У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…
Студенти другого та третього курсів Інституту цивільної авіації Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба успішно завершили цьогорічну льотну практику і приступили до подальшого навчання за освітньою програмою «Льотна експлуатація повітряних суден».
– З нашими вихованцями працюють найкращі колишні військові льотчики, за плечима яких десятки років практичних польотів, – каже директор Інституту цивільної авіації університету Юрій Шевяков. – Після здобуття первинних знань та навичок студенти допускаються до льотної практики на цивільних аеродромах України.
Так, упродовж квітня-вересня українські студенти та представники інших країн світу разом опановували нові рівні льотної майстерності на базі цивільних авіаційних компаній, розташованих на Київщині та Чернігівщині.
Зокрема, на аеродромі Льотної школи «Кондор» (Київська область) другокурсники успішно пройшли початковий етап підготовки пілотів за програмою PPL(А), що передбачає не менше ніж 45 годин нальоту в кабінах легкомоторних літаків. А третьокурсники навчалися на Київщині за програмою СPL(А) і їхній загальний наліт перетнув відмітку «100 годин».
Тим часом на базі Авіаційної компанії «Чернігівська вища авіаційна школа» середній наліт студентів другого року навчання за програмою PPL(А) склав близько 35 годин. Студенти третього курсу, які виконували польоти на легкомоторних літаках за програмою СPL(А), до своїх льотних книжок записали по 20-25 годин перебування в небі. За словами керівництва інституту, згідно з графіком-календарем навчального процесу факультету авіаційного транспорту на 2021-2022 рік також заплановано проведення льотних практик зі студентами 2-4 курсів.
До речі, для проведення сертифікованої підготовки пілотів відповідно до вимог авіаційних правил України та ІКАО в Інституті працює навчально-тренувальний центр підготовки авіаційного персоналу та льотних екіпажів цивільної авіації. Фахівці цього підрозділу активно використовують методи індивідуального підходу в навчанні. Всі практичні заняття відбуваються в маленьких групах, й акцент ставиться на якість набуття професійних навичок.
Читайте також: Серед випускників Інституту цивільної авіації Харківського національного університету Повітряних Сил – 18 іноземців
Фото з архіву ІЦА ХНУПС
@armyinformcomua
Міністерство оборони України провело конференцію «Глибина безпеки — 2025», під час якої напрацьовано рамкову концепцію розвитку підводного розмінування в Україні.
Бійці роти безпілотних наземних систем 92-ї штурмової бригади імені Івана Сірка розповіли про евакуацію пораненого на наземному роботизованому комплексі, що пішла не за планом.
Бійці 14-го полку безпілотних авіакомплексів Сил безпілотних систем показали, як їх дрони завітали на склади з боєприпасами та «Шахедами» окупантів у Донецьку.
Бійці 412-ї бригади Nemesis Сил безпілотних систем розповіли про латвійця, який передав свій спадок від покійної сестри на боєприпаси та попросив в її пам’ять написати ім’я на снаряді.
До повномасштабного вторгнення боєць із позивним «Дубас» був чемпіоном України з Dota 2, а тепер здійснює десятки бойових вильотів щодня і до тисячі запусків за місяць.
Європейська Рада запровадила санкції проти п’ятьох фізичних осіб та чотирьох організацій, причетних до підтримки тіньового флоту росії та схем отримання доходів.
від 21000 до 120000 грн
Миколаїв
189 окремий батальйон 123 ОБр ТрО
від 20500 до 20500 грн
Городок (Житомирська обл.)
Військова частина А2192
У минулому літаючі дрони успішно і не дуже використовували не лише під час ведення війн, але й у цілком мирних сферах. А часом безпілотники й поготів відігравали абсолютно…