Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…
В Україні триває розвиток напрямку безпілотної авіації. Окрім держаних компаній, які входять до концерну «Укроборонпром», у цій царині працюють і приватні підприємства.
Одним із таких є ТОВ «Авіаційна виробнича компанія «Скаетон», яка входить до ГС «Ліга оборонних підприємств України». До неї завітав кореспондент АрміяІnform. «Скаетон» заснували у 2006 році пілоти й інженери. Вона розробляє і постачає безпілотні літальні апарати класу «малий тактичний» та надлегкі літаки. За час діяльності компанія успішно поставила продукцію в країни Африки, Північної Америки, Азії і Близького Сходу.
Компанія «Скаетон» розробляє різні технології для БПЛА, які збільшують швидкість і точність ухвалення рішень, забезпечують проведення місій у режимі 24/7, роблять їх економічно ефективними та убезпечують операції на всіх рівнях. А з початком війни на сході України підприємство доклало великих зусиль щодо створення й удосконалення безпілотних літальних апаратів для посилення обороноздатності України.
— У нашої армії з’явилась можливість використовувати справді високотехнологічний продукт вітчизняного виробництва для розвідки і отримання всіх візуальних даних. Чи готові вони її використовувати — вже питання стратегії країни, — сказав Олександр Степура, засновник та директор «Скаетону».
У 2014 році розпочалась розробка, а у 2018-му створено й пізніше модифіковано БпАК RAYBIRD-3 (версія ACS-3 для українського ринку вже проходить процедуру постановки на озброєння), розроблений для ISTAR операцій. Він здатний носити корисні навантаження задля різних місій і операцій. Зокрема, загальної розвідки та відеоспостереження за об’єктами з повітря з використанням змінного цільового спорядження й онлайн-передачі відеоінформації на наземну (переносну) станцію керування. Ця картинка відображається на моніторі й записується на комп’ютері оператора.
Крім того, безпілотник здійснює аерофотозйомку цифровою камерою на вібророзв’язаному фіксованому кріпленні й керованим спуском від автопілота зі збереженням фотоматеріалів на бортовому носії інформації.
На підприємстві використовують новітнє устаткування. Для збірних авіакомпонентів застосовують новітні полімери, а програмне забезпечення до всіх продуктів виробляє саме підприємство. «Майже все — українське. Двигуни, процесори і навіть антени виробляємо самі. У нас закритий і повний цикл виробництва. Закуповуємо тільки сировину», — заявив комерційний директор «Скаетону» Роман Княженко.
Також підприємство розробляє повітряні комплекси для цивільного використання, навчання операторів та забезпечує повний сервіс підтримки в процесі експлуатації продуктів компанії. Упродовж року тестування у ЗСУ внесено багато правок і вдосконалень для МпАК ACS-3.
@armyinformcomua
На Куп’янському напрямку ворог атакує. Проте ці наступи важко назвати масованими. Окупанти атакують без підтримки техніки, часто поодинці.
Україна має унікальний досвід поєднання різних типів озброєння — від пострадянських і трофейних до сучасних європейських та американських систем.
Володимир Зеленський та представники компанії обговорили перспективи для співпраці та можливості для збільшення захисту України від російської агресії.
У п’ятницю вранці, 17 жовтня, на автодорозі неподалік села Сухий Лиман під Одесою вантажівка протаранила військовий блокпост.
56-річний чоловік був поранений, коли вранці 17 жовтня ворог завдав ударів керованими авіабомбами по місту Суми.
У ніч на 17 жовтня (з 20:00 16 жовтня) противник атакував 70 ударними БПЛА типу Shahed, Гербера і безпілотниками інших типів.
від 22000 до 110000 грн
Вся Україна
421 окремий батальйон безпілотних систем
Саме таку неофіційну назву отримали перші в історії випробування взаємодії пілотованого літака з дроном зі штучним інтелектом в ролі напарника на авіабазі Еглін у Флориді (США)…