ТЕМИ
#СОЦЗАХИСТ #ВТРАТИ ВОРОГА #LIFESTORY #ГУР ПЕРЕХОПЛЕННЯ

Яка технічна родзинка робить Ан-178 унікальним

Озброєння та техніка Публікації
Прочитаєте за: 5 хв. 3 Квітня 2021, 12:55

Цей літак, без перебільшення, можна вважати гордістю українського авіапрому. За льотно-технічними характеристиками він становить гідну конкуренцію найкращим транспортним літакам у своєму сегменті. До того ж Ан-178 здатний присідати… на основних стійках. Саме ця особливість і є унікальною технічною родзинкою, яка вигідно вирізняє наш літак від конкурентів. Завдяки цьому, за допомогою відповідних важелів управління, з’являється можливість коригувати рівень порога підлоги вантажної кабіни в межах 330 мм. Це не лише полегшує, а й значно пришвидшує процес завантаження-вивантаження військової техніки, яка своїм ходом заїжджає у вантажну кабіну.

Ефективний літак для логістичної підтримки Збройних Сил

До речі, Ан-178 є середнім транспортним літаком, створеним із застосуванням найсучасніших світових авіаційних технологій. Ця крилата машина має замінити на ринку транспортні літаки попереднього покоління Ан-12. За складом планера і бортового обладнання Ан-178 на 50–60% уніфікований з пасажирськими літаками Ан-148 і Ан-158. Маршові двигуни Д436-148ФМ, які встановлені на ньому, є подальшим розвитком силової установки, застосованої на Ан-148 і Ан-158.

Літак Ан-178-100Р з вантажним люком і рампою у хвостовій частині призначений для доставки особового складу (до 100 бійців) у повному екіпіруванні або до 86 десантників, чи до 78 легкопоранених (40 на санітарних ношах і 38 на бічних сидіннях), озброєння й легкої військової техніки посадковим та парашутним способами. А також — транспортування матеріальних засобів, пошти та інших вантажів «у навал» або в стандартній тарі, вантажів на піддонах загальною вантажопідйомністю до 18 тонн.

Можливість перевезення всіх наявних у світі типів пакетованих вантажів (у контейнерах і на піддонах) робить Ан-178 ефективним транспортним засобом для логістичної підтримки як у комерційній експлуатації, так і у збройних силах

Ан-178 може базуватися на злітно-посадкових смугах зі штучним покриттям та ґрунтових підготовлених. Літак забезпечує виконання польотів удень і вночі в простих і складних метеоумовах з аеродромів, розміщених у діапазоні географічних широт від 73° північної до 55° південної.

Можливість перевезення всіх наявних у світі типів пакетованих вантажів (у контейнерах і на піддонах) робить Ан-178 ефективним транспортним засобом для логістичної підтримки як у комерційній експлуатації, так і у збройних силах. А також для застосування в умовах надзвичайних ситуацій.

Спорудження першого Ан-178 для потреб війська відбувається за графіком

Торік 29 грудня між Міноборони України і ДП «Антонов», який входить до складу ДК «Укроборонпром», укладено контракт на будівництво й постачання трьох нових Ан-178-100Р. На початку лютого цього року на підприємстві розпочалася підготовка до стапельного складання фюзеляжу першого з таких літаків.

Творча група АрміяInform вирішила проінспектувати виробництво, аби дізнатися, як просуваються роботи й чи дотримуються графіка їхнього виконання. Того дня ми завітали до цеху агрегатного складання, де спостерігали за процесом виймання зі стапеля відсіку силової підлоги фюзеляжу першого Ан-178-100Р. Водночас там відбувалося і складання носової частини та панелей фюзеляжу, фрагменти підлоги цього літака.

У програмі імпортозаміщення загалом беруть участь понад 20 українських підприємств, а також іноземні партнери, які переважно постачатимуть для цього літака частину авіоніки. Завдяки такій міжнародній кооперації вдалося повністю позбутися залежності від вузлів і агрегатів, які раніше постачали з РФ

Віктор Казуров

Як розповів нам директор програми літака Ан-148 та його модифікацій Віктор Казуров, роботи зі складання першого фюзеляжу відбуваються згідно із графіком. Практично всі його складові, зокрема, фюзеляж, крило, хвіст побудують на виробничих потужностях ДП «Антонов». Тоді як інші вітчизняні виробники, залучені до виробничої кооперації, поставлять для цих літаків такі важливі агрегати, як двигуни (АТ «Мотор Січ» та ДП «Івченко-Прогрес»), шасі (ДП «Південмаш»), гальмівне колесо (ТОВ «Гідробест»), систему управління (НТК «Екран», ПрАТ «ФЕД»). За словами Віктора Миколайовича, у програмі імпортозаміщення загалом беруть участь понад 20 українських підприємств, а також іноземні партнери, які переважно постачатимуть для цього літака частину авіоніки. Завдяки такій міжнародній кооперації вдалося повністю позбутися залежності від вузлів і агрегатів, які раніше постачали з РФ.

