ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

«…Бо український солдат — найкращий воїн у світі» — представник Company Group Team

Прочитаєте за: 6 хв. 20 Січня 2023, 22:33

Мілітарне ком’юніті Company Group Team — команда ветеранів та діючих військовослужбовців. Своєрідний хаб, який об’єднує навколо себе людей, схожих за духом та мотивацією бути найкращими серед воїнів-захисників. Один із найважливіших напрямків — підняття престижності та популяризація військової справи серед молоді.

Один із засновників Company Group Team, учасник бойових дій із позивним «Док» розповів про власний шлях воїна та етапи створення мілітарного ком’юніті.

— Розкажіть, як потрапили до лав ЗСУ?

— Особисто я знав зі школи, що стану військовим. Питання було лише в тім, де у війську буде моє місце. На той час, а це — 2012–2013 роки, армія була у занепаді, престижною, серед моїх однолітків, така робота не вважалась. Я почав торувати шлях військового медика. А що, раптом в армії не складеться, то в цивільному житті така спеціальність точно знадобиться, і вступив до медичного училища. Коли навчався на другому курсі, русня анексувала в України Крим, почалася російсько-українська війна. Між сесіями в училищі, у 2014-му, як доброволець брав участь у бойових діях на Донбасі. Так, під час однієї з чергових ротацій на фронт мені запропонували спробувати пройти відбір до одного зі спецпідрозділів Збройних Сил України. Я його пройшов, і так пов’язав своє життя зі ЗСУ. Нині я курсант одного з військових вишів.

— Що стосується ідеї створення ком’юніті, як це було?

— Ми створили громадську організацію, головна ідея і призначення якої було військово-патріотичне виховання молоді. Саме тоді почала зароджуватися гра «Джура». І на цьому ґрунті, на тих змаганнях, зборах, у тій патріотичній атмосфері я познайомився з друзями-однодумцями і ми почали працювати в напрямку правильного виховання юнаків та власного вдосконалення нас як відданих і вправних воїнів-захисників. Нас об’єднала спільна ідея.

— Розкажіть детальніше про головну мету цього проєкту.

— Перед собою ми поставили завдання правильної комунікації через побудову образу справжнього захисника, його представлення, героїзацію на прикладах козаків-характерників та сьогоднішніх незламних воїнів, які від 2014 року боронять Україну від російського окупанта. Обличчя нової, сучасної української армії — спортивної тілобудови, фізично добре розвинутий, розумний, кмітливий, сильний, сміливий військовослужбовець, який є професіоналом своєї справи. На ньому зручний сучасний камуфляж, спорядження за останнім криком мілітарних стандартів і найкраща у світі зброя. Це все реально, і все це в Україні, бо український солдат — найкращий воїн у світі. Щоб цивільний сектор і люди, яким не вистачає мотивації в армії, подивились і вирішили: «О, хочу бути таким, як Він. А що треба для цього? — треба над собою працювати, гартувати себе, прагнути досягти того розумового і фізичного рівня, аби сягнути планки під назвою «Найкращий воїн у світі — український захисник». Вважаю за необхідне наголосити, що не сучасне спорядження та зброя роблять з аматора професіонала, а вміння ними користуватися, відпрацьоване до автоматизму.

— Як з’явилась назва Company Group Team?

— Назва прийшла не одразу, міркували над нею довго, та одностайне рішення з’явилося миттєво і враз! Ми від початку нашого формування були інакшими, відрізнялися від різних штатних підрозділів і військовослужбовців, які проходили в них службу. Ми були таким собі осередком високовмотивованих бійців, які хотіли якісних змін в армії. Починали ми ці зміни із себе. Ми працювали довго і багато над індивідуальним вдосконаленням кожного члена групи та 24/7 не вилазили з полігонів, стрільбищ, лісів, де вдосконалювали вміння і навички в тактиці дій малих груп. Багато аналізували, вивчали досвід роботи спецпризначенців армій НАТО провідних країн світу, вибудовували свою власну систему підготовки. Якось, після завершення чергових курсів вивчення тактики дій малих підрозділів: company — рота; group — група; team — відділення, хтось із побратимів подав чергову ідею назви, а саме — Company Group Team, не сподіваючись особливо на загальну підтримку команди. Та всім вона сподобалась, відтоді ми CGT. За добу вже мали свій перший логотип.

Чого постало питання мерчу? Коли ти приїздиш на якісь збори чи змагання, або навіть в середині підрозділу, краще мати свою фішку, аби вирізнятись — патчі, різні нарукавні знаки. Потім ми на всю команду виготовили кофти з логотипом. Побачивши їх, інші військовослужбовці із сусідніх підрозділів захотіли мати такі ж самі, готові були купувати для себе, у подарунок друзям тощо. Так ми розпочали виготовлення сувенірної продукції, елементів одягу з нашим мерчем, що дало можливість донатити на фронт не з власної кишені.

Наразі всі кошти з продажів мерчу команди йдуть на різні потреби наших бойових побратимів, які нищать російського окупанта по всій лінії оборони і в тилу ворога.

— Розкажіть про вашу сторінку в інстаграмі?

