Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…
Цей літак, без перебільшення, можна вважати гордістю українського авіапрому. За льотно-технічними характеристиками він становить гідну конкуренцію найкращим транспортним літакам у своєму сегменті. До того ж Ан-178 здатний присідати… на основних стійках. Саме ця особливість і є унікальною технічною родзинкою, яка вигідно вирізняє наш літак від конкурентів. Завдяки цьому, за допомогою відповідних важелів управління, з’являється можливість коригувати рівень порога підлоги вантажної кабіни в межах 330 мм. Це не лише полегшує, а й значно пришвидшує процес завантаження-вивантаження військової техніки, яка своїм ходом заїжджає у вантажну кабіну.
До речі, Ан-178 є середнім транспортним літаком, створеним із застосуванням найсучасніших світових авіаційних технологій. Ця крилата машина має замінити на ринку транспортні літаки попереднього покоління Ан-12. За складом планера і бортового обладнання Ан-178 на 50–60% уніфікований з пасажирськими літаками Ан-148 і Ан-158. Маршові двигуни Д436-148ФМ, які встановлені на ньому, є подальшим розвитком силової установки, застосованої на Ан-148 і Ан-158.
Літак Ан-178-100Р з вантажним люком і рампою у хвостовій частині призначений для доставки особового складу (до 100 бійців) у повному екіпіруванні або до 86 десантників, чи до 78 легкопоранених (40 на санітарних ношах і 38 на бічних сидіннях), озброєння й легкої військової техніки посадковим та парашутним способами. А також — транспортування матеріальних засобів, пошти та інших вантажів «у навал» або в стандартній тарі, вантажів на піддонах загальною вантажопідйомністю до 18 тонн.
Можливість перевезення всіх наявних у світі типів пакетованих вантажів (у контейнерах і на піддонах) робить Ан-178 ефективним транспортним засобом для логістичної підтримки як у комерційній експлуатації, так і у збройних силах
Ан-178 може базуватися на злітно-посадкових смугах зі штучним покриттям та ґрунтових підготовлених. Літак забезпечує виконання польотів удень і вночі в простих і складних метеоумовах з аеродромів, розміщених у діапазоні географічних широт від 73° північної до 55° південної.
Можливість перевезення всіх наявних у світі типів пакетованих вантажів (у контейнерах і на піддонах) робить Ан-178 ефективним транспортним засобом для логістичної підтримки як у комерційній експлуатації, так і у збройних силах. А також для застосування в умовах надзвичайних ситуацій.
Торік 29 грудня між Міноборони України і ДП «Антонов», який входить до складу ДК «Укроборонпром», укладено контракт на будівництво й постачання трьох нових Ан-178-100Р. На початку лютого цього року на підприємстві розпочалася підготовка до стапельного складання фюзеляжу першого з таких літаків.
Творча група АрміяInform вирішила проінспектувати виробництво, аби дізнатися, як просуваються роботи й чи дотримуються графіка їхнього виконання. Того дня ми завітали до цеху агрегатного складання, де спостерігали за процесом виймання зі стапеля відсіку силової підлоги фюзеляжу першого Ан-178-100Р. Водночас там відбувалося і складання носової частини та панелей фюзеляжу, фрагменти підлоги цього літака.
У програмі імпортозаміщення загалом беруть участь понад 20 українських підприємств, а також іноземні партнери, які переважно постачатимуть для цього літака частину авіоніки. Завдяки такій міжнародній кооперації вдалося повністю позбутися залежності від вузлів і агрегатів, які раніше постачали з РФ
Як розповів нам директор програми літака Ан-148 та його модифікацій Віктор Казуров, роботи зі складання першого фюзеляжу відбуваються згідно із графіком. Практично всі його складові, зокрема, фюзеляж, крило, хвіст побудують на виробничих потужностях ДП «Антонов». Тоді як інші вітчизняні виробники, залучені до виробничої кооперації, поставлять для цих літаків такі важливі агрегати, як двигуни (АТ «Мотор Січ» та ДП «Івченко-Прогрес»), шасі (ДП «Південмаш»), гальмівне колесо (ТОВ «Гідробест»), систему управління (НТК «Екран», ПрАТ «ФЕД»). За словами Віктора Миколайовича, у програмі імпортозаміщення загалом беруть участь понад 20 українських підприємств, а також іноземні партнери, які переважно постачатимуть для цього літака частину авіоніки. Завдяки такій міжнародній кооперації вдалося повністю позбутися залежності від вузлів і агрегатів, які раніше постачали з РФ.
Фюзеляж літака планують виготовити вчасно — до кінця травня 2021-го. А вже на початку червня каркас фюзеляжу для першого Ан-178 заплановано вийняти зі стапеля, аби пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення
Після цього ми побували у складальному цеху, куди надходять зібрані агрегати для подальшого комплектування ними стапеля загального збирання фюзеляжу. На стапелі, так би мовити, основний фронт робіт розгорнувся у хвостовій частині — одній з основних складових будь-якого транспортного літака. Адже вона має бути не лише герметичною, а й витримувати чималі навантаження. Інші складники, такі, як силова підлога, ніс фюзеляжу, бокові панелі середньої його частини, збирають на окремих стапелях.
Як запевнив Віктор Казуров, фюзеляж літака планують виготовити вчасно — до кінця травня 2021-го. А вже на початку червня каркас фюзеляжу для першого Ан-178 заплановано вийняти зі стапеля, аби пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення.
Фото Дмитра Юрченка та з архіву ДП «Антонов»
@armyinformcomua
В Уряді провели нараду щодо ліквідації наслідків одного з найбільших комбінованих ударів по енергетичній інфраструктурі, під час якого ворог застосував значну кількість балістичних ракет.
Протягом минулої доби російські війська 15 разів обстріляли населені пункти Донеччини. Внаслідок атак одна людина загинула, ще 11 дістали поранення. Найбільших руйнувань зазнали Слов’янськ і Костянтинівка.
Вночі Київ пережив комбіновану атаку в кілька хвиль, ворог застосував дрони і ракети. Росіяни вдарили по житловій забудові і обʼєктах критичної цивільної інфраструктури.
У ніч на 10 жовтня російські війська завдали масованого комбінованого удару по Україні, запустивши 497 ракет і дронів, із яких силам протиповітряної оборони вдалося збити або подавити 420 повітряних цілей, включно з аеробалістичною ракетою «Кинджал».
На Лиманському напрямку, в зоні відповідальності підрозділів К-2, росіяни активізувалися. Намагаються рухатися, просуватися, штурмувати. Проте дронами їм завдають колосальних втрат.
На Донеччині оператори 8-го полку Сил спеціальних операцій (ССО) провели успішну операцію в населеному пункті Ямпіль, виявивши та знищивши диверсійно-розвідувальні групи противника, які намагалися створити там плацдарм для подальших штурмових дій.
від 50000 до 120000 грн
Львів
110 окремий батальйон 111 ОБр Сил ТрО
від 28000 до 30000 грн
Харків
Метрологічний центр військових еталонів ЗСУ
від 27000 до 127000 грн
Дніпро
Рекрутинговий центр Самарського району, Самарський РТЦК та СП
Війна змінюється кожні чотири місяці Боєць «Кібер» є пілотом БПЛА ACS-3. Цей апарат може літати до 16 годин. — Сам комплекс називається…