Фюзеляж літака планують виготовити вчасно до кінця травня 2021-го. А вже на початку червня каркас фюзеляжу для першого Ан-178 заплановано вийняти зі стапеля, аби пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення

Після цього ми побували у складальному цеху, куди надходять зібрані агрегати для подальшого комплектування ними стапеля загального збирання фюзеляжу. На стапелі, так би мовити, основний фронт робіт розгорнувся у хвостовій частині — одній з основних складових будь-якого транспортного літака. Адже вона має бути не лише герметичною, а й витримувати чималі навантаження. Інші складники, такі, як силова підлога, ніс фюзеляжу, бокові панелі середньої його частини, збирають на окремих стапелях.

Як запевнив Віктор Казуров, фюзеляж літака планують виготовити вчасно — до кінця травня 2021-го. А вже на початку червня каркас фюзеляжу для першого Ан-178 заплановано вийняти зі стапеля, аби пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення.

Фото Дмитра Юрченка та з архіву ДП «Антонов»

Кореспондент АрміяInform

Кореспондент АрміяInform
Читайте нас в Telegram
@armyinformcomua
Масований удар по енергетиці: Уряд повідомив, коли відновлять світло та воду

Масований удар по енергетиці: Уряд повідомив, коли відновлять світло та воду

В Уряді провели нараду щодо ліквідації наслідків одного з найбільших комбінованих ударів по енергетичній інфраструктурі, під час якого ворог застосував значну кількість балістичних ракет.

Удар по Слов’янську: загинула людина, 11 поранених — росіяни знову атакували Донеччину

Удар по Слов’янську: загинула людина, 11 поранених — росіяни знову атакували Донеччину

Протягом минулої доби російські війська 15 разів обстріляли населені пункти Донеччини. Внаслідок атак одна людина загинула, ще 11 дістали поранення. Найбільших руйнувань зазнали Слов’янськ і Костянтинівка.

Наслідки російського обстрілу в Києві: перебої з водою та світлом, є зміни в роботі метро

Наслідки російського обстрілу в Києві: перебої з водою та світлом, є зміни в роботі метро

Вночі Київ пережив комбіновану атаку в кілька хвиль, ворог застосував дрони і ракети. Росіяни вдарили по житловій забудові і обʼєктах критичної цивільної інфраструктури.

Майже 500 ракет і дронів: Сили ППО відбили масований удар, знищивши 420 цілей, зокрема «Кинджал»

Майже 500 ракет і дронів: Сили ППО відбили масований удар, знищивши 420 цілей, зокрема «Кинджал»

У ніч на 10 жовтня російські війська завдали масованого комбінованого удару по Україні, запустивши 497 ракет і дронів, із яких силам протиповітряної оборони вдалося збити або подавити 420 повітряних цілей, включно з аеробалістичною ракетою «Кинджал».

«Кожен дрон знаходить свого русака» — на Лиманському напрямку у війну дронів включилися наземні роботи

«Кожен дрон знаходить свого русака» — на Лиманському напрямку у війну дронів включилися наземні роботи

На Лиманському напрямку, в зоні відповідальності підрозділів К-2, росіяни активізувалися. Намагаються рухатися, просуватися, штурмувати. Проте дронами їм завдають колосальних втрат.

«Зайшли в Ямпіль — і зачистили»: ССО зірвали план ворога створити плацдарм для штурмів

«Зайшли в Ямпіль — і зачистили»: ССО зірвали план ворога створити плацдарм для штурмів

На Донеччині оператори 8-го полку Сил спеціальних операцій (ССО) провели успішну операцію в населеному пункті Ямпіль, виявивши та знищивши диверсійно-розвідувальні групи противника, які намагалися створити там плацдарм для подальших штурмових дій.

ВАКАНСІЇ

Навідник

від 20000 до 125000 грн

Богодухів

209 батальйон Сил ТрО

Головний сержант взводу

від 23000 до 25000 грн

Ужгород

Військова частина 3115 НГУ

Водій-машиніст екскаватора, військовослужбовець

від 50000 до 120000 грн

Львів

110 окремий батальйон 111 ОБр Сил ТрО

Інженер відділу повірки та регулювання електровимірювальних і тепломеханічних приладів

від 28000 до 30000 грн

Харків

Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ

Зам. командира роти

від 27000 до 127000 грн

Дніпро

Рекрутинговий центр Самарського району, Самарський РТЦК та СП

Фельдшер, військовослужбовець

від 24000 до 124000 грн

Львів

216 окремий батальйон 125 ОБр Сил ТрО

--- ---