Численні, але розрізнені селянські виступи та повстання другої половини 1920-х — початку 1930-х років були придушені державною владою з її апаратом насильства і не спромоглися…
Незабаром у нашій країні можуть запровадити новий принцип та систему нарахування штрафів за порушення Правил дорожнього руху. Розміри штрафів мають привести у залежність від кількості скоєних правопорушень конкретним водієм упродовж одного року.
Відповідний законопроєкт № 7026-1, під назвою «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо підвищення відповідальності за систематичні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», вже зареєстровано у Верховній Раді.
Новий документ дораджує збільшувати розмір чергового штрафу водіям за порушення ПДР у два рази, якщо упродовж одного року за ними у базі даних зафіксовано від трьох до п’яти порушень Правил дорожнього руху. У тому ж випадку, якщо водій протягом одного року порушить ПДР від п’яти і до десяти разів, пропонується збільшити черговий штраф у десять разів.
Окрім того, якщо водієм буде скоєно понад десять порушень Правил дорожнього руху за один рік, одночасно зі сплатою штрафу він може бути позбавлений водійського посвідчення терміном до двох років.
У Пояснювальній записці до законопроєкту автори обґрунтовують необхідність його ухвалення тим, що проблеми безпеки дорожнього руху, зростання кількості транспортних пригод, аварійності та дорожнього травматизму стала для нас проблемою чи не номер один і вже перейшла в площину національної безпеки.
Доказом тому є той факт, що Україна знаходиться у світі серед лідерів за показником смертності на дорогах.
Серед основних причин високого рівня аварійності правоохоронці виділяють: низьку дисципліну й правову культуру учасників дорожнього руху, нехтування елементарними вимогами безпеки (встановленими обмеженнями швидкості руху, керування транспортним засобом у стані сп’яніння), що призводить в більшості випадків до трагічних наслідків.
Найвагомішим аргументом для ухвалення таких змін слугує й те, що за статистикою, недобросовісні водії продовжують систематично порушувати безпеку дорожнього руху попри штрафні санкції, які до них застосовувалися раніше.
Наразі документ перебуває на розгляді у парламентському Комітеті з правоохоронної діяльності. Незабаром його передадуть на розгляд до парламенту.
@armyinformcomua
У соцмережі X (Twitter) поширюється відео з тимчасово окупованого Бердянська, на якому зафіксовано, як українських чоловіків під конвоєм примусово відправляють воювати на боці рф. Автори публікації наголосили: у разі окупації «відсидітися» не вдасться нікому.
Бійці 3-ї роти ударних безпілотних авіаційних комплексів (РУБпАК) 91-го окремого батальйону продемонстрували результати роботи своїх бомберів. Дрони методично знищують живу силу ворога, укриття та склади з боєприпасами.
Воїни 3-ї окремої важкої механізованої Залізної бригади продовжують нищити окупантів на Харківщині. Бійці оприлюднили відео, на якому одним ударом поранено трьох росіян, спалено склад боєприпасів та ліквідовано загарбника влучанням «просто в лоба».
Наземний роботизований комплекс (НРК) «АРДАЛ» рятує життя та доставляє боєкомплект у Покровську, замінюючи звичайні автівки на небезпечних ділянках.
19 листопада 2025 року під час штурму наших позицій поблизу селища Котлине Покровського районі представники зс рф взяли в полон 5 військовослужбовців ЗСУ. Коли обеззброєні українські захисники лежали на землі обличчям донизу, один з окупантів відкрив по них прицільний вогонь з автомата, вбивши їх.
Уперше російський гелікоптер Мі-8 був збитий у повітрі «deep strike» дроном Сил спеціальних операцій.
від 19000 до 120000 грн
Коломия, Івано-Франківська область
від 28000 до 30000 грн
Харків
Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ
від 50000 до 120000 грн
Вся Україна
66 ОМБр ім. князя Мстислава Хороброго
Численні, але розрізнені селянські виступи та повстання другої половини 1920-х — початку 1930-х років були придушені державною владою з її апаратом насильства і не спромоглися…