— Коли ми тільки заснували цей рух, в інформаційному просторі практично не було платформ для обміну досвідом з групами подібними до нашої. На сьогодні майже кожна група, рота, батальйон, має свою сторінку в інстаграмі, — і як на мене, це добре. При цьому ми тісно співпрацюємо з відповідними контролюючими органами, суворо дотримуємося чітких правил інформаційної гігієни, головне з яких — не нашкодити собі, побратимам, Збройним Силам України. До того ж інформаційний супровід нашої діяльності, яскраві сторіз роботи підрозділів ЗСУ зі знищення російських окупантів має потужний позитивний інформаційний вплив на українське суспільство, яке в тилу працює на нашу спільну Перемогу. Ми викликаємо співчуття до постраждалих і загиблих українців, пробуджуємо злість і люту ненависть до ворога, викладаємо контент про важку та успішну роботу наших Сил оборони в нелюдських умовах на найважчих напрямках фронту. Цим ми щоразу підтверджуємо, що Україну від русні захищають найкращі її воїни, які майстерно володіють сучасною зброєю зі всього цивілізованого світу.

Ми добре обізнані про всі аспекти поширення контенту. Що можна давати, на що табу, що треба «блюрити», де краще не ризикувати, аби ворог не використав це проти нас.

Окрім цього, я вважаю, було б класно, якби був такий собі спеціальний посібник для кожного військовослужбовця типу: «Як правильно палити русню в інстаграмі». Адже зараз, попри всі заборони, цікава для ворога інформація все ж таки потрапляє в мережу. І враховуючи методику ОSINT, яка використовується з обох фронтів, знайти цікаві дані зовсім не важко. Та коли вся потужність інфопростору ефективно працює проти ворога — це вогонь!

— Чи маєте якісь нові ідеї на перспективу?

— Сьогодні ми, окрім Company Group Team, створили через наших партнерів ще й Company Group Logistics Section — це буде виробництво спорядження та одягу мілітарного напрямку, необхідного для нашого використання і для підрозділів, які користуються нашим мерчем. Крім того, CGT виготовляє патчі, футболки та худі, які носять як військові, так і цивільні не лише в Україні, а й в інших країнах світу. Наше кредо незмінне — патріотизм, професіоналізм, самовдосконалення.

— Дякуємо за інтерв’ю, разом до Перемоги!

Фото з архіву «Дока» та сторінки PSDinfo

Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
Вам доставка: дронарі 110-ї бригади залетіли в тил окупантів і скинули «подарунок»

Вам доставка: дронарі 110-ї бригади залетіли в тил окупантів і скинули «подарунок»

Коптер 110-ї ОМБр залетів в тил до окупантів та розбавив їх рутину скидом боєприпасу прямо під під'їзд.

«Тісно координуємося»: Володимир Зеленський провів розмову з Президентом Фінляндії Стуббом

«Тісно координуємося»: Володимир Зеленський провів розмову з Президентом Фінляндії Стуббом

Президент України Володимир Зеленський провів телефонну розмову з Президентом Фінляндії Александром Стуббом, під час якої поінформував його про поточну ситуацію в Україні та дипломатичні зусилля.

Третій корпус показав ліквідацію окупантів в осінніх барвах Лиманщини

Третій корпус показав ліквідацію окупантів в осінніх барвах Лиманщини

Оператори безпілотних систем 63 окремої механізованої бригади продовжують доповнювати осінні пейзажі тілами російських окупантів.

«145 км під вогнем» : НРК 91-го батальйону виконали 11 місій і доставили 3,5 т вантажу

«145 км під вогнем» : НРК 91-го батальйону виконали 11 місій і доставили 3,5 т вантажу

Наземні роботизовані комплекси (НРК) підрозділу «Робокопів» 91-го окремого батальйону за 11 бойових місій пройшли 145 кілометрів і доставили на позиції 3 470 кг вантажів — переважно боєприпаси.

Україна готова ділитися досвідом протидії БПЛА з Литвою: Шмигаль зустрівся зі спікером Сейму Олєкасом

Україна готова ділитися досвідом протидії БПЛА з Литвою: Шмигаль зустрівся зі спікером Сейму Олєкасом

Міністр оборони України Денис Шмигаль зустрів у Києві Спікера Сейму Литви Юозаса Олєкаса, подякувавши «дружньому литовському народові» за підтримку та назвавши Литву «одним із найближчих союзників України».

«Взяв на випередження» — водій-медик 41-ї бригади збив ударний дрон, що заходив на їхню машину

«Взяв на випередження» — водій-медик 41-ї бригади збив ударний дрон, що заходив на їхню машину

Водій медичної роти 41-ї окремої механізованої бригади, боєць з позивним «Барон», збив ворожий ударний безпілотник зі стрілецької зброї, коли дрон заходив на атаку на їхній автомобіль, у якому перебував екіпаж.

ВАКАНСІЇ

Матрос, військовослужбовець (в/ч А2951)

від 23000 до 40000 грн

Одеса

Третій відділ Первомайського РТЦК та СП

Головний сержант стрілецького взводу 155 об ТрО

від 23000 до 53000 грн

Степанівка, Сумська область

Радіотелефоніст, військовослужбовець

від 20000 до 120000 грн

Херсон

126 ОБр Сил ТрО

Водій-електрик у військову частину А4935

від 20000 до 120000 грн

Рівне, Рівненська область

Санінструктор в 126 ОБр ТРО

від 20000 до 120000 грн

Херсон, Херсонська область

Стрілець

від 21000 до 21000 грн

Ізяслав

Третій відділ Шепетівського РТЦК та СП

--- ---