти фіксувались в брянській, ростовській, мурманській областях, а також в чечні та карачаєво-черкесії.
Під вогнем окупантів перебували 7 населених пунктів.
від 20000 до 50000 грн
Дніпро
233 окремий батальйон 128 ОБр Сил ТрО
від 20000 до 75000 грн
Суми
4 відділ Чортківського РТЦК ТА СП ( м.Заліщики )
Про особливості 14-денного періоду адаптації бійців у бойових частинах після проходження БЗВП та фахової підготовки АрміяInform розповів начальник групи інструкторів 127-ї окремої важкої механізованої бригади сержант…