Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
Автомобільна промисловість росії виявилася настільки «непідвладною» санкціям, що вже на початку літа минулого року (лише за чотири місяці проведення «спецоперації») експерти були єдині у висновках: «пацієнт скоріше мертвий, ніж живий». Слід нагадати, що йдеться про галузь, де безпосередньо зайнято близько 300 тисяч осіб, а з урахуванням суміжних виробництв – до 3 млн осіб.
Вихід іноземних концернів та припинення постачання запчастин із-за кордону паралізували виробництво на автозаводах по всій росії. Навіть росстат сумно прозвітував, що за підсумками травня 2022 року випуск легкових автомобілів у рф скоротився на 96,7%.
Кремлівський фюрер проникся проблемою і в червні минулого року зібрав на екстрену нараду членів уряду та очільників найбільших автоконцернів рф. Його вердикт був короткий: «Ситуація непроста».
Далі «бункерний» тупнув ніжкою і наголосив, що «до закінчення року потрібно зробити все необхідне, щоб ситуація не стала надзвичайною».
Його «бояри» побігли виконувати «царьов указ» – і вихід був знайдений. На базі колишнього заводу Renault у москві вирішили поновити виробництво автомобілів під брендом «москвич». Ну просто постріл в «десяточку». І указ «надьожі-царя» виконали і «російський люд», який ностальгує за «совком», задовольнили. На російських дорогах знову з’являться такі рідні очам «народжених у срср» старі-добрі «москвичи».
А тепер більш детально, про те, що там росіяни збираються виробляти на «віджатому» в Renault заводі. Наприклад, розрекламований кросовер «москвич 3». Його вже продають у москві, а з лютого очікують на старт продажу в санкт-петербурзі. Не потрібно бути великим фахівцем в автогалузі, щоб зрозуміти, що російський «москвич 3» і китайський JAC JS4 схожі один на одного, як ніжинські огірки в банці. Ба більше, цією «однаковістю» не переймаються і російські виробники. Схема досить проста: зібрана в Китаї машина JAC JS4 розбирається, приїжджає до росії, тут знову збирається, отримує шильдик «москвича» і надходить у продаж. Проте російські «виробники» вірять, що не за горами етап, коли до росії з Китаю поїдуть запчастини, а потім виробництво запчастин, можливо, налагодять у рф. Рекомендована ціна «москвича-3» на трансмісію з варіатором 2 млн 35 тисяч рублів, на механіку – 1 млн 970 тисяч рублів. ТО в середньому коштуватиме 15 тисяч рублів один раз на рік або кожні 15 тисяч кілометрів пробігу, як закладено в регламенті.
Як сприйняли «москвич 3» росіяни, можна зрозуміти з коментарів під новиною «До петербурга докатився «москвич 3» у телеграм-каналі Фонтанка SPB Online.
Наведу деякі з них: «Імпортозамістилися від душі…», «щоб купити цю машину, потрібно всиновити сусіда, відправити його у сво, і коли він там, дай Боже, окочуриться, а не зникне безвісти, можна буде собі дозволити таке авто», «а ця машина докотилася до нас з шильдиками, чи вони вже відклеїлися?», «цікаво, як виглядають люди, які зібралися купляти цю машину?».
Але і це ще не всі сюрпризи, на які слід очікувати росіянам. Ще влітку міністр промисловості та торгівлі рф мантуров розповів в інтерв’ю телеканалу РБК про плани відродження автомобільних брендів «волга» та «побєда», які існували за радянських часів.
У цій заяві цікаво лише одне – які саме китайські автомобілі випускатимуться під цими брендами? Насправді це все, що потрібно знати про російське «імпортозаміщення».
@armyinformcomua
Прем’єрний кінопоказ присвяченої митцям на війні документальної стрічки відбувся у Дніпрі. Її героями стали семеро українських митців та мисткинь, які після початку російської агресії стали до лав Сил оборони України.
Підприємства Бєлгородської області росії фактично зупиняють роботу через постійні повітряні тривоги, а співробітники змушені проводити більшість робочого часу в укриттях , бігаючи туди-сюди під звуки стрілянини.
Оператори БПЛА прикордонного підрозділу «Фенікс» продовжують завдавати ударів по окупантах на Купʼянському напрямку, де нещодавно спалили ворожий пункт управління безпілотниками, розташований в тилу противника.
«Салют, зумери!»: у 13-й бригаді оперативного призначення «Хартія» Національної гвардії України звернулися до потенційних учасників та учасниць програми «Контракт 18‒24» звичною для молоді мовою.
44-річний командир екіпажу БПЛА PD-2 Окремої президентської бригади на псевдо «Магніт», який каже, що «народився з відчуттям ритму війни», розповів, як ще у 2015 році передбачив повномасштабне вторгнення, а в лютому 2022-го прийшов до командування ДФТГ рідного Василькова з уже розробленим планом оборони міста.
У ніч на 16 жовтня російські війська атакували дроном вантажне авто компанії «Нова пошта», що рухалося поблизу Краматорська.
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…